Nikdy před tím jsem žádnou motorku neřídila. Pouze pár let jezdím jako spolujezdec. Chtěla jsem, aby byl na mě partner pyšný a mohli jsme jezdit spolu (i když bych mu asi těžko stačila).
Ale nezvládám to. Motorka je na mě strašně těžká. Když jedu je to dobrý. Problém nastane, když zastavím a mám se znovu rozjet do křižovatky a zatočit. Nejsem schopná ji dostatečně ovládnout, aby jela, tam kam potřebuju.
V úterý jdu ke zkoušce a je mi jasné, že tak jak řídím zkoušku neudělám. Ne, že bych nechtěla, nebo se nesnažila, ale prostě to nejde.
Nemáte někdo nějakou radu, jak zatočit z nulové rychlosti, abych motorku nepoložila? Vím, že je to asi dost trapná otázka. Ale prostě mi už nic jiného nezbylo.
Jo a partner mi motorku nepůjčí, má 900, to bych byla asi mrtvá do 10 vteřin. A navíc mě dost nervuje, už jsem mu řekla, že jsem to vzdala, takže o zkouškách ani neví.
Díky za každou odpověď.
Naposledy editováno 27.10.2013 19:36:19
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout těžkou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
FishX3 píše: Malorážka je nesmysl, 250 bude záhy problém protože budeš jezdit sama a ve finále i tobě to bude málo. Cca půllitr je ok, a stokrát omílány pravda - motorka se nekupuje podle prospektu - z toho vychází další pravda - bacha na řady těch co víc čtou než jezdí. Tohle zde na fóru potkáš tisíckrát - skončí to vždy u Cb500, er5,er6.... Já pridávám bmw g 650 jsi na 140kg s motkou co vcelku pěkně jede ale asi mimo tvůj fin rámec. Navíc je to jednobuch což v téhle kubatuře už není úplně vhodné pro nováčka - ale to se dá naučit
a ono nekde padlo, at jde do malorazky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)