famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: femal> to netuším proč se to stalo,ale pravidelnou kontrolu motorky dělali vždy v autoriz.servisu,tak kdepak je asi chyba?
No na servis bych to zrovna nehazel. Kdyz jde do kopru retez, tak taky clovek nebude nadavat na servis. Sice je retez spotrebka, ale podle vseho je spotrebka u agusty i lozisko zadniho kola. Stezoval si na to snad kazdej majitel. Kupodivu letma kyvka u ducati se moc problemove netvari, tak to konstrukcne vyresit urcite jde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Franco82> nemáš tak docela pravdu,protože pokud to máš v záruce,vztahuje se to na všechno Agusty na to ložisko trpěly do r.2010 a pak to mělo být už vyřešeno a na agusta.net jsem nenašla jedinou 800stovku,které by se to stalo.Ve většině případech se to projevilo až kolem 36tis.najetých km a já mám pouhých 24tis.nikoho tedy nenapadlo se na to při pravidelných kontrolách podívat.
Mě šlo spíš o to, že ne všechno je v moci servisu. To že to do dvou let opraví zdarma (možná...) je jiná. Spíš jde o to, že motorku by si měl člověk kontrolovat sám průběžně (dle manuálu máš před každou jízdou kontrolovat prakticky celou motorku, kdy tlak v pneu a hladina oleje je jenom základ). Větší vůle v kole si člověk všimne minimálně při každým mazání řetězu. Když je servis po x tisících, tak prostě z principu nemůžou odhalit všechny věci, které jdou do kopru rychle (třeba tím že se uvolní matka/šroub). Mě se takhle povolil šroub držící stojan motorky za jednu jedinou vyjížďku tak, že mi málem skončila na zemi.
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Buď bych koupil ořech a nebo nekde kde ho mají a umí ta zalepit
PS: v Praze
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
pycha píše: Nevíte kde mají ořech na sundání zadního kola dneska jsem pichla
Buď bych koupil ořech a nebo nekde kde ho mají a umí ta zalepit
PS: v Praze
no ořech se koupit dá,ale stojí 900,-protože jsem uvažovala o tom,že ho pořídím.Nakonec jsem od toho upustila,protože nemám ještě momenťák a bez toho je to k ničemu.Pokud to přetáhneš,tak se vytlačí ta vazelína u toho náboje a je to v ř..i. lepší někam kde ho mají v pneuservisu,ale říct jim to dopředu na kolik utáhnout.a matici mám dorasenou už taky
prosím tě copak jsi dělal?to byl teda náklon....jestli máš odřený jen bok tak dobrý.
Naposledy editováno 23.09.2015 08:13:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Momenťák stojí pár korun v Lídlu a je relativně přesnej