DoktorARO> Taky nad nimi silně uvažuji. Prvotní informace zatím samé superlativy. Carlos je testoval ve Francii a pak i na tom novém vévodovi. Tam je primárně nazouvají a nedoporučují změnu kvůli naladění prokluzu a ABS. Podle toho co oni píšou, by právě ona měla splňovat rozdílné nároky a to dobré chování za chladného počasí, skvělá na suchu i mokru a dobře pro 90 % jezdců použitelná na okruh. Zaujala mě také informace o jejich filtrování nerovností, psali to zde na Motorkářích, tak i Carlos v Motohausu. Akorát on pak po testu na novém Dukovi napsal, že jsou pořád tvrdé, tak nevím. Jinak v Motohausu byl dobrý test na pneu tuším čísla 10 a 11 letošního roku. Výborně dopadli jak Dunlopy Sportsmárty sportmaxi první generace, tak i Rosso Corsy (okruh a silnice), ale také mě tam zaujaly dle testmanů prvotřídní vlastnosti M5 na silnici. Měl jsem je možnost projet týden staré a nestačil jsem se divit, jakou důvěru ve mě ta guma vzbuzovala. Prostě čirá radost. Já jsem se dotrápil na sjetých Dragonech Supercorssách, na okruhu skvělá, ale na silnici vyžadovala hodně agresivní jízdu, aby se ohřála a začala fungovat. Jinak dost neočekávaně klouzala a motorka byla jak na žvýkačce.
Jinak obdivuji zdejší střelce, co dostanou závodní homologované pneu na provozní teplotu a udrží je tam. To musí být hustokrutá střelba na silnici.
Měřil si někdo teplotu gumy po příjezdu? Já jsem jí dostal na silnici max. k 60 stupňům. Ale jsem prostě jenom posera, co na silnici překáží. Jak tady někdo poznamenal, např. nové Angely GT paradoxně budou v našich klimatických podmínkách supr guma a i dost podrží. Jen to chce mít odvahu a překonat své ego jít do nich.