Nedá mi to, nepodělit se s váma o tuto story. V krátkosti:
Kamarádovi nedal stařík ve fábce přednost a ten na svém Virágu to položil. Na Fábce uražená poklice a škráblý prah, Viráglo přes stupačky, blinkry , lakování .. no cca 20-30 tis v servisu. Stařík uznal svoji vinu, sepsaly se protokoly, motorka se odvezla do servisu, kde si ji prohlédl likvidátor a čekalo se.
Po několika urgencích a měsíčním čekání, přišlo vyjádření z ČPP, že si pojistnou událost vymyslel a de facto je to pojistný podvod, protože nemá protokol od policie. No a klidně se můžete s náma i soudit.
Po několika telefonátech s pojišťovákama, co to má znamenat, a zda s tím nejde něco udělat, protože havárka byla a viník je jasný, nám vyšlo, že všecko je v prdeli.
Pokud někdo máte s takvýmhle postupem jakékoli pojišťovny zkušenosti a můžete nám poradit postup, jak na ně budu rád.
Jinak varování: Ke každé havárce, kde si jste 100% jistí, že nejste viník, volejte kurva POLICII, když nám má pomáhat a chránit. Jinak vás může potkat stejný osud..
Tož zatím čus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna ČPP a její postupy
Jen pár upřesnění zde prezentovaných zkreslených pohledů:
1) Pojistitel je povinen zahájit ŠETŘENÍ UDÁLOSTI ode dne kdy se dozvěděl o pojistné události.
To neznamená povinnost, že přijede "za hodinu". Ze zkušeností bráchova servisu jsou ale všechny pojišťovny co se týká prohlídek docela rychlé.
Většinou brácha nemá problém ani s úhradami = k faktuře za opravu vždy přidá i jaké díly použil, co všechno dělal, dodavatelky lak, ani netají marži na dílech.
To má on spíše problémy se zákazníky spekulanty = objednají opravu jen naoko, klidně ho nechají i objednat díky a pak by chtěli přes bráchu, aby jim dosáhl výplatu nejlépe jako by opravoval Inter Porsche / bez realizace opravy atd..
2) Realizovat a dokončit šetření události musí pojišťovna do 3 měsíců ode dne, kdy se dozvěděla o události /pokud tomu nebrání zvláštní okolnosti
3) Výplatu plnění je povinna pojišťovna poskytnout do 15-ti dnů od ukončení šetření.
Je to zakotveno v §9 zák. 168/99 Sb. Zákon o povinně smluvním pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla.
Servisujeme a opravujeme také motorky a čtyřkolky - musím řici, že jsou ve velkém procentu v žalostném stavu, bez údržby-nebo jen s hraničním servisem, otřiskané. Lidé do nich ani investovat nechtějí = chtějí opice, ale banány už jim nedají.
A to je pak často problém s pojišťovnou - když je to poslepovaný a opakovaně popadaný vrak a není ani poznat, která věc se měla rozbít nyní, a která je rozbitá už kdo ví kdy a kde. A pak, když se tvrdí, že všechno bylo rozbito právě teď = pak i sami říkáme lidem, ať si pak takové věci řeší s pojišťovnou sami.
Co se týká DAS, většinou poskytnou podporu právnímu analfabetovi - předepíší dopis a tak podobně. K soudu v nějakém sporu s nejasným výsledkem - to je ani nenapadne (v té základní úhradové sazbě).
Naposledy editováno 05.11.2016 21:22:01
Ani netvrdím, že moje zkušenosti jsou nějakou velkou statistikou. Ale protože jich mám už dost, je to pro mě dost alarmující. ČPP je blbá.