Nikdy před tím jsem žádnou motorku neřídila. Pouze pár let jezdím jako spolujezdec. Chtěla jsem, aby byl na mě partner pyšný a mohli jsme jezdit spolu (i když bych mu asi těžko stačila).
Ale nezvládám to. Motorka je na mě strašně těžká. Když jedu je to dobrý. Problém nastane, když zastavím a mám se znovu rozjet do křižovatky a zatočit. Nejsem schopná ji dostatečně ovládnout, aby jela, tam kam potřebuju.
V úterý jdu ke zkoušce a je mi jasné, že tak jak řídím zkoušku neudělám. Ne, že bych nechtěla, nebo se nesnažila, ale prostě to nejde.
Nemáte někdo nějakou radu, jak zatočit z nulové rychlosti, abych motorku nepoložila? Vím, že je to asi dost trapná otázka. Ale prostě mi už nic jiného nezbylo.
Jo a partner mi motorku nepůjčí, má 900, to bych byla asi mrtvá do 10 vteřin. A navíc mě dost nervuje, už jsem mu řekla, že jsem to vzdala, takže o zkouškách ani neví.
Díky za každou odpověď.
Naposledy editováno 27.10.2013 19:36:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
stráťa píše: FishX3> Pokud je 600 těžká tak je docela velká pravděpodobnost že bude těžkej i ten půllitr, váhovej rozdíl tam není zas takovej.
Máš tam právě pro představu G 650 s 140kg. Ono i to XJ je lehčí než konkrátně bandit, navíc hlášky z techničáku jsou naprosto o h... pokud si na tu motku nesedeš - psal jsem to tu už X krát a už me neba dokola opakovat že nezáleží KOLIK ALE KDE ty kila jsou ...tj kde je těžiště (nízko/vysoko). SV650 je taky proti banditovi kolo ... ale těchto informací jsou tu mraky, chce to se trochu začíst
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout těžkou motorku
jo a ještě z liberce v servisu haha
Naposledy editováno 03.11.2013 14:41:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
jak už jsem psala výše...krom autoškoly jsem na ničem neseděla...Monstera jsem nejala kupovat, ale podívat se, sednout apd. Těžko budu kupovat motku jen podle fotek z netu....
Chápu, že japonci jsou lepší...ale to mi nevysvěluj...jsem jen baba.
Mě se musí v první řadě motorka líbit....nebudu jezdit na něčem, co se mi nelíbí, jen proto, že to má dobrej motor...to není jen o motorkách - nebudu nosit hadry, který jsou značkový, kvalitní a vyrží mi 20 let, když budou hnusný. Jsem prostě ženská, jooo chci pozovat!!! Neznamená, že když budu jezdit na motorce, že se ze mě stane chlap....
Ale to je jen jedna část z celku, další jsou prachy a dostupnost....
Co kdyby jsi místo kibicování zkusil přijít taky s nějakým konkrétním tipem?
50 tisíc - do 170 kg - 250-600 ccm max. a musí se mi to LÍBIT
Jo a partner mi Monstera schválil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
Tak at se ti dari ...
P.s. Sorry, nemam interpunkci.
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout těžkou motorku
Jezdím také na velké těžké. Jak již psali ostatní, při nulové rychlosti se naklánět a odbočovat nedá. Takle mi to spadlo ji 3x. Jednu dobu jsem se také bála i odbočování na křižovatce a nějak jsem se z toho vyjezdila, respektive stačila zimní pauza a na jaše to šlo lépe. I když nejsem super jezdkyně,moc mne to baví, a když už se to stane, že padám při náklonu v nulové rychlosti, základ je mít padáky a umět rychle z motorky uskočit aby nepadla na nohy. Jezdím již 18 let, respekt mám stále, ale vždy se těším a jezdím ráda!!!! Takže jezdit a zkoušet to!!! držím palce. (možná že máš již po zkouškách. nečetla jsem celé články.ahoj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
¨
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
Moc děkuju,
já bych se ráda viděla na 250. Ale slyšela jsem dost názorů na to, že je škoda jezdit na slabé, když mám řidičák na neomezenou...no, něco na tom bude. Ale nerada bych přecenila své možnosti a pak se bála a motorka mi stála v garáži...
Ale když to zvládly i jiné ženské, tak to asi nebude nemožné Je to asi o hlavě, řekla bych...
Moc díky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
Pětikila byly fajn, univerzální motorka, stíhalo by to provoz i odvážnější kamarády, kdybych na tom uměla jezdit - zezačátku Celkem těžké na manipulaci na místě. Postupně mě začal bavit jiný způsob jízdy - utažené serpentiny, motoslalom, sem tam terén a podobné blbinky, na to už pak GS500 moc dobrá nebyla.
250 je proti tomu na blbnutí jak stavěná, lehoučká, vede se jako jízdní kolo, samozřejmě záleží typu motorky, já mám enruro. Provoz a normální kamarády na vyjížďce stíhám taky, když potřebuju jet rychle, tak to jde, ale za cenu, že dám plnej plyn a dřu motorku, co dá, dlouho by takové zacházení asi nevydržela.
V každém případě záleží na tobě, co od motorky čekáš, s kým budeš jezdit, 250 ti může vydržet necelou sezonu nebo taky několik let.
Naposledy editováno 29.11.2013 09:36:44
Ale možná bude lepší jak tu píšeš nějaká lehká 250tka a pak přejít na svou vysněnou
Jo a je dobré mít padací rámy
papíry jsem dělala před třemi roky se 120kg instruktorem, totálně vynervovaná. Ale zvládla jsem to. Pak jezdila na Hondě Shadow, tu jsem vyměnila za Hondu Pan Europan, motorku, která má 330kg, naložená i 350kg. Já 170cm, 65kg. Jediný problém: nepostavím ji na hlavní stojan. Za dvě sezony najeto 30000km. Jednou mi upadla na místě, blbě jsem zastavila. Je to opravdu v hlavě. Zapomeň na to, že je těžká, že to nedáš. Při zatáčení nesmíš být ztuhlá, ruce musí být volné, povolené v loktech. Dívej se tam, kam chceš jet, ne na druhou polovinu silnice. Nevím, jak jsi dopadla v autoškole, nečetla jsem celou diskuzi, ale držím palce.
Lea
Padlo tu pár mýtů:
1.Motorka se opravdu NEOVLÁDÁ nakláněním,ale řidítky.Nakláněním se pouze udržuješ v rovnováze,třeba při rozjíždění,pomalém manévrování.....
2.Italky nejsou poruchový a nemají až tak drahý díly.
Dál sem to nečetl.
Takže k tématu.Když ti přítel nepůjčí motorku tak si vem KOLO,postav se do šlapek a zkoušej jezdit co nejpomaleji,přitom si pomáhej brzdou.Pak to zkoušej v sedě.Jak dostaneš ty správný návyky tak už zbývá jen ta motorka.Kde použiješ to samý jen místo brzdy udržuješ rychlost spojkou a plynem.Když budeš chtít zatočit v malé rychlosti(5,10,15..?Km/H) tak se moc NENAKlÁNĚJ to až se stoupající rychlostí nebo rychlostí jakou budeš chtít daný manévr udělat.Další věc co bych ti mohl poradit je při rozjezdu lehce "vrkej" plynem,pomůže ti to vychytat ten správnej plyn na rozjíždění.
No a výběr motorky je jen na tobě,pokud se necítíš na 600 tak si kup 250 na které získáš ty správný návyky a hlavně si jízdu víc užiješ.Nebudeš sedat na motorku se strachem a to je taky důležitý.To že ji třeba po roce prodáš je normální věc,je to lepší jak se bát a neužít si to.Ať se ti to podaří a jízdou se jen bavíš
nevzdavej to ...jak se rika:zivot z motorkou je napul smrt,ale bez ni je na prd
2 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout těžkou motorku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
Suzuveverka píše: miguela> Kombinace 230kg + dosáhnutí na zem ze sedla palcem jedné nohy
Takže bych viděla jako větší problém výšku. Pokud dobře nedosáhneš na zem, je to o to horší. Mě váha nikdy nevadila, ale měřím 176 cm, tak se mi o to líp s motorkou manipulovalo.
miguela píše: Takže bych viděla jako větší problém výšku. Pokud dobře nedosáhneš na zem, je to o to horší. Mě váha nikdy nevadila, ale měřím 176 cm, tak se mi o to líp s motorkou manipulovalo.
Ale já s tou motorkou nemám problém, i pomalou manipulaci zvládám docela v pohodě. Jen už u toho musím taky trochu přemýšlet a nespoléhat se jen na hrubou sílu svalů, protože ty si s tímhle neporaděj Jsem prcek, takže jakákoliv jiná motorka, než Simson nebo nějaký chopper je pro mě moc vysoká, nezbylo mi, než se s tím naučit žít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvládnout těžkou motorku
Nevzdávej to, to dáš. Já si po 25letech taky zaplatila kondičky a první jízda Dubskými zatáčkami o průměrné rychlosti 40 km/hod.
bulldogbiker píše: jo monstra to určiě radši se zeptej přítele jak se to sere ta itálie a co ten jeho servis a díly ital. moto. Itálii nebrat chceš pozovat a nebo jezdit??!! kup japonce
jo a ještě z liberce v servisu haha
Já měla v motoškole 2 m vazbového instruktora..Při mé váze 48 kg a výšce 164cm, nic moc, ale zvládla jsem to.
A jediná motorka, z které dám pohodlně nohy na zem je ta moje - snížená.
Důležité je být v pohodě!
U mě totiž platí, že čím víc se soustředím a snažím, tím víc všechno kazím ..:)
K nezaplacení je, když máš kolem sebe podporu!