Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...
Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 (
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.
Tak se ukazte!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
z3 nebrat vubec, z4 mam jen na nejlevnjsi kousky... a jak jsem psal pred par posty, nejlevnejsi kousky ve me nevzbuzuje duveru... ono to je trochu problem i toho SLK...
idealni by pro me asi fakt byla ta MX-5 v hardtopu a 6Q
nebo presvedcit sam sebe, ze 6Q neni potreba nebo ze hardtop neni potreba...
pripadne za polovinu penez koupit "levnejsi alternativu" MX-5 NBFl
tak vlastne porad nevim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: nebo presvedcit sam sebe, ze 6Q neni potreba nebo ze hardtop neni potreba...
tak napiš k čemu potřebuješ 6q. Mám za to že jí tam dali hlavně kvůli lepší akceleraci, což ty furt tvrdíš že je ti to jedno. Spotřebu to určitě snižovat nebude.
Tý potřebě hardtopu nevím jestli rozumím, už jsem zapomněl jestli to chceš jako jediný auto nebo ne.