2 reakcí na tento příspěvek vW Golf R32 MK5
JR: sepnuti haldexu s vlivem na stopu si zazil u neceho s vyssi generaci toho haldexu? Treba u te r32, TT mk2? U jednickovy oktavky sem to zazil, u te r32 ne...
assassin píše: Kopriw: no hot hatch podle me vychazi spos z oznaceni karoserie, to ze stary auta byly lehky je fakt, ale taky nebyly bezpecny,pro me je 205 spis premotorovana, golf gti pro me byl lepsi ve vsech generacich, hlavne mk1
JR: sepnuti haldexu s vlivem na stopu si zazil u neceho s vyssi generaci toho haldexu? Treba u te r32, TT mk2? U jednickovy oktavky sem to zazil, u te r32 ne...
me ty novy auta proste neprijdou tak hravy a myslel jsem , ze o tom zrovna ten pojem hothatch..ale mozna jsem zaujatej.Bezpecnost je jasna, na tu se kdysi nehralo.A co se mk1 tyce, tam s tebou souhlasim, to je super auto
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2050me bavila tou dravosti a snahou hodit prdeli, kdyz uberes v zatacce plyn , myslim ze ma vybornej funfactor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Haldex u jednickovy oktavky je shit.Chtel jsem ji kupovat a testovaci jizda v zime me dost vylecila (kupoval jsem v zime).Krom toho cuknuti, kdyz ti v zatacce prohrabnou kola se mi jeste nelibilo to, ze pri rozjezdu z mista jsis nejdrive uklouznul povrch pod prednima a teprve pak ti zabraly ty zadni.Takze nejaka extra vyhoda kdyz se chces vyhrabat nic moc.To by ale u poslednich generaci haldexu uz nemela byt pravda.No nakonec jsem sel do a4 a casem si zase koupim subaru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)