Naposledy editováno 15.11.2013 13:10:05
Drží super ale cestovní verze road attack2, kterou má obutou moje mladá, drží na koleno úplně stejně...
Pokud tam nedáš nějaký starý puky, máš ok podvozek, dobře nafoukáno a nemeleš se na tom jak nudle v bandě, stačí ti jakákoliv sportovně cestovní guma
Naposledy editováno 15.11.2013 13:00:48
Vybírej podle toho jak jezdíš a na co to chceš.
BT 16 PRO jsou výborný a relativně dlouho vydrží (bacha BT 16 jsou na pi*u)
S 20 si myslím je naprostá špica - teď chci koupit (ale samozřejmě se rychleji ojedou, 3÷5 ?)
nelze mít oboje naráz, mít lepivky s výdrží cestovních
Bričky jsem si vybral taky kvůli tomu, že mají nejlepší výsledky na mokru.
P.S.: co ten pravopis, neumíš si to po sobě přečíst?
Jinak já dal na zadku cca 7300km, předek samozřejmě ještě něco najede.
Kolena jsem na brousil ještě v říjnu (teplota nějakých 16 -18 stupňů)
2 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
SLEEPER píše: kolena + 5tis km najezd => rosso corsa
s tim souhlasim, sjetych 5 sad na Tuonu. Najezd cca 4-500 na platno podle obdobi. Naramna guma (Y)
Ted jsem nasadil AngelGT a nerekl bych, ze by byla horsi. Taky super guma a vypada, ze 8000 najede
Fikus píše: kupoval jsem teď na podzim na FZ6 Pirelli Angel ST a nemůžu si je vynachválit . Oproti předchozím Dunlopkám jsou o dost špičatější a motorka tě fakt nutí klopit . Úplně jinej požitek z jízdy a hlavně velká jistota a nájezd by měl být kolem 10tkm... Fakt doporučuju
Fikus má pravdu mám to ST na zadku 4700km vzorek jako nový jen boky ubývají je příjemná v zatáčce neustřeluje jen když od ní chcete moc tak prostě kontrolovaně klouže je s ní zábava abych pravdu řekl nečekal jsem to koupeno na cestování s přítelkyní a já myslel že to bude tvrdý papuč a to jsem se spletl
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
Naposledy editováno 15.11.2013 19:55:53
dewwil píše: Rosso Corsa je super pryž, nej šlupka co jsem kdy na TL1000R jezdil, akorát po 3500tkm už to nebyla taková lepifka jako nová, ale nic strašnýho, najel jsem s ní 5500km na zadku a asi 7200 předek, pár klukům po 8000tkm předek ulítnul a šli na hubu, prostě už byla moc ojetá, no....
tomu říkám informace
v bodech ti popíšu moje zkušenosti s pneu na FZ1N. Akorát počítej s tím, že píšu subjektivní dojmy z
pneumatik které vyzkoušel,ty se odvíjejí od stylu jízdy. Svůj bych popsal jako svižný s občasným využitím maxima potenciálu jak podvozku tak motoru. Dále mám zkrácený plyn o 30% myslím, že je to lepší varianta než dávat na primár o zub míň, maximálka mě baví..:)jo a měním vždy celou sadu.
- Metzeler M3 velice stabilní /menší ochota zatáčet/dobrý grip/ nájezd cca 3500km
- Michelin pilot road 2 dobrý handling / skvělá na mokru / při "ostřejším" nasazení nejistota ze předku, zadek klouzal / sundáno z motorky ještě před ojetím
- Pirreli rosso corsa SKVĚLÝ handling / guma do tepla, pod 15 stupňů se těžko zahřeje a pak rychle chladne, při provozní teplotě ale nádherný grip / hrůza na mokru / nájezd cca 4500
- Michelin Pilot Power dobrý handling / výborná stabilita / rychlé zahřátí i za nižších teplot / skvělý grip / mokro jakž takž / nájezd 3000 max / cena sady 5000,- s DPH i s přezutím :D
Všechny gumy které jsem ti výše popsal jsem měl na motorce více jak jednou mimo pilotů road, myslím že pokud se občas z motorky snažíš vyždímat max, můžou být sportovně cestovní gumy nebezpečné (tedy pro mě jsou) zvláště na konci otáčkového spektra FZ1.
V tuhle chvíli už jezdím jen první verzi Michelin Pilot Power a to z toho důvodu, že
1. je to dobrý kompromis mezi agilitou a stabilitou
2. rychle se zahřeje i za nízkých teplot
3. věřím jí za každé situace
4. protože vždy měním sadu řeším i cenu a 100% je pro mě lepší hodit 2-3 sady za sezonu, něž si koupit supernevíchitech gumy a vyhodit za ně 10 000 i s přezutím a pak koukat že už to po 4 tis není ono a čekat než se to sjede, protože přeci to kurva nevyhodim když to bylo tak drahý...
a závěrem bych dodal, že není nad vlastní zkušenost, takže jezdi jezdi jezdi zkoušej značku za značkou gumu za gumou a jednou najdeš tu svoji...:)
2 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
Pokud clovek skutecne vyuziva potencional sportovni motorky a lita napr. svuj oblibeny kopec jako magor porad nahoru a dolu, tak neni problem tuto gumu v lete prehrat. Ta guma doslova zacne tyct a pak vas velmi brzy shodi. To ale mluvim o skutecnem kalupu, treba v Moste za letniho poocasi vydrzi 4-5kol v casech pod 1:55, pak jdete bez varovani k zemi (vyzkouseno na KTM 990SM).
Pirellky jsou na suchu obecne lepsi, ovsem na morku se situace obraci.
Naposledy editováno 16.11.2013 15:33:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na Fz1n
EDIT: Jo jezdim takové to střední tempo. Rozhodně ne 140 do zatáčky, ale rád si to klopím na stupačky
Naposledy editováno 16.11.2013 16:50:24
Ale myslím že neuděláš chybu ani s cestovníma gumama. Na H9 jsem měl Mischelin pilot road 2 a je neskutečný, co ta guma udrží, na okruhu držely parádně. Odřel jsem škrkátka a to ani nevysedám (nemám na to gaťata).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na Fz1n
Naposledy editováno 16.11.2013 17:33:10
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na Fz1n
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N | luke_87 | 4 | 24.8.2023 v 21:42 slejir |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |