bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta Brutale -rady a tipy
5.12.2013 v 14:41
Téma už je vyřešeno,ale myslím si,že není na škodu si sem psát rady a postřehy co se týká MV Agusty.Jak doplňky,brašny,držáky,díly...prostě co koho napadne.
famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800

Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52

Blokovaní uživatelé: bulldogbiker
Anketa: Mám do toho jít...
ano?
87%
72
ne?
13%
11

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy

14.5.2018 v 21:50 | Nahoru | #1
Ahoj,

Mám první "problémek".

Motorka dlouho stála v depozitu, má najeto cca 9000km. Je původ ČR a podle STK to sedí.
Při konstantní rychlosti na jakykoliv kvalt v rozmezi 4-7 tisíc otaček se motorka jakoby "pohupuje" prostě cuká, né nějak hrozně, ale jde to cítit a je to nepříjemné. Hlavně v zatáčkách.
Se zavřenym plynem, na neutrál ani při plném plynu to nedělá.
První co mě napadlo, byl moc našponovaný řetěz, po povolení žádná změna.
Dále svíčky... ty ještě vyměněné nemám, ale hned jak bude čas, tak je výměním.
Další věc TPS... Našel jsem návod jak ho resetovat, ale nejspíš se do toho pouštět sám nebudu.

Je v okoli Jižní Moravy někdo kdo se v Brutalkách význá?

Taky se mi zdá že hrozně moc brzdí motorem oproti Japoncům, ale to je asi normální.

Děkuji za jakoukoliv radu nebo indícii kám šáhnout. :)

Naposledy editováno 14.05.2018 21:51:31

(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy

15.5.2018 v 09:44 | Nahoru | #2
redy19> Nedělej s tím nic! Jak píše Petta,je to vlastnost starších Brutalek,než je vyladili. Řešil jsem to cca 3 měsíce a nakonec jsem zjistil,že je vše OK.
Jojo,na 4 válec brzdí motorem celkem dost a je na plynu ucukaná,ale na to všechno si zvykneš,není to japonec,je to motorka,která tě bude stále držet bdělého
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist