bromep> představ si, že předek ti půjde do smyku, tudíž pokud bude vzorek správně tak vytlačuje bordel z pod pneumatiky do stran, v opačném případě pod ní... Jasný při jízdě jde většina bordelu pod pneumatiku, ale při brždění ven, hlavně u motorky při jízdě je předek dost odlehčenej(proto dřív sjedeš zadek), jde tam hlavně o to brždění
Taky jde o navržení vzorku výrobcem, u některých je vzorek po směru jízdy, ale maj to vychytaný takže to odvádí taky dobře, ale u "šípáků" jsou předky v 99% proti směru jízdy... Zatím jsem se setkal, třeba u Road Attack první generace s tím, že vzorek na předku byl po směru jízdy a taky to bylo při brždění kurva znát, předek mi klouzal na brzdách i na suchu a kolikrát jsem měl škrtátko na trenkách
Přitom Sport Attack a Street Attack měl předek do protisměru a tohle se nestávalo a šlo o téměř identický vzorek, asi chyba ve výrobě