Tady jsou fotky: https://picasaweb.g...00826231/USDVidlice#
Průměr trubek je 43 mm. Délka vidlice je 910 mm od středu osy kola po vrchol tlumiče. Vzdálenost od prachovky tlumiče po konec chromované části trubky je cca 260 mm. Vzhledem k tomu zdvihu, absenci štelování a faktu, že je tam spínačka, bych to rozhodně netipoval na krosku. Kolo je 17ka, ale nemusí být původní. Kotouč jsem zapomněl změřit, ale má cca 280 mm a je pevný. Brzdič je dvoupístek, desky jsem vyfotil zvlášť. Nikde není nic napsáno, vyjma pozitivního nálitku na držáku brzdiče, kde stojí SYD.
Pomůže někdo? I třeba vodítko (jaká značka používá podobný tvar klíčku, podobné brzdy...)
1 reakcí na tento příspěvek Z čeho je tato USD vidlice?
na odlehceni,,, dnes sem zadrel 638-posledni projizdka pred prodejem, zejtra mel dojet kupec, namazano ok,,, ted sme dovezli dom v dodavce, rozhodim a uvidim...
u těch Jawek to je loterie - pokud už tam nemáš origo písty, tak je taky možné, že ty nové jsou nekvalitně odlité a vlivem tepla se deformují. Svůj díl může udělat i to, že je zima - kupodivu to moc chladí, válce se smrští a chytne se to. U dvoutaktů také s počasím dost souvisí nastavení směsi - obecně platí, že na horko a sucho se ochuzuje a na zimu a vlhko se obohacuje, takže to třeba mohlo být chudé a zadřels - případně kombinace toho všeho. Ale nejspíš Ti tu nepíšu žádné novinky
PS: Vidle tam nakonec budou z RM-Z 250 (a k tomu do jara musím vymyslet co se zadním odpružením aby to hrálo dokupy). Když už to dělám, tak ať to má úroveň.
Naposledy editováno 20.12.2013 10:44:01