globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet s 25 KW
2.11.2013 v 10:03
Dobrý den, potřeboval bych vědět jak je to přesně s tím stáhnutím motorky na 25 KW, rád bych si totiž pořídil cb600F hornet ale mám papíry do 35 KW, takže de o to když si koupim horneta s 25 KW nebude potom problém na STK? protože někde lidi píšou že se stahuje jen o poloviční výkon tak aby s tim nebyli pak problémy. děkuji za odpovědi

4 reakcí na tento příspěvek Hornet s 25 KW

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2013 v 10:17 | Nahoru | #1
Dle nových prvidel už by motorka seškrcená na 25kW nesměla mít v základu více, jak 50kW, tedy např. na R1 (která má jinak 165 - 180k) seškrcenou na 34k, až už reálně, nebo jen papírově, už musejí natěšení frajírci zapomenout. Ostatně i kvůli tomuto šmelení se pravidla upravovala.
Nebo jiný příklad - když ten Hornet bude mít v základu třeba 60kW, tak bude-li seškrcen na 35kW, řídit jej můžeš, ale seškrcený na 25kW už ne (zní to paradoxně, ale je to tak).
Vyplívá z toho i to, že motorky mající v základu výkon vyšší, jak 95k (70kw), už legálně vůbec "škrtitelné" nejsou.

(reakce na) Hornet s 25 KW

2.11.2013 v 10:19 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Dle nových prvidel už by motorka seškrcená na 25kW nesměla mít v základu více, jak 50kW, tedy např. na R1 (která má jinak 165 - 180k) seškrcenou na 34k, až už reálně, nebo jen papírově, už musejí natěšení frajírci zapomenout. Ostatně i kvůli tomuto šmelení se pravidla upravovala.
Nebo jiný příklad - když ten Hornet bude mít v základu třeba 60kW, tak bude-li seškrcen na 35kW, řídit jej můžeš, ale seškrcený na 25kW už ne (zní to paradoxně, ale je to tak).
Vyplívá z toho i to, že motorky mající v základu výkon vyšší, jak 95k (70kw), už legálně vůbec "škrtitelné" nejsou.


konečně někdo kdo to všechno nemotá

(reakce na) Hornet s 25 KW

2.11.2013 v 10:25 | Nahoru | #3
J.M.K.> díky za ujasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet s 25 KW

3.11.2013 v 13:45 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: Dle nových prvidel už by motorka seškrcená na 25kW nesměla mít v základu více, jak 50kW, tedy např. na R1 (která má jinak 165 - 180k) seškrcenou na 34k, až už reálně, nebo jen papírově, už musejí natěšení frajírci zapomenout. Ostatně i kvůli tomuto šmelení se pravidla upravovala.
Nebo jiný příklad - když ten Hornet bude mít v základu třeba 60kW, tak bude-li seškrcen na 35kW, řídit jej můžeš, ale seškrcený na 25kW už ne (zní to paradoxně, ale je to tak).
Vyplívá z toho i to, že motorky mající v základu výkon vyšší, jak 95k (70kw), už legálně vůbec "škrtitelné" nejsou.



Ahoj, takže když seženu Kawu ER-5 která má v základu cca 37 kw a bude mít v papírech 25 kw, tak jí řídit mohu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet s 25 KW

4.11.2013 v 17:22 | Nahoru | #5
[quote=J.M.K.]Dle nových prvidel už by motorka seškrcená na 25kW nesměla mít v základu více, jak 50kW, tedy např. na R1 (která má jinak 165 - 180k) seškrcenou na 34k, až už reálně, nebo jen papírově, už musejí natěšení frajírci zapomenout. Ostatně i kvůli tomuto šmelení se pravidla upravovala.
Nebo jiný příklad - když ten Hornet bude mít v základu třeba 60kW, tak bude-li seškrcen na 35kW, řídit jej můžeš, ale seškrcený na 25kW už ne (zní to paradoxně, ale je to tak).
Vyplívá z toho i to, že motorky mající v základu výkon vyšší, jak 95k (70kw), už legálně vůbec "škrtitelné" nejsou.[/quote

no a když mam papiry postaru ješte tj 25kw tak co teda mužu řidit podle toho novyho zakona ? mam v tom bordel a nak sem to neřešil a jezdil na moto co mela plny kilowaty ale pro klid duše bych to rad vedel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist