rozborka motoru - klika mela vydreny loziska na prostredku, proste kule sekly vedle sebe,,, takze rikam cajk, necham repasovat kliku..
koupil sem loziska, predal kliku opravaroj a po celkem kratkym cekani klika byla po repasi, vyvazena, cena ok..
dal sem dokupy, odjel cca 500km, pak na stk, pak jeste cca 500km a ze prodam,, tak sem predvcera jel posledni jizdu /dobit baterku pred prodejem, okouknout naposled atd./ a co se nestalo, bylo cca -2, odjeto cca 25km, zacalo hvizdat z motoru, tak sem to chcip,, pockal, pak nahodil, ujel cca 3km a skyk, kousanec a rikam, je to v haji,,, pak dovezl domu v dodavce, ted rozhodil, sundal hlavy, pisty kously nejsou,, takze predpokladam opet loziska na prostredku kliky,,, mazu polosynt 1:40, 2T sem mel haldu,a nezadrel sem...
prehozeny neco uprostred kliky???ty hlinici?nebo spatny loziska do kliky??
1 reakcí na tento příspěvek 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe
Četl jsem o typovi, co nalítal na 350/640 (koupené z autoškoly ještě k tomu) 100 000 a pak teprva - bez nutnosti ovšem - dělal GO a jezdil 1:100. Někde to lítá po netu ten jeho WEB i s cestopisama. Teď jezdí Yamaha BT 1100 Bulldog. Jak je možný, že někdo najede 30 a raf, druhej 100 a nic? Mě to nepřijde normální... přeci nebudu každejch 30tis. dělat generálku.
Tedy ví někdo co je skutečně příčinou?
Je to nedostatečné mazání? Mazací kanálky? Kvalita ložisek? Výrobní vada? Zanesené mazací kanálky postupem času?
Já taky nevím proč se mi to kouslo... jel jsem naprosto na pohodu a motorka mi zhasla na volnoběh když sem stál a fotil. Takže jízdou těžko... Koupil jsem motor jinej za 5tis. už po repasi, takže se na ten původní podívám v zimě až nebude co dělat. Několik lidí také říká, že ta ložiska se špatně chladí na tom středu proto se tam dávají C3 jak tu píšete... nebylo by teda řešení to chladit nějakým náfukem ten střed? Aby tam proudil vzduch zkrátka na ten motor - přímo na střed...
Nevím fakt nevím a nechci jezdit se strašákem, že se rafne klika....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe
Ložiska s větší vůlí (označení C3) se používají nejen kvůli teplotě, ale hlavně protože jsou nalisová na čepu s přesahem. To znamená že čep má o pár setin větší průměr než je díra v kroužku ložiska. Nalisováním velkou silou se ten kroužek roztáhne, proto na čepu festovně drží, a o to roztažení se zmenší ta vůle.
Chlazení blbost, celá klikovka se na dvoutaktu chladí nasávanou směsí skrz klikový prostor. Účinek chlazení z té směsi má na chlazení motoru dokonce větší podíl než vlastní chladící žebra.
Naposledy editováno 03.10.2014 22:17:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 | hurikans | 8 | 4.5.2023 v 11:42 mito7 |