Tady jsou fotky: https://picasaweb.g...00826231/USDVidlice#
Průměr trubek je 43 mm. Délka vidlice je 910 mm od středu osy kola po vrchol tlumiče. Vzdálenost od prachovky tlumiče po konec chromované části trubky je cca 260 mm. Vzhledem k tomu zdvihu, absenci štelování a faktu, že je tam spínačka, bych to rozhodně netipoval na krosku. Kolo je 17ka, ale nemusí být původní. Kotouč jsem zapomněl změřit, ale má cca 280 mm a je pevný. Brzdič je dvoupístek, desky jsem vyfotil zvlášť. Nikde není nic napsáno, vyjma pozitivního nálitku na držáku brzdiče, kde stojí SYD.
Pomůže někdo? I třeba vodítko (jaká značka používá podobný tvar klíčku, podobné brzdy...)
Sám tam mám KYB a teď (v pondělí) jsem koupil za 700,- (vidle,brejle,osu) na druhou stavbu Marzocchi Magnum 50.
Osobně,pokud si tu motorku děláš pro sebe,že si ju necháš,zainvestoval bych do věcí prověřených...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z čeho je tato USD vidlice?
holt jsem pindal,,, nicmene par predku sem na svejch motkach taky zmenil /vidle, brejle, prodlouzeni krku/, ale vzdy sem vedel, ze menim za neco lepsiho /WP, marzocchi/
zdar, at se dari..
Jo to Ti neberu. Jen ten Tvuj příspěvek vyzněl hodně rýpavě a bez hodnoty do diskuze. Proč jsem ty vidle koupil už jsem naspal. Jinak samozřejmě nic ve zlým. Taky jsem se rozhod počkat si na nějakou značkovou vidli a tu tam pak nacpat.
Až se tak stane, určitě to sem napíšu a pak můžete hodit nějaké technické rady, co Vás třeba u toho potkalo, abych nemusel řešit stejné problémy. Od toho tu to forum přece je ne?
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho je tato USD vidlice?
na odlehceni,,, dnes sem zadrel 638-posledni projizdka pred prodejem, zejtra mel dojet kupec, namazano ok,,, ted sme dovezli dom v dodavce, rozhodim a uvidim...
u těch Jawek to je loterie - pokud už tam nemáš origo písty, tak je taky možné, že ty nové jsou nekvalitně odlité a vlivem tepla se deformují. Svůj díl může udělat i to, že je zima - kupodivu to moc chladí, válce se smrští a chytne se to. U dvoutaktů také s počasím dost souvisí nastavení směsi - obecně platí, že na horko a sucho se ochuzuje a na zimu a vlhko se obohacuje, takže to třeba mohlo být chudé a zadřels - případně kombinace toho všeho. Ale nejspíš Ti tu nepíšu žádné novinky
PS: Vidle tam nakonec budou z RM-Z 250 (a k tomu do jara musím vymyslet co se zadním odpružením aby to hrálo dokupy). Když už to dělám, tak ať to má úroveň.
Naposledy editováno 20.12.2013 10:44:01
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho je tato USD vidlice?
jinak 350 je prikousla na prostrednich loziskach na klice,pisty ok/jeste cary od struzeni, pouze oblejskly spodni rantly/,kruhy ok, valce ok /jeste videt brus,honovani/...
ty vidle jsou překopat uplně v klidu na váhu jakou chceš,takže tam mužeš dát cokoli
a brejle to je druhá velice snadná věc a to odsoustružit svár,lehce říznout,origo dát do brejlí z rmz,pro sichr si dolu navařit doraz a dáváš dohromady...
todle je velice rozumný udělat,páč ten podvozek je pak super!
Do krku řízení z DR to už nějak dopasuju. Buď to naženu ložiskama a když ne tak upravím nebo přelisuju tu trubku.
Teď zbývá vymyslet co se zadkem, aby to trochu fungovalo dohromady.
PS: Teď tam mám origo, dobře zrepasované, vyměněné pouzdra, gufera a pravidelně olej, progresivní pružiny a jako ne že by to nefungovalo, ale ty vidle jsou prostě tenké (39mm). Od toho nemůžeš chtít žádnou tuhost. S tím, že bych chodil na dorazy problém nemám, ale prostě se to celé kroutí - zvlášť, když s tím jedeš na hranici možností stroje. Navíc v neposlední řadě jde taky o tu přestavbu samotnou - trocha exkluzivity a originality nikdy neuškodí.
Naposledy editováno 21.12.2013 11:09:45