globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pojišťovna ČPP a její postupy
 
29.11.2013 v 13:12
Zdarec chlapy
Nedá mi to, nepodělit se s váma o tuto story. V krátkosti:
Kamarádovi nedal stařík ve fábce přednost a ten na svém Virágu to položil. Na Fábce uražená poklice a škráblý prah, Viráglo přes stupačky, blinkry , lakování .. no cca 20-30 tis v servisu. Stařík uznal svoji vinu, sepsaly se protokoly, motorka se odvezla do servisu, kde si ji prohlédl likvidátor a čekalo se.
Po několika urgencích a měsíčním čekání, přišlo vyjádření z ČPP, že si pojistnou událost vymyslel a de facto je to pojistný podvod, protože nemá protokol od policie. No a klidně se můžete s náma i soudit.
Po několika telefonátech s pojišťovákama, co to má znamenat, a zda s tím nejde něco udělat, protože havárka byla a viník je jasný, nám vyšlo, že všecko je v prdeli.
Pokud někdo máte s takvýmhle postupem jakékoli pojišťovny zkušenosti a můžete nám poradit postup, jak na ně budu rád.
Jinak varování: Ke každé havárce, kde si jste 100% jistí, že nejste viník, volejte kurva POLICII, když nám má pomáhat a chránit. Jinak vás může potkat stejný osud..
Tož zatím čus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy

5.11.2016 v 21:18 | Nahoru | #1
abusklibi>
Jen pár upřesnění zde prezentovaných zkreslených pohledů:
1) Pojistitel je povinen zahájit ŠETŘENÍ UDÁLOSTI ode dne kdy se dozvěděl o pojistné události.
To neznamená povinnost, že přijede "za hodinu". Ze zkušeností bráchova servisu jsou ale všechny pojišťovny co se týká prohlídek docela rychlé.
Většinou brácha nemá problém ani s úhradami = k faktuře za opravu vždy přidá i jaké díly použil, co všechno dělal, dodavatelky lak, ani netají marži na dílech.
To má on spíše problémy se zákazníky spekulanty = objednají opravu jen naoko, klidně ho nechají i objednat díky a pak by chtěli přes bráchu, aby jim dosáhl výplatu nejlépe jako by opravoval Inter Porsche / bez realizace opravy atd..
2) Realizovat a dokončit šetření události musí pojišťovna do 3 měsíců ode dne, kdy se dozvěděla o události /pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti
3) Výplatu plnění je povinna pojišťovna poskytnout do 15-ti dnů od ukončení šetření.
Je to zakotveno v §9 zák. 168/99 Sb. Zákon o povinně smluvním pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.
Servisujeme a opravujeme také motorky a čtyřkolky - musím řici, že jsou ve velkém procentu v žalostném stavu, bez údržby-nebo jen s hraničním servisem, otřiskané. Lidé do nich ani investovat nechtějí = chtějí opice, ale banány už jim nedají.
A to je pak často problém s pojišťovnou - když je to poslepovaný a opakovaně popadaný vrak a není ani poznat, která věc se měla rozbít nyní, a která je rozbitá už kdo ví kdy a kde. A pak, když se tvrdí, že všechno bylo rozbito právě teď = pak i sami říkáme lidem, ať si pak takové věci řeší s pojišťovnou sami.
Co se týká DAS, většinou poskytnou podporu právnímu analfabetovi - předepíší dopis a tak podobně. K soudu v nějakém sporu s nejasným výsledkem - to je ani nenapadne (v té základní úhradové sazbě).

Naposledy editováno 05.11.2016 21:22:01

(reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy

6.11.2016 v 16:09 | Nahoru | #2
Franky> Jo ty termíny jsi myslím uvedl správně. Však v mém případě žádný z nich porušen nebyl. Ze začátku jsem byl i nadšeny, že likvidátor to přijel omrknout hned druhý den.... Ale potom mi to úplně zbytečně blokovali měsíc, než poslali krycí dopis. Pochopil bych, kdyby to byl nějaký sporný případ, ale to rozhodně nebyl, neměli žádnou výtku ani dotaz... A o stavu motorky taky nemůže být řeč - je nová, po první servisní prohlídce.

Ani netvrdím, že moje zkušenosti jsou nějakou velkou statistikou. Ale protože jich mám už dost, je to pro mě dost alarmující. ČPP je blbá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist