globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe
20.12.2013 v 22:59
zdravim, loni sem od kamose koupil 638 s tp a nefunkcnim motorem,,, posledni co vim, jel na mistni elefant a v zaveji zustal stat, motor se zastavil,,, dovezl sem motorku domu, rozhodil motor, vrch az necekane ok /zpetne sem od nej zjistil, ze byl v nedavne minulosti delanej vybrus, coz i odpovidalo /pisty ok-videt cary od struzeni, pouze lehce lizly spodni rantly pistu, kruhy ok-do valcu natesno, valce taky ok, jeste vnitrky valcu posmrdlany od vybrusu, zadny vylestenci,,

rozborka motoru - klika mela vydreny loziska na prostredku, proste kule sekly vedle sebe,,, takze rikam cajk, necham repasovat kliku..

koupil sem loziska, predal kliku opravaroj a po celkem kratkym cekani klika byla po repasi, vyvazena, cena ok..

dal sem dokupy, odjel cca 500km, pak na stk, pak jeste cca 500km a ze prodam,, tak sem predvcera jel posledni jizdu /dobit baterku pred prodejem, okouknout naposled atd./ a co se nestalo, bylo cca -2, odjeto cca 25km, zacalo hvizdat z motoru, tak sem to chcip,, pockal, pak nahodil, ujel cca 3km a skyk, kousanec a rikam, je to v haji,,, pak dovezl domu v dodavce, ted rozhodil, sundal hlavy, pisty kously nejsou,, takze predpokladam opet loziska na prostredku kliky,,, mazu polosynt 1:40, 2T sem mel haldu,a nezadrel sem...

prehozeny neco uprostred kliky???ty hlinici?nebo spatny loziska do kliky??


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe

3.10.2014 v 22:17 | Nahoru | #1
Icezz> Jo, je to normální, na jednu klikovku jsem najel jen 25t.km do rozpadu klece ložiska, na druhou 80t.km a pořád drží. Při stejném způsobu mazání i způsobu jízdy. Je to prostě loterie.

Ložiska s větší vůlí (označení C3) se používají nejen kvůli teplotě, ale hlavně protože jsou nalisová na čepu s přesahem. To znamená že čep má o pár setin větší průměr než je díra v kroužku ložiska. Nalisováním velkou silou se ten kroužek roztáhne, proto na čepu festovně drží, a o to roztažení se zmenší ta vůle.

Chlazení blbost, celá klikovka se na dvoutaktu chladí nasávanou směsí skrz klikový prostor. Účinek chlazení z té směsi má na chlazení motoru dokonce větší podíl než vlastní chladící žebra.

Naposledy editováno 03.10.2014 22:17:49

(reakce na) 638 - zadrena na klice uprostred - podruhe

4.10.2014 v 07:51 | Nahoru | #2
Deadman>

Čus Jawa guru . A co je teda příčinou?

klika?
ložiska?
chlazení?

Píšeš, že s jednou klikou najedeš tolik a s druhou tolik. To by znamenalo, že to hází na klidu? Co je na ní špatně? Dá se tomu předejít?
Já vím, že jsem třeba možná hnidopich, ale moje představa je, že na ten motor chci natočit aspoň 100 000 než budu dělat generálku. Ročně nakroutim min. 10tis. na Jawce, tak 1x za 10 let bych to snes rozhodit motor, vyměnit ložiska, vycentrovat kliku, nový gufírka a šup zpátky .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 radys02 37 24.9.2023 v 18:22 krizak66
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 Boss.trx850 9 5.8.2023 v 17:01 pech.
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 hurikans 8 4.5.2023 v 11:42 mito7


TOPlist