Téma: To se zase fízlové předvedli...
 
27.1.2014 v 02:34
Nevychovaný fracek vběhne pod auto a opicajtka Gabriela Holčáková má tu drzost to komentovat slovy

Sedmadvacetiletý řidič Škody Felicie podle policie zřejmě nepřizpůsobil rychlost jízdy podmínkám. V tu chvíli ze zastávky MHD vyjížděl autobus a zpoza něho přebíhal silnici osmiletý chlapec. Řidič nestihl zareagovat a dítě srazil.



To by se zas jeden poblil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.10.2016 v 22:17 | Nahoru | #1
splasenytrubky> blíž jsem to nezkoumal, rozdíl v zatížení kola tam je obrovský, rozdíl v plošném zatížení by mohl být mnohem nižší.
Hůř odvádí teplo?
To spíš díky stáří a únavě materiálu víc tepla tvoří a hůř ho snáší?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) To se zase fízlové předvedli...

11.10.2016 v 22:32 | Nahoru | #2

Pher píše: splasenytrubky> blíž jsem to nezkoumal, rozdíl v zatížení kola tam je obrovský, rozdíl v plošném zatížení by mohl být mnohem nižší.
Hůř odvádí teplo?
To spíš díky stáří a únavě materiálu víc tepla tvoří a hůř ho snáší?


Stejné tření při jízdě, kterým vzniká stejné teplo, se absorbuje do menší hmoty (ojetá pneu - podstatně méně gumy), čili ta se přitom více zahřívá.
Co je zatížení kola? Rozhodující je nejen tlak na plochu, ale i velikost styčné plochy. I když je tam větší tlak, tak musíš odvést vodu i ze středu kola. A když není kudy, tak prostě plaveš, a kolik je tlak v tunách není v tu chvíli úplně směroplatné, jak by řekla stará Blažková. Tu vodu to prostě nestihne z plochy kola bez dezénu vytlačit, má to svoje limity, je důležité, kolik té vody je.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist