Nikdy před tím jsem žádnou motorku neřídila. Pouze pár let jezdím jako spolujezdec. Chtěla jsem, aby byl na mě partner pyšný a mohli jsme jezdit spolu (i když bych mu asi těžko stačila).
Ale nezvládám to. Motorka je na mě strašně těžká. Když jedu je to dobrý. Problém nastane, když zastavím a mám se znovu rozjet do křižovatky a zatočit. Nejsem schopná ji dostatečně ovládnout, aby jela, tam kam potřebuju.
V úterý jdu ke zkoušce a je mi jasné, že tak jak řídím zkoušku neudělám. Ne, že bych nechtěla, nebo se nesnažila, ale prostě to nejde.
Nemáte někdo nějakou radu, jak zatočit z nulové rychlosti, abych motorku nepoložila? Vím, že je to asi dost trapná otázka. Ale prostě mi už nic jiného nezbylo.
Jo a partner mi motorku nepůjčí, má 900, to bych byla asi mrtvá do 10 vteřin. A navíc mě dost nervuje, už jsem mu řekla, že jsem to vzdala, takže o zkouškách ani neví.
Díky za každou odpověď.
Naposledy editováno 27.10.2013 19:36:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
stráťa píše: FishX3> Pokud je 600 těžká tak je docela velká pravděpodobnost že bude těžkej i ten půllitr, váhovej rozdíl tam není zas takovej.
Máš tam právě pro představu G 650 s 140kg. Ono i to XJ je lehčí než konkrátně bandit, navíc hlášky z techničáku jsou naprosto o h... pokud si na tu motku nesedeš - psal jsem to tu už X krát a už me neba dokola opakovat že nezáleží KOLIK ALE KDE ty kila jsou ...tj kde je těžiště (nízko/vysoko). SV650 je taky proti banditovi kolo ... ale těchto informací jsou tu mraky, chce to se trochu začíst