globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problem
Chcel by som sa opitat ci je dobre narezany tento slik podla sipky dakujem

problem

7.12.2013 v 19:10 | Nahoru | #1
Jaká asi bude vyřazená guma z okruhu?

problem

7.12.2013 v 19:26 | Nahoru | #2
co ?

problem

7.12.2013 v 19:32 | Nahoru | #3
Nic nevidím

problem

7.12.2013 v 19:41 | Nahoru | #4
at koukám, jak koukám, vidím, že nic nevidím

1 reakcí na tento příspěvek problem

Skvělá odpověď, děkuji! 7.12.2013 v 19:45 | Nahoru | #5
Vidím kulový, ale vzorek by měl být vyřezán tak, aby po namontování slicku na moto byl obráceně proti zadní, tedy do protisměru.... Hodně lidí co ty pneu řeže dělá tu chybu, že je řeže po směru, což je blbě...

(reakce na) problem

7.12.2013 v 19:49 | Nahoru | #6
dewwil>tvoje hlasky sa mi pacia vidim kulovy .jen tak dal

1 reakcí na tento příspěvek problem

7.12.2013 v 20:38 | Nahoru | #7





tu je

problem

7.12.2013 v 20:39 | Nahoru | #8
dik tu je foto

problem

8.12.2013 v 11:55 | Nahoru | #9
Na SVečku sliky...hmmm, to letí hned rychleji co??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem

Skvělá odpověď, děkuji! 8.12.2013 v 12:29 | Nahoru | #10
cundo> To je přesně to co jsem psal, vzorek má být vyřezán opačně, přední kolo při brždění na mokru a písku bude sbírat vodu a písek pod sebe a hrozí pád... Na suchu a čisté silnici to nevadí... Takhle to má být na předku



problem

8.12.2013 v 14:07 | Nahoru | #11
kup so novou homologovanou gumu, a tam je šipka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem

8.12.2013 v 16:47 | Nahoru | #12

dewwil píše: cundo> To je přesně to co jsem psal, vzorek má být vyřezán opačně, přední kolo při brždění na mokru a písku bude sbírat vodu a písek pod sebe a hrozí pád... Na suchu a čisté silnici to nevadí... Takhle to má být na předku




Tak to mi hlava nebere. Při brždění se kolo už jako netočí dopředu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem

8.12.2013 v 17:15 | Nahoru | #13

bromep píše: Tak to mi hlava nebere. Při brždění se kolo už jako netočí dopředu?



Necouvá, neboj, představ si kolo co jsem dal na foto, když začneš brzdit na mokru, voda je na styčné ploše odváděna z pod pneumatiky do stran, kdežto na foto od Cundy při brždění sbírá vodu ze stran pod pneumatiku...

(reakce na) problem

8.12.2013 v 19:35 | Nahoru | #14

dewwil píše: Necouvá, neboj, představ si kolo co jsem dal na foto, když začneš brzdit na mokru, voda je na styčné ploše odváděna z pod pneumatiky do stran, kdežto na foto od Cundy při brždění sbírá vodu ze stran pod pneumatiku...



Prosím o vysvětlení, jakým mechanizmem je odváděna do stran, když v místě styku s asfaltem se při otáčení drážky sbíhají do středu, tudíž ženou vodu v těchto drážkách do středu pod gumu. To se děje NEPŘETRŽITĚ při otáčení kola VPŘED. Tudíž i ve chvíli, kdy se kolo otáčí VPŘED při brždění. Kdyby byly na gumách nějaké šupiny, nebo strst, dovedu si představit dopředu dát gumy opačně (proti srsti), než na zadku (na zadku působí pohonová síla po směru, vepředu působí brzdná síla proti) Ale účinnek rozbíhání nebo sbíhání drážek (odvod vody) je věc jen a jen směru otáčení, který je u obou kol VŽDY stejný.
Píšeš "když začneš brzdit na mokru, voda je na styčné ploše odváděna z pod pneumatiky do stran". A co dělá podle tebe voda, než začneš brzdit, tedy většinu času jízdy?

1 reakcí na tento příspěvek problem

8.12.2013 v 20:29 | Nahoru | #15
čoveče, musím ti ale teď dát za pravdu, že na spoustě fotek moto, je přední guma řezaná jak píšeš ty. Je ale také pravda, že na jiných je to opačně (jako na zadní gumě). Zakládám nové téma To chci vysvětlit.

problem

8.12.2013 v 20:45 | Nahoru | #16
Tak co je s tím novým tématem, taky mě to zajímá, kdysi dávno jsem na něco takovýho narazil a nevěděl, co si o tom myslet

problem

8.12.2013 v 21:44 | Nahoru | #17
je to tam

(reakce na) problem

9.12.2013 v 08:05 | Nahoru | #18
bromep> představ si, že předek ti půjde do smyku, tudíž pokud bude vzorek správně tak vytlačuje bordel z pod pneumatiky do stran, v opačném případě pod ní... Jasný při jízdě jde většina bordelu pod pneumatiku, ale při brždění ven, hlavně u motorky při jízdě je předek dost odlehčenej(proto dřív sjedeš zadek), jde tam hlavně o to brždění Taky jde o navržení vzorku výrobcem, u některých je vzorek po směru jízdy, ale maj to vychytaný takže to odvádí taky dobře, ale u "šípáků" jsou předky v 99% proti směru jízdy... Zatím jsem se setkal, třeba u Road Attack první generace s tím, že vzorek na předku byl po směru jízdy a taky to bylo při brždění kurva znát, předek mi klouzal na brzdách i na suchu a kolikrát jsem měl škrtátko na trenkách Přitom Sport Attack a Street Attack měl předek do protisměru a tohle se nestávalo a šlo o téměř identický vzorek, asi chyba ve výrobě

problem

11.12.2013 v 17:14 | Nahoru | #19
lidi problem, jak se vyznat v tech cislech a lomitkach na pneumatice? potrebuji zjistit palce abych si koupil bile lemy ale sem v...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist