2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Naposledy editováno 29.11.2013 11:50:42
kolecko10 píše: Koštěbuch> Kliku slisovat můžeš...teda u typů 20-23 je to trochu obtížnější v tom, že nejdou vylisovat staré čepy. Ale tak řekněme že bys ji nějak slisoval...jak bys jí dal do těch dvou spojených motorů? A kladívka z 350...no 350 má kladívka stejný jako ostatní stroje, akorát jsou dvě a je jiná destička zápalka. Jednodušší by bylo prostě přidělat ještě jedno kladívko na origo stator. Nicméně indukční cívky musíš dát tak jako tak dvě, i třipade to tak má...
Jeste technicka. Tripade ma vetsi prumer statoru i rotoru. Jak to dostanes do karteru?
Jednodussi reseni je jak jsme to mel ja. Dve zapalka. Jedno v pravo, druhe v levo. A je to bez dalsich uprav.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |