globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dvou válcová padesátka
25.11.2013 v 15:14
čau lidi chtěl bych se zeptat jak se dá z jednoválcový padiny udělat dvouvalcová stovka ? děkuju za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:31 | Nahoru | #151
Kazy> tvoje práce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:35 | Nahoru | #152

DRN. píše: Kazy> tvoje práce?

Kdepak. Čerpám informace z internetu. Už nějaký ten rok se na to chystám. Já sám mám nějaké pionýry a při generálce se vyplatí dát rovnou výkonější vnitřnosti

(reakce na) dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:36 | Nahoru | #153

Koštěbuch píše: špica a konečně sme se dopracovali k to co sem htěl vědět... Dík



to jsi ale teprve na začátku, tohle není zásadní problém.

dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:36 | Nahoru | #154
DRN > Informace jsou odsud

Naposledy editováno 29.11.2013 14:38:21

(reakce na) dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:48 | Nahoru | #155

Kazy píše: Kdepak. Čerpám informace z internetu. Už nějaký ten rok se na to chystám. Já sám mám nějaké pionýry a při generálce se vyplatí dát rovnou výkonější vnitřnosti

koukám jsme na tom stejne upravy za sebou uz mam, ale podkovu jsem jeste nedelal

(reakce na) dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 14:54 | Nahoru | #156
V_i_c_i> Ta "netočivost" by u mě hlavně problém rozvodů.Tenkrát jsem netušil,že sací má otvírat před horní úvratí a načasoval otvírání na ni.Takže to vyplachování bylo špatně

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 20:31 | Nahoru | #157
Půl deváté... a nic. Všichni asi lepí dvouválec

dvou válcová padesátka

29.11.2013 v 20:50 | Nahoru | #158
Tak diskuze se stejně vydala jiným směrem Až tu tazatel dá nějaký konkrétní dotaz a bude chtít řešit konkrétní problém, tak bude čas něco probírat. Vždyť od toho to fórum je, aby ti zkušenější poradili a pomohli. Poslední dobou se to tu akorát hádá a řeší kdo koho přečůrá Myslím fórum obecně.

(reakce na) dvou válcová padesátka

30.11.2013 v 21:36 | Nahoru | #159

Koštěbuch píše: špica a konečně sme se dopracovali k to co sem htěl vědět... Dík


Problém je v tom, že ani nevíš, že víš i nadále ho..o
Podhledem na obrázky se nic nenaučíš ani nepochopíš.

Od začátku téhle diskuze se Šroťákovi i tobě snaží zkušenější říct, že pro konstruktéra není možné začínat od Formule 1 ale je nutno začít od tříkolky. Tak jak začínali všichni. A vždy pod vedením (osobním) někoho zkušenějšího. Z dotazů, které kladeš je jasné, že ti nejsou jasné základní postupy.

Co takhle pozměnit pro začátek sen - třeba zvýšení obsahu motoru.
Spojit funkčně dva motory je opravdu vyšší dívčí.

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

30.11.2013 v 22:26 | Nahoru | #160
Uděláme litra. Snad se s tím vlezeš na dálnici...

(reakce na) dvou válcová padesátka

30.11.2013 v 22:39 | Nahoru | #161
TDM851> Nebo se někdy stav Svářečku mam, uděláme čtyřválcovou 1700ccm :D

dvou válcová padesátka

30.11.2013 v 23:06 | Nahoru | #162
Taková blbost a přitom tolik dřiny. To je jak uplést z hovna bič a zapráskat. Držím palce..

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 08:22 | Nahoru | #163
Ale je to zábavný způsob jak se něco naučit.Navíc v případě pincka bez papírů se nejedná o nějaké velké investice.Dřina to rozhodně není,a nějak náročné to taky nebude.Pokud vyřeší spřáhnutí klikovek a napasování klikových skříní tak je hotovo.Dvoutakt je vcelku jednoduchý.

Stačí nechat udělat matku na primár vysokou a s vnějším ozubením a do hřídele druhé kliky udělat vnitřní ozubení.Pak už stačí "připlácnout" druhou skříň na tu první.

dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 09:51 | Nahoru | #164
myslím že při přistupu k obrábění by bylo lepší udělat skříň s válci na sebou, spojovat motory není o technice, to je spíš kovářství. Převodovka + spojka + příslušenství se dá sehnat levně z nějakého zadřeného 125 6q motoru, mám doma dva... Možná by se dala udělat skříň rovnou na čtyřválec. Bogužel cad zatím neovládám a mám jenom soustruh. dvouválec

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 11:40 | Nahoru | #165
Nezlobte se na mě, ale úplně nejlepší je, se na tunění nízkootáčkového 2T stabiláku z pionýra vykašlat a ten motor vyhodit a místo něj použít jeden z nejlepších 2T 50tkových motorů, co se kdy dělal - Minarelli AM6, stačí do toho nasypat cca 20-30 000 a dá se z toho dostat snad skoro až 20HP, což u motoru z pinďoura fakt nehrozí...
Proč vymýšlet vymyšlené a přidělávat si zbytečnou práci...samozřejmě pokud někoho baví ten samotný proces výroby, stavby nového motoru, a má to jako koníček, tak proč ne....

dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 11:42 | Nahoru | #166
E: 2x

Naposledy editováno 01.12.2013 11:43:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 12:13 | Nahoru | #167

2stroke píše: Nezlobte se na mě, ale úplně nejlepší je, se na tunění nízkootáčkového 2T stabiláku z pionýra vykašlat a ten motor vyhodit

http://www.youtube.com/watch?v=Uu-raWiEqB0 nízkootáčkový stabilák

Naposledy editováno 01.12.2013 12:14:02

dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 12:14 | Nahoru | #168
ano, nejde o to mít vytuněnej motor, to chápu tu snahu mít dvouválec třeba

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 12:42 | Nahoru | #169
další pěkná varianta by byl např. mustang s motorem z pitbika, ideálně nějaká silnější verze, ohc, dohc...

(reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 13:11 | Nahoru | #170

laďa-prášil píše: další pěkná varianta by byl např. mustang s motorem z pitbika, ideálně nějaká silnější verze, ohc, dohc...


Jenže to je moc snadný. Co by tím dokázal? Jak už jsem psal, tak double-fichtl je o té jedinečnosti a hlavně to bude každý obdivovat. Fandím tomuhle nápadu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 17:04 | Nahoru | #171

Anti píše: Ale je to zábavný způsob jak se něco naučit.....



Tou zábavností bych si právě nebyl tak jistý. Spojit dva motory opravdu není žádná sranda (jak se tady někteří snaží naznačit - protože to někde viděli vyfocené). Ten hlavní problém tady totiž zatím nikdo z "teoretiků" nezmínil. Totiž to, že většina součástek motoru není pevnostně uzpůsobena téměř zdvojnásobenému výkonu a celkové změně konstrukce. U těchto staveb je klasickým problémem praskání karterů a klikovky, destrukce převodovky a nadměrné vibrace. Řešíte takovou podružnost jako je zapalování, ale že se motor nejspíš rozskočí při prvním vytočení vás nechavá klidným.

Opravdu nechci nikoho odrazovat od experimentů. To je koření života.
Jen se přidávám k těm, co doporučují pro začátečníka začít něčím jednodušším.
Pak to opravdu může být zábava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 17:20 | Nahoru | #172

fajn-tom píše: http://www.youtube.com/watch?v=Uu-raWiEqB0 nízkootáčkový stabilák



Hele, nějakým tím tuněním fekála jsem si taky prošel, tak vím o co gou ...jj, 13,5 tis. ot./min. z toho dostane, ale - ten motor vydrží 1,2 závody, má to jenom 3 kvalty, celá motorka (rám, tlumiče, kola atd.) jsou z bláta atd. atd...

(reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 18:48 | Nahoru | #173
docent> V případě spojování motokrosových motorů bych se toho bál,v případě pincka určitě ne.Kolik to má kobyl "v základu"? I když se výkon zdvojnásobí tak stále bude daleko za destruktivní úrovní.Problém může být fórová spojka.

(reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 19:03 | Nahoru | #174

docent píše: Tou zábavností bych si právě nebyl tak jistý. Spojit dva motory opravdu není žádná sranda (jak se tady někteří snaží naznačit - protože to někde viděli vyfocené). Ten hlavní problém tady totiž zatím nikdo z "teoretiků" nezmínil. Totiž to, že většina součástek motoru není pevnostně uzpůsobena téměř zdvojnásobenému výkonu a celkové změně konstrukce. U těchto staveb je klasickým problémem praskání karterů a klikovky, destrukce převodovky a nadměrné vibrace. Řešíte takovou podružnost jako je zapalování, ale že se motor nejspíš rozskočí při prvním vytočení vás nechavá klidným.

Opravdu nechci nikoho odrazovat od experimentů. To je koření života.
Jen se přidávám k těm, co doporučují pro začátečníka začít něčím jednodušším.
Pak to opravdu může být zábava.


tohohle bych se až tak nebál, se podivej kolik jezdí speciálů se seriovou přeovodovkou, spíš to padá na spojce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 20:37 | Nahoru | #175
2stroke> ale je to pionýr. Proč upravovat padesátkovou minarelli když mnohem levnější a jednoduší je koupit už silnější motorku??

(reakce na) dvou válcová padesátka

1.12.2013 v 23:46 | Nahoru | #176
fajn-tom> Protože někdo má ty malé objemy třeba rád ...

(reakce na) dvou válcová padesátka

2.12.2013 v 00:32 | Nahoru | #177

laďa-prášil píše: Půl deváté... a nic. Všichni asi lepí dvouválec

dvou válcová padesátka

2.12.2013 v 17:15 | Nahoru | #178
dva jsou málo, tři je ideální počet, akorát všemu od kliky dál (primár, spojka, převodovka) se bude zdát o bubákách.

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

2.12.2013 v 20:27 | Nahoru | #179
tak po vánocích na to vlítnem a bude nás na to 5

1 reakcí na tento příspěvek dvou válcová padesátka

3.12.2013 v 00:29 | Nahoru | #180
Každej dá svýho pionýra a po novém roce nemáte na čem jezdit železo ve sběrně 4 Kč/kg, jen tak pro info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr _bublina 13 5.4.2024 v 10:30 Frantas


TOPlist