Téma: Vánoční výběr auta
 
23.12.2013 v 18:43
Hola hej, předem přeju všem hezký vánoce a šťastný vstup do nového roku
Teď k mému dotazu, vybírám auto a z mých požadavků (odolný, úsporný motor, prostor pro cetující a kombík) mi vychází jako jediný VW Passat B5 (B5,5). Chci 1,9tdi, ale zde nastává můj problém.
B5 měly ještě dobré motory 66/81kw, ale zase je to už starší vozidlo a je jich tuze málo na inzerci, kdo ho má v dobrém stavu ho většinou neprodává. Dnes jsem byl na jedné 81kw a byla to rachotina.
Vše novější má už ale PD, kde by se mi líbila verze 96kw. Mám však strach ze vstřikovačů, je to přeci jen pálka (10-15k/ks). Tady ale píšou něco o repasi, a to už nevychází na takovej ranec.
Uvítám jakékoliv rady proč který motor ano a který ne popř.pokud někdo ví o této repasi PD vstřikovačů, v čemž vidím jedinou nevýhodu tohoto motoru, i když poměrně velkou. Investice asi do 80tis. Díky
Edit: nadále se řeší otázka 66/81kw vs. 1.8T

Naposledy editováno 24.12.2013 11:12:41

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 16:08 | Nahoru | #1
assassin> Máme doma jednoho francouze (twingo) a dalšího nechci Octávka doma zůstane. Já jen nechápu, z čeho by měla vzniknout ta závada za 50 se kterou tu strašíte, když je to normální auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 16:21 | Nahoru | #2

ptaak píše: assassin> Máme doma jednoho francouze (twingo) a dalšího nechci Octávka doma zůstane. Já jen nechápu, z čeho by měla vzniknout ta závada za 50 se kterou tu strašíte, když je to normální auto



Tu sem myslel spis u tech francouzu. U konvencnich aut asi leda ko hlava - tzn oprava nebo jinej motor plus blbosti okolo.... U modernejsich aut treba s CR tak havne asi cerpadlo....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 16:35 | Nahoru | #3

ptaak píše: assassin> Máme doma jednoho francouze (twingo) a dalšího nechci Octávka doma zůstane. Já jen nechápu, z čeho by měla vzniknout ta závada za 50 se kterou tu strašíte, když je to normální auto



zeptám se takhle:umíš si opravit auto sám?alespoň běžné věci-vyměnit čepy,brzdy,rozvody-pokud ano,je to půl bídy...

pokud ne,tak je tam těch 50litrů hned.
na internetovky zapomeň-každý slušnější servis tě s vlastníma dílama pošle doprdele,práce taky něco stojí... tušíš kolik stojí třeba rozvody+ pumpa+multiřemen s kladkama na 2,8 V6?k tomu si uděláš kotouče a desky,vyměníš zadní třmeny,protože se nevrací ručka+ lanka,běžná věc je př. náprava,geometrie,taky tlumiče,k tomu oleje,filtry,svíčky...nic s toho jsem nepřehnal-na autě co má ke 300 tisícům to buď už někdo udělal,nebo to uděláš ty,to je prostě realita..... a máš tam pajdu hned.

neřešili jsme žádnou závadu,jen běžný spotřebák...

(reakce na) Vánoční výběr auta

24.12.2013 v 16:57 | Nahoru | #4

ptaak píše: assassin> Máme doma jednoho francouze (twingo) a dalšího nechci Octávka doma zůstane. Já jen nechápu, z čeho by měla vzniknout ta závada za 50 se kterou tu strašíte, když je to normální auto



Zalezi kde to nechas opravit..kdyz si das trochu praci a neco si zvladnes udelat sam, tak za 50 musis mit vymeneno pulku auta a dost km na to zas nemusis ani sahnout..ja koupil fabii 1.9 s potkanem..nechal sem ten motor opravit..ze spotrebaku sem tam daval akorat filtry, olej a rozvody..mam s tim najeto 40 tkm a jediny co, tak sem dvakrat menil zarovku ..nevim kdo co kdy menil predtim, ale tlumice furt parada, nikde neni nic volnyho ani rozvrzanyho, oblibenej strasak - tycky rizeni ani nevim co je, brzdy sou v pulce - az je sjedu, za 5000 vymenim predek i zadek od ATE ..za 20 tkm dojedu i vsechny gumy - za 10000 mam letni a zimni sadu i s prezutim..za 50 mam to auto pozlaceny..proste naftovy utrpeni..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist