globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odblokování CDI
20.11.2013 v 22:06
Čau potřeboval bych informaci ohledně CDI. Už sem tady nekde četl že se dá odblokovat doma že když se to kuchne a přestřihne se drátek (vím který) tak by mělo bejt CDI odblokované, tak mě zajímá jak to tu jednotku odblokuje. Pochybuju že pouhé přestřihnutí uděla z 11kw najednou 22kw.

Odblokování CDI

20.11.2013 v 22:20 | Nahoru | #1
Cti

1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI

21.11.2013 v 13:28 | Nahoru | #2
Dočetl sem se tam akorát to, že zavřené CDI hazí pak každou druhou jiskru od 9500tis/ot. ale to je celkem pěkná blbost.. To co chci vědět tam není.

(reakce na) Odblokování CDI

21.11.2013 v 13:29 | Nahoru | #3
Pataton> Tak napred musis vedet jak to mas skrceny

1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI

21.11.2013 v 14:39 | Nahoru | #4
OPEN BOX

Otvírací box pro motocykly DT125, TDR125, XL125V, MZ125 ....

Některé motocykly jsou vybaveny tzv. omezovačem rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl přesto, že je perfektně seřízen jede maximálně rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (snímač rychlosti je přiveden do zapalování). Odstranění snímače rychlosti nevede k odstranění neblahé vlastnosti, ale k záměrným poruchám v chodu zapalování. Tento omezovač rychlosti bývá někdy spojen i s mechanickými omezeními výkonu např. nastavení výfukové přívěry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Nabízíme odstranění elektronického omezení rychlosti u těchto motocyklů pomocí našeho boxu. Odkazy na příslušné montážní manuály jsou uvedeny v textu.
Pozor !!! Pro každý z motocyklů je nutný speciální box s jinými vlastnostmi.
XL125V (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jde černý/oranžový). Zde je montážní návod (pdf).
DT125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jdou 4 vodiče v těsněném konektoru. Zde je montážní návod (pdf).
TDR125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jde vodič bílý/zelený). Zde je montážní návod (pdf).
MZ125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jdou dva vodiče ze snímače rychlosti zadního kola. Zde je montážní návod (pdf).

Cena: 900,- Kč.
Nabízíme odbornou montáž v našem servise.

Ignitech

Odblokování CDI

21.11.2013 v 14:56 | Nahoru | #5
Já už na svém nsr pár věciček ohledně mezení mám pryč, mě o tohle opravdu nejde.. Já sem chtěl jen zjistit co to udělá s jednotkou když se ten drátek přestřihne jak už sem zmiňoval. Sem právě četl že je zbytěčný si kupovat otevřenou jednotku když se to dá otevřít doma že se na zavřený jednotce dá pryč ten drátek a jeto nebo nevim, proto se tu ptám :) Měl sem právě otevřenou řídící jednotku ale bohužel mi odešla netušim důvod, ale jel sem a nejednou to kleklo spadli otáčky a neházelo to jiskru tak sem tam dal z5 tu starou zavřenou a motorka už zase jela.. Klidně bych si koupil otevřenou jednotku ale na netu sem našel jen jednu a to ještě za docela pěknou dardu tu co sem koupil byla cca za 500 nikdy sní ten dotyčný neměl problém tak nevim..

1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI

21.11.2013 v 15:51 | Nahoru | #6
změní se tím palivová mapa, ale není to jen o přestřihnutí drátku, musíš udělat ještě i to ostatní na co dával odkaz gugo, sání, karburátor a výfuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odblokování CDI

21.11.2013 v 16:40 | Nahoru | #7
novej> Palivová mapa se nemění. Jednotka maximálně mění předstih, a když je zavřená, od 9,5k ot dává každou druhou jiskru.

1 reakcí na tento příspěvek Odblokování CDI

21.11.2013 v 17:47 | Nahoru | #8
Asi tahle znamená to že to prostě nedá těch 22kw co sem říkal že nedá. To že to hází každou druho jiskru je celkem blbost, mám na svém nsrku zavřené CDI i jednotku přívěry a s motorkou ne rovince hodim 150. Nemám vložku v karburátoru a omezovač otáček je odpojenej to je vše a na 6tku se dostanu do 11tis. :) Ale jinak díky;) Kdybyste někdo věděl o otevřené jednotce za rozumnou cenu dejte vědět, dík :)

(reakce na) Odblokování CDI

21.11.2013 v 22:54 | Nahoru | #9

dedek_new píše: OPEN BOX

Otvírací box pro motocykly DT125, TDR125, XL125V, MZ125 ....

Některé motocykly jsou vybaveny tzv. omezovačem rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl přesto, že je perfektně seřízen jede maximálně rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (snímač rychlosti je přiveden do zapalování). Odstranění snímače rychlosti nevede k odstranění neblahé vlastnosti, ale k záměrným poruchám v chodu zapalování. Tento omezovač rychlosti bývá někdy spojen i s mechanickými omezeními výkonu např. nastavení výfukové přívěry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Nabízíme odstranění elektronického omezení rychlosti u těchto motocyklů pomocí našeho boxu. Odkazy na příslušné montážní manuály jsou uvedeny v textu.
Pozor !!! Pro každý z motocyklů je nutný speciální box s jinými vlastnostmi.
XL125V (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jde černý/oranžový). Zde je montážní návod (pdf).
DT125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jdou 4 vodiče v těsněném konektoru. Zde je montážní návod (pdf).
TDR125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jde vodič bílý/zelený). Zde je montážní návod (pdf).
MZ125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jdou dva vodiče ze snímače rychlosti zadního kola. Zde je montážní návod (pdf).

Cena: 900,- Kč.
Nabízíme odbornou montáž v našem servise. Tak tomu říkám profi odpověd

Ignitech

Odblokování CDI

21.11.2013 v 23:54 | Nahoru | #10
Po stokráté:

Jestli ti to jede max 120 (z prudkýho kopce až 130 při obrovským trápení) tak je to jako můj případ. Máš odstraněnej plíšek v sání před karbecem, máš clonu (restrikci) ve výfuku a klasickou jednotku CDI.

Největší rozdíl poznáš po odstranění restrikce ve výfuku, zvýší se ti výkon na 17 kw.

Plíšek v sání by byl kdyby ti motorka jela max 80kmh.

Jak je psáno nahoře, zavřená řídící jednotka: CI-639 dává každou druhou jiskru někde nad 9.000 až 10.500 RPM ikdyž ji na neutrálu vytočíš na 11k RPM a proto jsou dvě možnosti:

1. zakoupit si otevřenou jednotku CI-626 + pozměnit drátky
2. upravit si jednotku CI-639 přerušením spoje který najdeš tady:



Pokud ale nemáš odstraněné ostatní restrikce (výfuk, sání) tak stejně nepoznáš rozdíl.

Takhle to vypadá:
[img]



Stačí ten spoj přerušit, na poslední fotce si to někdo udělal na tlačítko. Každopádně je potřeba poté co to trochu rozkucháš to kompletně zaizolovat nejlépe silikonem! Vté jednotce je velké napětí a nesnáší vlhkost.

Pro maximální výkon (cca 22kW) => odstranit všechny restrikce, otevřít CDI, koupit ovládací jednotku přívěry TV-78 (nebo předělat starou podle návodů na internetu [anglicky])

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odblokování CDI

22.11.2013 v 06:47 | Nahoru | #11

Pick.In píše: novej> Palivová mapa se nemění. Jednotka maximálně mění předstih, a když je zavřená, od 9,5k ot dává každou druhou jiskru.

A Kefalín, čo si predstavujete po takym slovom palivová mapa?

(reakce na) Odblokování CDI

24.11.2013 v 19:48 | Nahoru | #12
novej> Nerozumím řeči tvého kmene. Ty si psal něco o změně palivový mapy, takže spíš by zajímalo, co si pod tím představuješ.

(reakce na) Odblokování CDI

24.11.2013 v 20:27 | Nahoru | #13
Pataton> Těch 22kw to nedá. Aby to dalo 22kw musel by si mít odstraněný všechny omezovače (přepážku ve výfuku, plíšek u karbece,..) a otevřený jednotky. Jinak mám to taky zavřený na jednotkách, jak CDI tak přívěru a po dlouhý rovince tam těch 150 taky je, ale taková normálně udržitelná rychlost je těch 120-130. S tou jednotkou to blbost není, nikdo neříká, že to na víc jak 9,5k ot nevytočíš, ale doopravdy to dává až každou druhou jiskru. V pohodě to vytočíš do 12k ot i víc, ale je to zbytečný.

Odblokování CDI

25.11.2013 v 10:00 | Nahoru | #14
Tak ja nevim mo, ale asi to vyzkousim. Ale kdyz rikate ze kdyz nedam pryc omezeni jinde jako je vyfuk sani atd. Tak ze nepoznam rozdil. Ja mam vyplej omezovac na otacky a vlozka ve vyfuku neni a s otevrenym CDI to byl kurva rozdil. I ve dvou kdyz sem na tom jel tak to jelo lip nez kdyz na tom jedu ted sam. Jestlito teda chapu dobre tak zavrene cdi hazi pak kazdou druhou jiskru. V tom pripade otevrene cdi dela to ze hazi jiskru spravne tak jak ma ? Kdyz teda udelam to stim prestrihnutim tak to zacne davat jiskru tak jak ma ? Jinak diky vsem za odpovedi.

Odblokování CDI

25.11.2013 v 10:32 | Nahoru | #15
Tak ja nevim mo, ale asi to vyzkousim. Ale kdyz rikate ze kdyz nedam pryc omezeni jinde jako je vyfuk sani atd. Tak ze nepoznam rozdil. Ja mam vyplej omezovac na otacky a vlozka ve vyfuku neni a s otevrenym CDI to byl kurva rozdil. I ve dvou kdyz sem na tom jel tak to jelo lip nez kdyz na tom jedu ted sam. Jestlito teda chapu dobre tak zavrene cdi hazi pak kazdou druhou jiskru. V tom pripade otevrene cdi dela to ze hazi jiskru spravne tak jak ma ? Kdyz teda udelam to stim prestrihnutim tak to zacne davat jiskru tak jak ma ? Jinak diky vsem za odpovedi.

Odblokování CDI

1.12.2013 v 15:22 | Nahoru | #16
Chci se zeptat jestli jste to někdo už vyzkoušeli, páč já to vyzkoušel a do 5 minut se mi zadřel motor ve 120.. Muselo to pálit jinak než mělo, je to vidět i na pístu, tak by mě zajímalo jestli jste to někdo taky vyzkoušel a nestal se ten a samí problém co mě..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist