1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Kazy píše: Pionýr má motor zavěšený pod rámem. Musel by předělat rám, aby měl místo. Nejjednodušší je dát je vedle sebe, jak už tady ve videu a v odkazech bylo.
Je tam místa až dost. Když se original válec posune nahoru, zbyde kousek směrem dolu dost místa na to dodat druhý válec s minimem místa. Dala by se použít i převodovka a vyměnila by se jen klikovka s nálitkem na kartery pro dva válce, to lze řešit použitím ze dvou motorů a navařit. Takové malé véčko. Pokud by to nevyšlo, stejně bych rám raději protáhla pod motor než takto nahoře už kvůli zvýšení výkonu a váhy, ten rám by mohl být dost slabý na to uchycení takto s podvěšením.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |