podařilo se mi sehnat rám na můj stroj z roku 85, který je v lepším stavu než ten současný. Chtěl bych, aby vydržel ještě hódně dlouho, nemám ho v plánu někdy prodat. Chci ho nechat otryskat suchým ledem a potom se nabízí několik variant úpravy:
1.pouze práškový lak;
2.chemické zinkování, práškový lak;
3.chemické zinkování, klasické lakování (ve druzích laků se nevyznám - rozvedu dále);
4.zinkový sprej, klasické lakování.
Rád bych z těchto variant vybral tu nejvíce mechanicky i chemicky odolnou. Připadá mi, že to bude č.3, ale určitě záleží na druhu barvy. Může mi někdo vysvětlit, jak je možné, že laky na nových autech jsou tak odolné, že nejdou smýt žádným ředidlem a přitom tak pružné, že se při menším ťukanci zdeformují s kastlí, aniž by praskly? A když něco nastříkám sám sprejem (třeba metalízu i s čirým lakem), tak to i po roce krásně smeju ředidlem? Je to tužidlem do laku, nebo je v tom ještě nějaká další magie? Jakej postup byste doporučovali? Prosím o radu hlavně ty, co se lakováním profesionálně nebo poloprofesionálně zabývají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odolná povrchová úprava rámu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vzduch. filtr z pravěku - Honda VF1... Honda VF 1100 S | alesho | 19 | 29.10.2013 v 20:35 alesho |