bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky na Katanu
Zdravím, na Kataně se usilovně pracuje a doufám, že na jaře konečně vyjede. Nicméně bych rád do budoucna sehnal - nebo si spíš nechal udělat takovéhle padáky na Katanu. Nevěřím tomu, že bych na nějaký někde narazil co by byly na prodej a ještě tam seděli.. Uměl by někdo něco takového vytvořit? Nebo neznáte někoho?










Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 20:37 | Nahoru | #1
davej si pozor...policajtum se to nelibi...kamarad je ma na CBRu a pokutujou...

1 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 20:42 | Nahoru | #2
Ahoj možná mám originály dobové,ale jsou z velké Katany a ještě asi budu mít i kapotu ze světlem a lešením

2 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 20:58 | Nahoru | #3
Vykašli se na to

Chtěl jsem si taky pořídit padáky na svoje eFko, ale sám Rutan mi to rozmluvil, jelikož ten trubkovej rám je prý příliš tenkej na to, aby případnému nárazu odolal

Říkal, že by to sice dokázal realizovat, ale že by pak případně nechtěl řešit reklamace ohledně hnutýho rámu, takže Ti doporučuju se nad tím taky zamyslet - v mém případě jsou rozbitý plasty oproti hnutýmu rámu prkotina - totéž u Tebe s pár škrábancema na motoru

Já se na to na základě této rady vykašlal

E: výše napsané teda platí za předpokladu, že by se ty padáky chytaly za rám - z toho obrázku si neumím přesně představit, za co se to chytá

Naposledy editováno 26.01.2014 21:00:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:05 | Nahoru | #4
sharkis> to je nesmysl za mých mladých let to byla skoro součást každého motocyklu ,dělalo to spoustu renovovaných firem namátkou Gimbel,Habermann,Pichler,Telefix a jiné zachránilo to bráchovi celý bok motoru na fouře v dobách kdy by se z rozbitým japoncem mohl tak jedině nechat vyfotit do Mladého světa...

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:10 | Nahoru | #5
stevan> nevím, co se týče Rutana, tak si o něm troufám tvrdit, že je to asi největší odborník přes padáky u nás Druhá věc je taky to, že mě šlo primárně o ochranu plastů, tedy řešením by byly asi padáky ve tvaru hříbků, ale přišlo mi vhodné upozornit na to, co jsem se dozvěděl, jelikož Katana je de facto "odstrojený" eFko

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:15 | Nahoru | #6

Rauly píše: davej si pozor...policajtum se to nelibi...kamarad je ma na CBRu a pokutujou...



Tak tomu se mi nechce věřit !!!! Měl jsem hodně podobný na Er5 a nikdy mi nic neřekli ani na STK a ani poliši......

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:18 | Nahoru | #7

Rauly píše: davej si pozor...policajtum se to nelibi...kamarad je ma na CBRu a pokutujou...


Tak po pravdě toho se vůbec nebojím - pochybuju, že by někdo něco dneska už na veteránu řešil - a hlavně se tam ty padáky v ty době naprosto běžně dávali..

Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:21 | Nahoru | #8
Měl jsem i Katanu tak o tom něco vím.Co se týka Rutana nechci se ho dotknout ale v době když se řešily tyto ochrané prvky tak jistě nevěděl to co výrobci a proč to tak bylo.Neřeš rám už jsi někdy viděl rozstřelený karter a nedej bože což je pro mne hlavní důvod ochrany ohlou klikovku??Tyto staré stroje nemají alternátor nad motorem jako současné ,ale na klice a proto je také dlouhá a jde přez kárter a je tak na ráně!!!Oprava rámu je řešitelná i na Benelli sei,ale takto poškozenou klikovku si můžeš dát jako těžítko..sakra drahé těžítko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:22 | Nahoru | #9
stevan> Já mám takovej neblahej pocit, že ty rámy jsou trošku jiný, takže úchyty nebudou vycházet No chtělo by to případně řádně proměřit. Škoda že jsem to s maskou nevěděl dřív - zrovna jsem jí nechával dávat do "kupy". Neměla prolisy na blinkry..
Mimochodem krásný stroje máš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:25 | Nahoru | #10

sharkis píše: Vykašli se na to

Chtěl jsem si taky pořídit padáky na svoje eFko, ale sám Rutan mi to rozmluvil, jelikož ten trubkovej rám je prý příliš tenkej na to, aby případnému nárazu odolal

Říkal, že by to sice dokázal realizovat, ale že by pak případně nechtěl řešit reklamace ohledně hnutýho rámu, takže Ti doporučuju se nad tím taky zamyslet - v mém případě jsou rozbitý plasty oproti hnutýmu rámu prkotina - totéž u Tebe s pár škrábancema na motoru

Já se na to na základě této rady vykašlal

E: výše napsané teda platí za předpokladu, že by se ty padáky chytaly za rám - z toho obrázku si neumím přesně představit, za co se to chytá



Tak tak 100% souhlas. Padáky jsem řešil nejen s Rutanem a nebyla mi doporučena montáž z výše uvedených důvodů. Tudiž jsem se na to vykašlal.

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:28 | Nahoru | #11
bonifacdruhy> Ne,ne já mám jinou kapotu né originál tohle je foto ze sprintu kdy ji měl ještě púvodní majitel na motocyklu asi rok 1985-6 nevím už to bude dlouho.Proto se ty padáky sundaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:30 | Nahoru | #12
drache> mluvíte hlouposti,opravdu!!Nebo mám pohledat Motorrady z dob kdy jste nebyli na světě ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:38 | Nahoru | #13
stevan> úplný hlouposti asi ne, když to říká víc zdrojů nezávisle na sobě, ale to bude možná daný právě tou odlišností padáků - ty hřiby by se chytaly někam spíš na horní část rámu nad motor a to jen bodově (1 šroub) - tam by tu paseku při nárazu asi nadělaly dost solidní

Tenhle styl třeba fungovat může - ale furt nevím k čemu se to chytá - jestli přímo k motoru, tak by to mohlo být ok

1 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:50 | Nahoru | #14
Já je mám na GS750 i na GS1000S. Jsou si podobné,ale každé trošinku jiné, neb každej rám je maličko odlišný s úchytama.
Jednou jsem je sundal a hned jsem potkal kokoty na bicyklech a nejen že jsem urazil celé víko motoru (tyto motory koukají do strany, jsou první na ráně a proto takovéto ochranné rámy) a část karteru, naštěstí uložení kliky ok.
Jak píše Stevan, srovnáváte nesrovnatelné. Rutan ví kam a jak uchytit padáky na moderní moto,aby se při malém pádu nezkurvil těžko opravitelný rám z hi-tech materiálu. Ovšem tady se řeší obyčejná trubka,kterou opraví každej doma v garáži s flexou, kladivem, trafem a závitníkem. Slouží to uplně stejně jako u nových moto- malé sklouznutí zachrání hodně, bouračka je už v obou případech fuk...

Mottorady z dob 76-82 nějaké mám v šuplíku a to jsem opravdu na světě ještě nebyl

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 21:53 | Nahoru | #15
sharkis> Přesně!!Vy mluvíte o jednobodovém padáku,ale my tady řešíme uchycení ve dvou- třech bodech!Můžu ti říct,že i v té naší době za komunistů bylo v republice dost střelců co jezdili fákt kudlu a zahazovali to stejně jako vy..Ale ani jednou jsem neviděl takovou deformaci rámu jak popisujete...Tady nějaké fotky té naší doby..A ta kapota co mám















Naposledy editováno 27.01.2014 03:14:15

Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:01 | Nahoru | #16
Ten motor u litra má šířku přes 60cm právě v místě deklů:

Takto vypadal, když jsem si ho přivezl domu:


Uchycení ochranných rámů je jen na dvou místech, takže se opře o víko motoru a nějakou chvilku vydrží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:02 | Nahoru | #17
mm-art-airbrush> ehm, že jsem tak smělej

Jak jsi nakonec po těch "kuželkách" vůbec dopadl? Poslední info co jsem zaregistroval bylo něco rozhodnutý ve Tvůj neprospěch a že ses snad proti tomu odvolával? Už je to vyřešený?

Sorry za OT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:05 | Nahoru | #18

sharkis píše: mm-art-airbrush> ehm, že jsem tak smělej

Jak jsi nakonec po těch "kuželkách" vůbec dopadl? Poslední info co jsem zaregistroval bylo něco rozhodnutý ve Tvůj neprospěch a že ses snad proti tomu odvolával? Už je to vyřešený?

Sorry za OT



Jo, vyřešený: stálo mě to celkem cca 170.000,- ač jsem 3 soudy vyhrál, čtvrtej ta samá soudkyně otočila už na začátku. Víc k tomu nemám chuť psát, sorry, je mi z naší mafiánský judi-pakáže na blití. Nebudem to tu řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:17 | Nahoru | #19
mm-art-airbrush> Tahla tvá Suzu gs 1000G byl první litr na kterém jsem se svezl byla dovezena v roce 1985 ze SRN a jen clo bylo tehdy rovných 25000Kčs za starý motocykl tak nám ti soudruzi přáli ty krásné stroje..Kolik byl plat to nemá ani cenu řešit.O tom,že někteří mí kamarádi v té době šli na šachtu rubat uhlí,nebo jeli na montáž ropovodu družby na Sibiř aby si takový stroj koupili škoda mluvit..Ale jede to jak šlak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:29 | Nahoru | #20
stevan> Tohle není G (těch bylo po světě dost), nýbrž S . Dokonce první z roku ´79 , dle časopisu Motorrad z téhož roku jich bylo do Evropy včetně Británie dovezeno celkem 300ks. 190 Angláni a zbytek Německo, Francie, Itálie. Od roku 1980 už jich bylo podstatně více,dostali menší zadní kolo, membránové karbce a pár jiných drobnůstek Mám to naštudované Sko z ´79 má navíc origo karbce 28mm oproti 26tkám u ostatních litrů i 750.
Jen mi chybí kousek originál krytu budíků a zrovna s označením druhu plastu- nevíš náhodou co je to za plast? určitě ho používali na všechny GS i Katany na přístrojovku.. Plasty si vařim, na jaře to chci dořešit,ale nerad bych cestou velkých pokusů

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:30 | Nahoru | #21
mm-art-airbrush> Martine já vím,že ty máš S-ko A to je jiná káva....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:33 | Nahoru | #22
mm-art-airbrush> Tak co je to za označení plastu nevím,ale chci se zeptat máš tam na svém S-ku tu gumomechovou krytku?Tu na řídítkách?Jednu totiž mám chtěl ji po mně jeden kluk z fora ,ale nozýváse a já na ni skoro zapoměl a když se tu ty stařenky řeší tak jsem si vzpoměl




tohle jsem myslel

Naposledy editováno 26.01.2014 22:44:07

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:42 | Nahoru | #23
stevan> Mám, ale teď tam budu dávat širší řidítka, tak ani nevim zda jí tam budu vracet. Já už tuto moto z ruky nedám a uplně origo stav taky neplánuji. Ale nic moderního na ní bastlit nehodlám, maximálně schovaný Scotoiler na řetěz a jestli časem dodatečný chladič oleje..možná. Je silná, pohodlná, k mé vejšce akorát, k opravě není potřeba počítačů,..

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:45 | Nahoru | #24
stevan> Rád bych na ní sehnal lehká dobová kola v origo rozměru (18 + 19) , ale nevim po čem se přesně ptát a kde Je mi jasný, že budou za balík,ale touha je...

Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:47 | Nahoru | #25
Kdybys měl tento kryt budíků v origo tvaru, hned bych otevíral šrajtofli

Můj je mizerný 1
2

Na Ebay byl za 4 roky dvakrát. Jednou samotný a polámaný podobně jak muj ( prodán za asi 150 liber) a pak celé budíky s taky ulomeným uchem krytu a to vylezlo přes 300 dolarů...

Naposledy editováno 26.01.2014 22:49:59

1 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:56 | Nahoru | #26
tak já si nechal ted jedny dobová kola vyrábět budou na Egli a fakt se mi také nechtělo čekat na zázrak ,nebo dát 3500euro..dady pár fotek














ale jsou obě 18 palců

Naposledy editováno 26.01.2014 22:58:48

1 reakcí na tento příspěvek Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:58 | Nahoru | #27
Ještě mám samostatné tyto budíky,ale ty nepotřebuješ..

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 22:59 | Nahoru | #28
stevan> Ale ta váha asi nebude takovej zázrak co?

(reakce na) Padáky na Katanu

26.1.2014 v 23:00 | Nahoru | #29

stevan píše: Ještě mám samostatné tyto budíky,ale ty nepotřebuješ..


bohužel.

Padáky na Katanu

26.1.2014 v 23:09 | Nahoru | #30
Ulijou i nagnasium co chceš,ale za pár let si ta kola pověsíš na stěnu jako dekoraci ,neb starý nagnesium hnije zevnitř a pak rengenuješ,sono a podobně a stejně to může dopadnou takto..








Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Šikovný mechanik Suzuki GSX 750 Katana DRN. 7 14.9.2022 v 18:03 jetam
Falešné čtení hlasiny oleje Suzuki GSX 750 Katana 4Mikuni 20 21.8.2022 v 19:22 Ariete
reklamace opravy motocyklu [1, 2, 3] Suzuki GSX 750 Katana Korado50 84 20.10.2021 v 23:06 Mr.Dreamer
Seřízení ventilových vůlí Suzuki GSX 750 F, Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX 750 K... CZmarty 7 16.1.2021 v 20:17 TomARC
GSX 750 F - vymena tesneni pod hlavnou Suzuki GSX 750 Katana glancy 14 29.10.2020 v 14:39 2stroke


TOPlist