paolo_novy Přidat reklamu

Téma: NEW Yamaha MT-07
5.11.2013 v 00:06
Galerie a první info


















































































Naposledy editováno 05.11.2013 00:08:56

1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07

20.3.2015 v 19:55 | Nahoru | #1
Já bych na tom NC nezkousnul tu kyvku, jen jeden kotouč vpředu a taky ten malej výkon Jinak je to ale hodně praktická motorka, na cestování mnohem lepší, než MT Nulasedma je zase víc o ježdění jako takovym

(reakce na) NEW Yamaha MT-07

21.3.2015 v 10:02 | Nahoru | #2
 

SuperSic58 píše: Já bych na tom NC nezkousnul tu kyvku, jen jeden kotouč vpředu a taky ten malej výkon


Přestože po stránce funkčnosti i jednoduchosti údržby a taky snadnosti dodatečného připevnění čehokoliv potřebného k té kyvce nemám námitek, tak souhlasím, že oproti některým jiným, tvarově zajímavějším a samozřejmě i výrobně náročnějším a dražším typům (jako např. zrovna u MT-07), tento klasický, jednoduchý neodlehčovaný uzavřený ocelový profil asi nelze považovat za nějaký neotřelý designérský skvost.

 
postimg.org/image/czeqt6yzz/][img]http://s27.postimg.org/czeqt6yzz/rueda_trasera_1.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

 
Je to však přímočaré, nic nepředstírající (nic nezastírající a na nic si nehrající) čistě technické řešení...

 
postimg.org/image/kv21tiyd3/][img]http://s15.postimg.org/kv21tiyd3/2014_Honda_NC750_X_ABS_brakes.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)

 
Něco jako zdánlivě primitivní, ale spolehlivý Kalašnikov (v jednoduchosti je síla).
A dobře se to myslím hodí k robustnějšímu pojetí řady NC s nadprůměrně vysokou nosností...

 
(zvětšení na prokliknutí)
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img

 

Na závěr snad už jen malá poznámka k jednomu brzdovému kotouči a k výkonu motoru:

Ano, plně to chápu, každý máme trochu jiné potřeby. A souhlasím, že dva brzdové kotouče, byť menší, jsou víc než jeden brzdový kotouč, přestože má u NC větší průměr. Určitě to není na škodu pro toho, kdo potřebuje hodně často intenzivně brzdit - tam ten dvojnásobný počet destiček a kotoučů víc užije a navíc mu ten ubývající materiál vydrží snad alespoň přijatelně dlouho i když tlačí na pilu; samozřejmě se pak zas jednou za čas úměrně tomu víc prohne, až bude muset ten dvojnásobek dílů měnit.

 

SuperSic58 píše: Je to ale hodně praktická motorka, na cestování mnohem lepší než MT Nulasedma je zase víc o ježdění jako takovym


Stručné a jasné shrnutí, souhlas.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... SuperSic58 973 Dnes v 17:31 CB600
Prvni teoreticke srovnani Yamaha MT-07, KTM Duke 790, Aprilia Tuono 660, Trium... CloudJumper 3 Dnes v 12:32 Animals21
Yamaha MT07 snížení podvozku Loweri... Yamaha MT-07 Jasanec 4 Včera v 19:02 skaza55
Na jakou teplotu nechat zahřát olej... [1, 2] Yamaha MT-07 Jarns 46 23.6.2024 v 07:53 callowsick
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... Yamaha MT-07 Andloc 19 22.6.2024 v 09:47 papiboy


TOPlist