2 reakcí na tento příspěvek metaltec-1
Ale i kdyby kohout protékal stále, pak se může motor "utopit" jen tehdy, když zároveň v některém z karbců nebude těsnit plovák a ještě bude ucpaný přepad. Pak karbec přeteče a benzin se přes sací ventil dostane do válce a odtud prosákne kolem pístu dolů do oleje.
Ale aby se takto dostal benzin do oleje při běžícím motoru, je blbost. To spíš některý z válců bude vyběhaný, díky nízké kompresi nepálí a navíc kolem netěsných kroužků pak směs profukuje do karteru. Pokud se tedy skutečně objevuje benzin v oleji jen za běhu motoru a není tam už předtím. Jiná možnost mě nenapadá a to, že motor "funguje výborně", může být relativní pojem, kor není-li možnost porovnat to s jiným motorem stejného typu. V první řadě změř kompresní tlaky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |