Nedá mi to, nepodělit se s váma o tuto story. V krátkosti:
Kamarádovi nedal stařík ve fábce přednost a ten na svém Virágu to položil. Na Fábce uražená poklice a škráblý prah, Viráglo přes stupačky, blinkry , lakování .. no cca 20-30 tis v servisu. Stařík uznal svoji vinu, sepsaly se protokoly, motorka se odvezla do servisu, kde si ji prohlédl likvidátor a čekalo se.
Po několika urgencích a měsíčním čekání, přišlo vyjádření z ČPP, že si pojistnou událost vymyslel a de facto je to pojistný podvod, protože nemá protokol od policie. No a klidně se můžete s náma i soudit.
Po několika telefonátech s pojišťovákama, co to má znamenat, a zda s tím nejde něco udělat, protože havárka byla a viník je jasný, nám vyšlo, že všecko je v prdeli.
Pokud někdo máte s takvýmhle postupem jakékoli pojišťovny zkušenosti a můžete nám poradit postup, jak na ně budu rád.
Jinak varování: Ke každé havárce, kde si jste 100% jistí, že nejste viník, volejte kurva POLICII, když nám má pomáhat a chránit. Jinak vás může potkat stejný osud..
Tož zatím čus
1 reakcí na tento příspěvek Pojišťovna ČPP a její postupy
V České republice se denně stane cca 1052 pojistných událostí v souvislosti s autonehodami.Ročně se v tuzemsku na povinném ručení vybere něco přes 20 miliard korun,vyplaceno na škodách je něco přes 50% z této částky.
V Německu se to blíží 98%
pořád je to miliardový byznys ve prospěch pojišťoven na ukor jejich klientu,pojištovny stále krátí pojistné plnění motoristům navzdory legislavitě a rozhodnutí ústavního soudu,který jasně rozhodl ve prospěch pojištěnců,ale pro pojištovny je to stále skvělý byznys obcházet zákony,tak jak se to tady dělá u všeho..
nejčastější argumenty pojišťoven-že by se poškozený zaplacením plných nakladu na nové díly obohatil,nebot bourané díly byly starší.
Nejčastěji se vyskytují obraty jako amortizace a odkazy na paragrafy,pro laika naprosto nesrozumitelne..
Servis staršího vozu v autorizovaném servise nebo naopak vyžadují opravu jenom v jednom z jejich smluvních partnerů atd atd..
Na co se pojištovny spoléhají,neznalost vlastních práv klientu a neochotu se soudit s velkou pojišťovnou,kde jsou další náklady táhne se to,časově a někdy psychycky náročný
Řešení,nenechat se ojebávat,vymáhat svá práva,dneska už jsou na trhu společnosti které vám pomužou,v Brně to je www.vasenaroky.cz
ale tohle se děje všude,pojištovny,banky,operátoři a další instituce co na blbosti a nezájmu jedinců vydělávají pěkněj balík peněz a říkají si že Češi si to rádi nechají líbit..