globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: endura AJP - portugalské soutěžáky
Zdravím,
všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-







2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 09:25 | Nahoru | #31

Streetmoto píše: velice zajímavé stroje jsou i PR4 240 cc - vzduchem chlazené motory, 2- ventil a karburátor,hmotnost cca 105 kg,cena pod 90 tis kč..Nemají sice výkon a výbušnost vodou chlazených 250-tek , ale práce a srandy udělají také spoustu..


Ta vzduchem chlazená 240ka by se mi líbila snad nejvíce díky koncepci motoru ze "staré školy" . Ve vašich stránkách jí vidím ale jen v MX verzi bez homologace na silnici a s malými koly. Dělá se i v enduro provedení?

A jak jsou na tom oba motory (vzduch/voda), co se týče servisní náročnosti? Ani tak nemyslím délky intervalů (ty znám z článků), ale spíš mi jde o složitost úkonů. Například jestli jdou seřídit ventilové vůle bez nutnosti demontáže celého víka hlavy (znám stroje, kde se musí vysunou dokonce celý motor z rámu). Vůle se seřizuje jednoduše šroubkem nebo pomocí nějakých podložek ? Prostě, zajímalo by mě, jak jsou tyhle motorky "vstřícné" v tomto uživatelském ohledu...jestli jde údržba provést tzv. klackem a kamenem

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 11:20 | Nahoru | #32
Martic> Co si vzpomínám, tak starší PR5 byla taky chlazená vzduchem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 11:36 | Nahoru | #33
mart.> Jasný, testovačku máme k dispozici a skladem PR5 a i tu PR5 extreme a obě za velmi akční ceny starého eura a se slevou ,myslim cca za 119 900,-s DPH tu PR5..ale to je jediný kus..
Takže přijet můžeš kdykoliv se mrknout a na testovačku zavolej..nebo vymysli nějaké místo u Tvého bydliště a přivezu AJPéčka s sebou na vozejku a pujdem se svézt někde po okolí..jen si zavolej at se dohodneme kdy a kde..

Naposledy editováno 30.11.2013 11:38:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 11:54 | Nahoru | #34
Martic>

Tak u obojího se ventily štelují velice rychle a jednoduše..u obou mi to zabere cca 15-20 minut.
oba motory mají pouze víčka na štelování ventilů,nesundavá se ventilové víko a není potřeba sundat z motorky nic..jen povolit boční plast..vůle se opravdu šteluje jen šroubkem,žádné podložky.
Právě on i ten LC motor je takový nenáročný hybrid výkonný a nenáročný.. Proto mají ve sloganu MUCH MORE THAN POWER

Jinak ta 240 cc je opravdu jak já říkám blbuvzdorná motorka ve spoustě ohledech je vynikající,ale pokud máš u sebe bandu kamarádu s EXC , RR, SX atd. je lepší 250 ,protože když za to zatáhnou někde na rovince ten vzducháč trochu ztrácí..
A opravdu se neboj 250, to že je to vodník a má cca 30 koní neznamená,že je to nějaký sportovní náčiní na motohodiny.. popravdě byli jsme na testovačce v Benešově ,současně tam s námi byly KTM freeride , to je ten test co vyšel v motorbike č.11 .Hrozně pršelo,hrozně bahna..i to co nevyjel freeride se ta 240 (200) vyškrábala, sice rychlostí hlemýždě, ale vytraktovala to nahoru...což bylo super,ale pak přišla otevřená část a tam ta 250 prostě peláší...
Jinak na webu nemáme aktualizaci : motory 200 cc skončily a nahradily je 240 cc, čekalo se na homologaci,která přišla minulý týden..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 12:08 | Nahoru | #35
Streetmoto> Paráda, díky za vyčerpávající informace . Jak to tak čtu - těžko u těch strojů nalézt nějaké zápory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 15:23 | Nahoru | #36

Streetmoto píše: mart.> Jasný, testovačku máme k dispozici a skladem PR5 a i tu PR5 extreme a obě za velmi akční ceny starého eura a se slevou ,myslim cca za 119 900,-s DPH tu PR5..ale to je jediný kus..
Takže přijet můžeš kdykoliv se mrknout a na testovačku zavolej..nebo vymysli nějaké místo u Tvého bydliště a přivezu AJPéčka s sebou na vozejku a pujdem se svézt někde po okolí..jen si zavolej at se dohodneme kdy a kde..



díky za info, jsem docela často v Plzni, takže se nejdřív zastavím potom se kdyžtak domluvíme na dalším...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 16:03 | Nahoru | #37
mart.> ok. Budeme se těšit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 22:00 | Nahoru | #38
Streetmoto> No to mě tedy láká snad ještě více než PR5 240 ccm, vzducháč a karbec Stará klasika, kterou si dokáže opravit každý.

Chtěl bych se ale optat na podvozek té PR4? Jestli má původní vidle a centrál, nebo převzal vyšší zdvihy a centrál Sachs z PR5 (štelovatelné)?

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 22:43 | Nahoru | #39
Když jsem tak projížděl různé weby, narazil jsem tohle zajímavé video:
...Přivedlo mě to k takové hodně ulítlé otázce, ale zeptám se ... Byl by podsedlový rám u těch AJPček v sériové podobě schopen unést nějaký nosič s nákladem, případně třeba topcase? Je mi jasné, že nosiče se na to neprodávají , ale zajímalo by mě, jestli by na ten podsedlák šlo něco "namódit" a udělat z toho skutečně stroj pro všechno . Případně, je na té motorce nějaké místečko, kam se dá dát alespoň povinná výbava a drobnej vercajk?

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 22:51 | Nahoru | #40
125Marek> PR4 se vyrábí ve 3 variantách:
1.verze Enduro : vidlice Sachs zdvih 260 mm a central sachs 300 mm - obojí nenastavitelné,u centrálu jen pružina..řídítka s hazdou atd..
2.Verze PRO : nastavitelný centrál vzadu komplet a vidilce SACHS z PR5 enduro, konicka řídítka reikon atd.
3. Verze Extreme : vidlice Marzocchi ,plně stavitelné, centrál sachs plně stavitelný,jiné páčky,stupačky,řídítka,kryt motoru atd..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

30.11.2013 v 22:52 | Nahoru | #41
Martic> Takhle - AJP je otipováno pro dvě osoby, a už jsem párkrát na tom ve dvou jel (hrozná akce ) takže to unese bez problémů

endura AJP - portugalské soutěžáky

1.12.2013 v 00:27 | Nahoru | #42
tady je např. katalog factory parts : factory parts

a video pro 125Mark :

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

7.12.2013 v 17:40 | Nahoru | #43
Pěkný článek vyšel v Motorbiku 11/2013 . Mít nějakou přebytečnou Korunu, jdu do toho.

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

10.12.2013 v 17:39 | Nahoru | #44
DejvGSR> děkujeme za přízeň...

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

10.12.2013 v 21:14 | Nahoru | #45
Jestli můžu, mel bych ještě 2 technické otázečky ...
1) Byla tu zmínka, že jdou k enduru dokoupit motardová kola. Jak je to ale s legislativou? Lze pak s motardovými koly legálně jezdit po silnici? Jinými slovy, jsou obě varianty kol zapsané v techničáku?

2) Vzhledem k tomu že nádrž je pod sedlem, mají i karburátorové 240ky palivové čerpadlo?

Naposledy editováno 10.12.2013 21:18:08

endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 14:37 | Nahoru | #46
Tento týden vychází v CMN test AJP 250.

1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 17:59 | Nahoru | #47
a že ho sem někdo oskenuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 20:12 | Nahoru | #48
SuperSic58> Zejtra ho koupím na naskenuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 20:33 | Nahoru | #49

Streetmoto píše: mart.> ok. Budeme se těšit



...tak jsem se koncem minulýho týdne stavil a musím potvrdit, že konstrukce AJP působí solidním dojmem (když pominu designovou avantgardu kyvky). To, co u mě navodilo určité otazníky je tuhej chod spojky (a to dost) a absurdně nesladěná barva páček (spojky a př. brzdy), už se o tom i psalo, a přestože jsem to předem věděl, tak mě to překvapilo (ta tuhost). Barva páček samozřejmě není problém, to se dá snadno vyřešit (proč to výrobce vůbec pustil do světa?), ale u spojky by mě zajímalo, jestli se jedná o konstrukční problém, nebo "jen" krátké táhlo spojky na těle motoru? Dá se říct, že jsou to banality a možná je už výrobce odstranil...
Nicméně, budeli příležitost, AJPčko bych rád testnul.

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 21:48 | Nahoru | #50
125Marek> To budeš hodnej

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 23:35 | Nahoru | #51
Martic> JJ, motardová kola budou zapsaná v TP ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

12.12.2013 v 23:38 | Nahoru | #52
mart.> tyhle postřehy máme všichni, kolega říkal,že jste se byl na AJP mrknout..Co jsem mluvil s továrnou na obojím se pracuje..brzdové páčky už jsou jiné a spojka se předělává, problém je u vedení spojkového lanka,u kolínka dole a celkovým vedením...Jednomu zákazníkovi už jsme spojku předělali pomocí nových dílů a jde výborně...Příští pátek nám dorazí další 4 nové stroje ,tak uvidíme změny..Ihned nafotím a dám na internet, bohužel do továrny letíme až zase v lednu pro soupis všech inovací a novinek..

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

13.12.2013 v 10:30 | Nahoru | #53
Streetmoto> Tak tomu se říká: "Zákazník, náš pán..."

Kdyby tak takový přístup měli všichni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

13.12.2013 v 10:31 | Nahoru | #54
Streetmoto> Je ale dobře vidět na videu, které sem vložilo Streetmoto, že AJP má skutečně jinou páčku brzdy a spojky, ale zde je již páčka spojky kompletně nastavitelná a k tomu jí borec ovládá jedním prstem Je tedy možné, že se konstruktérům v Portugalsku podařilo problém vyřešit

Jinak koupil jsem ČMN 2013/25 a zde jsem naskenoval test AJP PR5:














Fotka č.2 a č.3 se zde jemně překrývají z důvodu, aby byl zachován kompletní text. Na zlomu novin se přeci jen blbě čte

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

13.12.2013 v 10:34 | Nahoru | #55

Streetmoto píše: mart.> Příští pátek nám dorazí další 4 nové stroje ,tak uvidíme změny..Ihned nafotím a dám na internet, bohužel do továrny letíme až zase v lednu pro soupis všech inovací a novinek..



budu sledovat

(reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky

13.12.2013 v 21:07 | Nahoru | #56
125Marek> Děkujem

endura AJP - portugalské soutěžáky

13.12.2013 v 23:07 | Nahoru | #57
V pátek nám přifrčí do prodejny mimo jiné i nová PR4 240 cc se vzduchem chlazeným motorem..Tak také nafotim a nahážu sem pár detailních fotek, protože holka hned putuje k novému majiteli do Rakouska..

endura AJP - portugalské soutěžáky

14.12.2013 v 11:29 | Nahoru | #58
Hm! Tak AJP250 vypadá velice zajímavě!
Jsem na tom podobně jako mart.
Hodlám přejít ze středního endura (LC4) na něco lehčího. A hlavním důvodem je to, že jezdím - prozkoumávám čím dál těžší terén a LC4 je těžké a zbytečně výkonné.
Do lehké ostré se mi ale nechce. Také bych ji nevyužit a měnit olej každých 10 Mth a každý rok GO motoru, už se mi nechce vůbec!
Proto se poohlížím po nějakém "neuplněostrém" enduru 250-350 ccm.
Zatím mám vyhlédnutou KTM350 Freeride, a po přečtení testu zde na motorkářích, tohoto tématu a skenovaných novin vyvstal vážný rozhodovací problém!
Diskuzi budu dále sledovat!

Prvním krokem ale musí být dobře prodat LC4, což se mi zatím nepodařilo.

endura AJP - portugalské soutěžáky

14.12.2013 v 11:40 | Nahoru | #59
Ta KTM freeride stojí strašnej randál, chtěl bych vidět někoho, kdo to za to vysolí... Navíc sem tu motorku viděl naživo v lese a zpracování docela aušus...

2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky

14.12.2013 v 14:19 | Nahoru | #60
tohle videjko asi nejlíp vysvětluje slogan AJP : Much more than power !
je hezky vidět skloubení lehkého endurka se servisní a cestovní nenáročností

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro srsen600 1 15.9.2018 v 16:16 Beletsky
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... Streetmoto 8 6.5.2016 v 08:06 COMATIK
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... Streetmoto 2 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto


TOPlist