1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorky s nejnižší spotřebou
Petřičák píše: Suzuki Hayabusa K7
Minimální: 4,4 l/100 km - Šestý rychlostní stupeň, jízda na dlouhou vzdálenost stálou rychlostí mezi 80 až 120 km/h.
Dlouhodobý průměr: 6 až 8 l/100 km - Jízda na střední až dlouhé vzdálenosti, řazení v rozmezí 1-2-3, výjimečně 4, pátý a šestý stupeň jen při potřebě uspořit palivo, sportovní styl jízdy.
Závodní okruh: 9 až 11 l/100 km - Plná akcelerace a tvrdé brzdné manévry, řazení v rozmezí 2-3, výjimečně 1 a 4.
Maximální: 13,5 l/100 km - Dopravní zácpa v Praze, jízda na krátké vzdálenosti, časté vypínání a spouštění motoru, jízdní styl brzda - plyn.
To musí bejt fajn, zatáhnout za plyn, rozmotat 6ku z kila na 250 a bejt za chvíli o 100km jinde . Nikdy jsem nevěřil že se mi stroje jako tyto zalíbí, ty motory to je paráda, zkusil jsem kawu 14 a jako na gumě
ProTom píše: To musí bejt fajn, zatáhnout za plyn, rozmotat 6ku z kila na 250 a bejt za chvíli o 100km jinde . Nikdy jsem nevěřil že se mi stroje jako tyto zalíbí, ty motory to je paráda, zkusil jsem kawu 14 a jako na gumě
Yop, ten motor si člověk zamiluje. Táhne jak elektrická lokomotiva a ten chraplák... Klasický supersporty doslova ječí, ale tady už je znát ten objem. Je to vysokootáčkový řev, ale podstatně hlubší, hrubější. Co se týče spotřeby, už při rychlostech nad cca 120 km/h je hodně znát vliv aerodynamiky tělesa člověk - stroj. Když zalehnu, spotřeba razantně klesá. Běžně je to třeba půl až litr na 100 km, v extrémních případech při jízdě se spolujezdcem a bagáží dokáže benzín z nádrže doslova mizet.