http://www.motorkari...z-tenere-588085.html
ve 45tisicich nové pneu, investice výměna oleje a filtru
Naposledy editováno 12.01.2014 15:56:26
1 reakcí na tento příspěvek najeto přes 50tisic
1) odpovídá to Jawě 250/350, tedy nejrozšířenější motorkce široko daleko, kterou zná skoro každý,
2) nebyl zde dlouhotrvající plynulý přechod na čtyřtakty a jejich vývoj od 80. let byl zastoupen pár kousky srdcařů, veksláků či synáčků mocných. V devadesátých letech se sice najednou vyrojila fůra "západních" motorek, ale většinou se jednalo o nejopotřebovaněšjší (nejlevnější) pasti na hranici životnosti. Z dvou kil se stočily na přijatelných 30 - 50 tisíc a šly na hladový nezkušený trh. Pár km po koupi se logicky hned rozbily a protože ND nebyly k sehnání a stály/stojí majlant, různě se to lepí a šulí. Takže jsme tu měly fůru šrotu s imaginárními 50 tisíci km v dezolátním stavu => posílení názoru, že motorka vydrží sotva 50 tisíc. Že ale ve skutečnosti měly 200 tisíc, to běžný uživatel motorky nevěděl - a očividně neví ani dnes...
3) vcelku dost se tady kašle na servisní intervaly, resp. dodržování preventivní výměny dle servisního plánu. Montují se co nejlevnější náhražky, bastlí se, co se dá. Případný neúspěch se pak řeší prodejem...
Při zdejší mentalitě bude opravdu ještě dlouho trvat, něž bude motorka s reálnými 50 tisíci úplně normální motorkou bez záludností.
Naposledy editováno 13.01.2014 11:00:21
vilemx píše: Proč je tady zakořeněno, že 50 tisíc znamená u motorky konečnou nebo komplet generálku?
1) odpovídá to Jawě 250/350, tedy nejrozšířenější motorkce široko daleko, kterou zná skoro každý,
2) nebyl zde dlouhotrvající plynulý přechod na čtyřtakty a jejich vývoj od 80. let byl zastoupen pár kousky srdcařů, veksláků či synáčků mocných. V devadesátých letech se sice najednou vyrojila fůra "západních" motorek, ale většinou se jednalo o nejopotřebovaněšjší (nejlevnější) pasti na hranici životnosti. Z dvou kil se stočily na přijatelných 30 - 50 tisíc a šly na hladový nezkušený trh. Pár km po koupi se logicky hned rozbily a protože ND nebyly k sehnání a stály/stojí majlant, různě se to lepí a šulí. Takže jsme tu měly fůru šrotu s imaginárními 50 tisíci km v dezolátním stavu => posílení názoru, že motorka vydrží sotva 50 tisíc. Že ale ve skutečnosti měly 200 tisíc, to běžný uživatel motorky nevěděl - a očividně neví ani dnes...
3) vcelku dost se tady kašle na servisní intervaly, resp. dodržování preventivní výměny dle servisního plánu. Montují se co nejlevnější náhražky, bastlí se, co se dá. Případný neúspěch se pak řeší prodejem...
Při zdejší mentalitě bude opravdu ještě dlouho trvat, něž bude motorka s reálnými 50 tisíci úplně normální motorkou bez záludností.
myslim si přesně to samý - začarovanej kruh, protože pořád nejvíc frčej stočený tacháky, lidi to chtěj a pak tady ventilujou, že maj motorku co má najeto +- 50 tkm a je defakto na odpis
Naposledy editováno 13.01.2014 12:25:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |