Nedá mi to, nepodělit se s váma o tuto story. V krátkosti:
Kamarádovi nedal stařík ve fábce přednost a ten na svém Virágu to položil. Na Fábce uražená poklice a škráblý prah, Viráglo přes stupačky, blinkry , lakování .. no cca 20-30 tis v servisu. Stařík uznal svoji vinu, sepsaly se protokoly, motorka se odvezla do servisu, kde si ji prohlédl likvidátor a čekalo se.
Po několika urgencích a měsíčním čekání, přišlo vyjádření z ČPP, že si pojistnou událost vymyslel a de facto je to pojistný podvod, protože nemá protokol od policie. No a klidně se můžete s náma i soudit.
Po několika telefonátech s pojišťovákama, co to má znamenat, a zda s tím nejde něco udělat, protože havárka byla a viník je jasný, nám vyšlo, že všecko je v prdeli.
Pokud někdo máte s takvýmhle postupem jakékoli pojišťovny zkušenosti a můžete nám poradit postup, jak na ně budu rád.
Jinak varování: Ke každé havárce, kde si jste 100% jistí, že nejste viník, volejte kurva POLICII, když nám má pomáhat a chránit. Jinak vás může potkat stejný osud..
Tož zatím čus
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
V České republice se denně stane cca 1052 pojistných událostí v souvislosti s autonehodami.Ročně se v tuzemsku na povinném ručení vybere něco přes 20 miliard korun,vyplaceno na škodách je něco přes 50% z této částky.
V Německu se to blíží 98%
pořád je to miliardový byznys ve prospěch pojišťoven na ukor jejich klientu,pojištovny stále krátí pojistné plnění motoristům navzdory legislavitě a rozhodnutí ústavního soudu,který jasně rozhodl ve prospěch pojištěnců,ale pro pojištovny je to stále skvělý byznys obcházet zákony,tak jak se to tady dělá u všeho..
nejčastější argumenty pojišťoven-že by se poškozený zaplacením plných nakladu na nové díly obohatil,nebot bourané díly byly starší.
Nejčastěji se vyskytují obraty jako amortizace a odkazy na paragrafy,pro laika naprosto nesrozumitelne..
Servis staršího vozu v autorizovaném servise nebo naopak vyžadují opravu jenom v jednom z jejich smluvních partnerů atd atd..
Na co se pojištovny spoléhají,neznalost vlastních práv klientu a neochotu se soudit s velkou pojišťovnou,kde jsou další náklady táhne se to,časově a někdy psychycky náročný
Řešení,nenechat se ojebávat,vymáhat svá práva,dneska už jsou na trhu společnosti které vám pomužou,v Brně to je www.vasenaroky.cz
ale tohle se děje všude,pojištovny,banky,operátoři a další instituce co na blbosti a nezájmu jedinců vydělávají pěkněj balík peněz a říkají si že Češi si to rádi nechají líbit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
Potom už bylo výhodnější pojistit se u České Pojišťovny (bonusy od otce).ČPP postupem času začla zdražovat.Pojistnou událost jsem u nich naštěstí neuplatňoval,ale jak už bylo řečeno,vždycky je lepší k bouračce přivolat PČR,od čeho je jinak máme že? Se zápisem od nich máme alespoň něco v ruce.Mimoto většinou každou bouračku celkem pečlivě zdokumentujou (byť většinou viník na místě dostane ještě jako bonus blokovou pokutu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
Služba bez nákladů znamená, že všechny služby námi zajištěné spojené s vyřízením Vašeho případu, tj. poštovné, telefonní poplatky, vypracování stanoviska advokáta, případné žaloby vůči protistraně, hradíme my. Bez ohledu na výsledek celého případu tyto, vždy zůstanou našimi náklady. A to i v případě, kdybychom spor náhodou prohráli.
PS: je fakt, že se na jakoukoliv pojišťovnu vyplatí občas zajít a nechat si "zkontrolovat sazbu" u Generali mi tak snížili pojistku na auto
Naposledy editováno 03.12.2013 12:01:12
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
Zkušenosti s nimi mám zatím dvě a z obou vyplývá, jsou záměrně pomalí. Když člověk něco chce, všechno strašně drhne:
- nedodržují slíbené termíny (vyčerpávají třeba i zákonné lhůty)
- zapomínají se ozvat, když to slíbí
- zapřou dopis, pokud nepřijde doporučeně
- když přijde doporučeně, stejně co nejdéle dělají, že ještě nepřišel
- po telefonu a přes internet s nimi vůbec nemá cenu komunikovat - operátory mají jen od toho, aby "problémové" zákazníky zcela odfiltrovali
- každý tam tvrdí něco jiného - jeden řekne, že přišel dopis, druhý pak tvrdí, že ještě ne, pak se to zas najde...
