famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Já na místě Rubi bych zůstal u Brutale. Není to její jediná motorka, takže když se nedejbože něco porouchá, tak má po dobu opravy pořád na čem jezdit. A obě motorky se skvěle doplňují. Victory jako lokomotiva na kochání se krajinou a MV jako sportovní agilní náčiní.
Charisma je hrozně gumovej pojem... pro každýho představuje něco jinýho...
onehdá jsem Hortenovi psal, že by mi asi po přestupu z tuňáka na BMW K1200R chyběly emoce... a on trefně poznamenal " strach jsou taky emoce" (ta mašina jede nesmyslně...)
Pro mě to je to "kloktání" motoru v nerovnoměrným běhu eLka... dunění (čím hlubší tím lepší - proto koupě SS v karburaci) ale zároveň možnost točení dovrchu jako sport. Dobrej podvozek, solidní brzdy, tuhej rám... myslím, že tohle ale ocení jen hrstka lidí... valná většina lidí jezdí tak, že nic z toho v zásadě nepotřebují...
Částečně to je daný i tím, jestli je dotyčnej políbenej aspoň trochu technikou a kromě ježdění má i ponětí o tom co to vlastně je... nebo je jen uživatel...
Já sám ač sice "ultras" v názoru, že aby člověk byl nějak spjatej se strojem (a když občas jedu "tu mojí" pilu, cítím se propojenej s mašinou jak v Avataru), musí i vědět a postupně se to naučit, však musím akceptovat, že hromada lidí to tak nemá...a možná jsou "lepší motorkáři" než já... kterej tenhle titul odmítám, kdykoli ho někdo vysloví.