famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Franco82> nemáš tak docela pravdu,protože pokud to máš v záruce,vztahuje se to na všechno Agusty na to ložisko trpěly do r.2010 a pak to mělo být už vyřešeno a na agusta.net jsem nenašla jedinou 800stovku,které by se to stalo.Ve většině případech se to projevilo až kolem 36tis.najetých km a já mám pouhých 24tis.nikoho tedy nenapadlo se na to při pravidelných kontrolách podívat.
Mě šlo spíš o to, že ne všechno je v moci servisu. To že to do dvou let opraví zdarma (možná...) je jiná. Spíš jde o to, že motorku by si měl člověk kontrolovat sám průběžně (dle manuálu máš před každou jízdou kontrolovat prakticky celou motorku, kdy tlak v pneu a hladina oleje je jenom základ). Větší vůle v kole si člověk všimne minimálně při každým mazání řetězu. Když je servis po x tisících, tak prostě z principu nemůžou odhalit všechny věci, které jdou do kopru rychle (třeba tím že se uvolní matka/šroub). Mě se takhle povolil šroub držící stojan motorky za jednu jedinou vyjížďku tak, že mi málem skončila na zemi.