- jedinou telefonní linku mají zpoplatněnou jak nějaké pornoslužby
- když už se člověk protluče k někomu dovnitř (třeba na pobočce nebo dokonce k likvidátorovi), jsou neskutečně arogantní
=> Prostě v komunikaci je straně moc zdánlivě náhodných zádrhelů. Ale to není náhoda, to je jejich strategie, jak odbývat zákazníky.
Měl jsem s nimi už víc "řízení", ale jen to poslední se týkalo motorky:
1. Letos na začátku záři do mě strčila žena pojištěná u ČPP. Sepsali jsme formulář, motorku jsem dal do servisu a podepsal plnou moc, aby to s pojišťovnou vyjednali (není to nejrychlejší, ale chtěl jsem minimalizovat problémy - motorka je nová, v záruce, viník uznal vinu, nebylo co řešit...).
2. Likvidátor se přijel podívat za 2 dny (podle zákona musí bezodkladně).
3. Oprava trvala přes týden (včetně transportu do Prahy a zpět kvůli měření rámu - to dělali jen pro jistotu, protože to dostalo ránu zezadu i zepředu).
4. Pojišťovna dostala fakturu asi na 18 tis. Kč.
5. Měsíc neudělala pojišťovna nic, ale lautr nic. Motorka stála v servisu a čekalo se na krycí dopis... Na moje prosby, aby pohnuli, když je to motorka a blíží se mráz, kašlali. Nezajímalo je ani to, že jsem sám jejich zákazník - mám u nich havarijní pojištění. To s případem samozřejmě nesouvisí, ale být pojišťovnou, nesnažil bych se aktivně nasírat stálé zákazníky.
6. Pak se likvidátor (arogantní blbeček) konečně podíval na fakturu a napsal, že je to OK. Ono na tom nebylo co sporovat...
Závěr:
Jasně, není to žádné drama. Ale protože s nimi mám několikátou zkušenost podobného druhu, a protože podobné zkušenosti mají i další, o kterých vím, je jasné, že:
1. S ČPP už nechci mít nic společného. Hav. poj. samozřejmě zruším, hned jak to půjde.
2. Jestli mě ještě někdy navalí někdo z ČPP, rozhodně volám policii, abych minimalizoval rizika, že nebudou chtít plnit.
3. Budu trvat na náhradním vozidle. Vsadím se, že to jediné pomůže urychlit proces.
4. Všude budu tvrdit, že jsou to svině. To jsou asi i další pojišťovny, ale mám pár zkušeností (svých i nasbíraných od přátel) a potvrzuje se mi, že ČPP patří rozhodně k těm pitomým.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
Jen pár upřesnění zde prezentovaných zkreslených pohledů:
1) Pojistitel je povinen zahájit ŠETŘENÍ UDÁLOSTI ode dne kdy se dozvěděl o pojistné události.
To neznamená povinnost, že přijede "za hodinu". Ze zkušeností bráchova servisu jsou ale všechny pojišťovny co se týká prohlídek docela rychlé.
Většinou brácha nemá problém ani s úhradami = k faktuře za opravu vždy přidá i jaké díly použil, co všechno dělal, dodavatelky lak, ani netají marži na dílech.
To má on spíše problémy se zákazníky spekulanty = objednají opravu jen naoko, klidně ho nechají i objednat díky a pak by chtěli přes bráchu, aby jim dosáhl výplatu nejlépe jako by opravoval Inter Porsche / bez realizace opravy atd..
2) Realizovat a dokončit šetření události musí pojišťovna do 3 měsíců ode dne, kdy se dozvěděla o události /pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti
3) Výplatu plnění je povinna pojišťovna poskytnout do 15-ti dnů od ukončení šetření.
Je to zakotveno v §9 zák. 168/99 Sb. Zákon o povinně smluvním pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.
Servisujeme a opravujeme také motorky a čtyřkolky - musím řici, že jsou ve velkém procentu v žalostném stavu, bez údržby-nebo jen s hraničním servisem, otřiskané. Lidé do nich ani investovat nechtějí = chtějí opice, ale banány už jim nedají.
A to je pak často problém s pojišťovnou - když je to poslepovaný a opakovaně popadaný vrak a není ani poznat, která věc se měla rozbít nyní, a která je rozbitá už kdo ví kdy a kde. A pak, když se tvrdí, že všechno bylo rozbito právě teď = pak i sami říkáme lidem, ať si pak takové věci řeší s pojišťovnou sami.
Co se týká DAS, většinou poskytnou podporu právnímu analfabetovi - předepíší dopis a tak podobně. K soudu v nějakém sporu s nejasným výsledkem - to je ani nenapadne (v té základní úhradové sazbě).
Naposledy editováno 05.11.2016 21:22:01
Ani netvrdím, že moje zkušenosti jsou nějakou velkou statistikou. Ale protože jich mám už dost, je to pro mě dost alarmující. ČPP je blbá.