globalmoto_kveten





Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Výber auta

25.10.2013 v 09:34 | Nahoru | #91
PetrL3: vzhledem k tomu kolik a za kolik se jich vali po vrakacich tak bych ho neměnil:)

Standa: odpojovani dvou válců ze 4 je dobrej vtip a rozhodne je to hodne pokrokový, americkej predpotopni hemi odpojuje valce uz asi 10let

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 09:45 | Nahoru | #92

assassin píše: PetrL3: vzhledem k tomu kolik a za kolik se jich vali po vrakacich tak bych ho neměnil:)


Náplň stojí 200-300 kč. Výměna oleje je 10 minut.
Za kolik ji seženeš a za kolik ji vyměníš?

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 09:51 | Nahoru | #93

assassin píše: PetrL3: vzhledem k tomu kolik a za kolik se jich vali po vrakacich tak bych ho neměnil:)

Standa: odpojovani dvou válců ze 4 je dobrej vtip a rozhodne je to hodne pokrokový, americkej predpotopni hemi odpojuje valce uz asi 10let


Cadillac mel odpojovani 2 nebo 4 valcu v sestilitrove V8 nekdy v roce 1980, Mitsubishi prodavalo Colt 1.4 se 2 odpojovanymi valci ze 4 taky tak nejak. Jenze holt nebyl benzin tak drahej, tak to nikdo nechtel.

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

25.10.2013 v 09:53 | Nahoru | #94
PetrL3: převodovka 1000+, den prace? Zas my 300tis olej neměnili a furt to jede :)

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 10:00 | Nahoru | #95

assassin píše: PetrL3: převodovka 1000+, den prace? Zas my 300tis olej neměnili a furt to jede :)



A pravděpodobně to pojede dalších 300tis. Máš tam jen x % pravděpodobnost, že to klekne, otázka je, jestli to za to stojí kvůli 300 Kč.

Výber auta

25.10.2013 v 10:13 | Nahoru | #96
Petr: to je otazka no... Ja sem obvykle u spotřebního auta kašlal na servis a nez se to rozpadlo tak sem na tom servisu ušetřil na další podobnej krám :) ale vsechno stary jednoduchy auta... U novejch uz to tak nejde.

Výber auta

25.10.2013 v 10:15 | Nahoru | #97
Stamdamz jak tu bolo písané, Cadillac mal odpájanie valcov začiatkom 80. rokov aj v 4,1 V8 s priamym vstrekom paliva, elektronicky riadeným. Mercedes priamy vstrek pchal do áut (mechanické) už v 50. rokoch. VW nikdy nespravil slušnú atmosféru, možno tak 1,6 75kW zo IV golfa, tak sa hračičká s turbami.
VW spravil terno s rotačnými 1,9TDi, ktoré v svojej dobe predbehli asi aj nemecké prémiové značky. Druhá vec je, že zatiaľ čo ostatní zareagovali a nabehli na moderné diesle, VW tie rotačky nechal bez zzmeny hádam 10 rokov, čo mne osobne nevadí, lebo to boli asi najúspornejšie motory sveta. Ale kultúra chodu je dosť slabá, takže sa to hodí/hodilo max. do nižšej strednej triedy. Ale VW to pchal roky aj do passatu

Výber auta

25.10.2013 v 10:30 | Nahoru | #98
Jean: hele ale proti nastupci - PD je rotacka kultivovanej motor. Otec ma ted golfa 5 a ten motor mi přijde ve vsem horší nez mati oktavka s rotackou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 10:43 | Nahoru | #99

PetrL3 píše: Prosímtě, teď mi ukaž, jakej si odborník a poraď mi, po kolika km by se měl vyměnit olej v převodovce u oktávky. Téma milionkrát probíraný, tak určitě na to máš nějakej názor.


Náplň převodovky je doživotní.To znamená 6 let nebo 300 tis.km. To je totiž dnešní udávaná životnost vozu.

Výber auta

25.10.2013 v 10:46 | Nahoru | #100
Nic, hoši nebudu se hádat, nemá to cenu, jak jsem psal. Ať si každej koupí co chce. Jen jsem upozornil že tady někdo mluví o věcech o kterejch nic neví. Ona každá značka má něco do sebe a kdybychom jezdili všichni ve stejnejch autech byla by to nuda.

Naposledy editováno 25.10.2013 10:47:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 10:52 | Nahoru | #101

standamz píše: Náplň převodovky je doživotní.To znamená 6 let nebo 300 tis.km. To je totiž dnešní udávaná životnost vozu.

přesně tak.komu stačí 6let,nebo 300tis.,at nemění.kdo chce převodovku jako novou i po 300tis.km.,tak at co 2roky vymeni olej

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

25.10.2013 v 10:54 | Nahoru | #102
Assassin, šak ja mám rotačkové diesle rád, tie motory bez námahy vedie chodiť okolo 5L, švagor má na tom 365t. km (260t. km natočil on) a menil akurát váhu vzduchu 3x a posledných 20t. km mu blbne RJ, tak nemá dobrý výkon.
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.

Naposledy editováno 25.10.2013 10:56:09

Výber auta

25.10.2013 v 10:56 | Nahoru | #103
STANDAMZ> Já mám najeto 260 tis. tak sem to právě nechal vyměnit, protože dokud bude auto spolehlivý, tak si ho nechám, takže je možný, že budu chtít, aby převodovka sloužila třeba do 400-500 tis. km.
Když se na to ptali na ČVUT, tak prý odborníci řekli určitě měnit.

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 10:58 | Nahoru | #104

Dolph-cz píše: přesně tak.komu stačí 6let,nebo 300tis.,at nemění.kdo chce převodovku jako novou i po 300tis.km.,tak at co 2roky vymeni olej



Co 2 roky to měnit nebudu, ale díky za názor. Taky si právě myslím, že pokud to má najet víc, než je udávaná životnost, tak by se to mělo měnit alespoň někdy.

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

25.10.2013 v 11:03 | Nahoru | #105
Ja som menil po 170000 km a vytieklo také metalízové blátičko, takže aspoň raz to vymeniť treba.

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 11:05 | Nahoru | #106

jean192 píše: Ja som menil po 170000 km a vytieklo také metalízové blátičko, takže aspoň raz to vymeniť treba.


Jo, blátíčko je tam slušný. To je fakt.

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 11:18 | Nahoru | #107

jean192 píše: Assassin, šak ja mám rotačkové diesle rád, tie motory bez námahy vedie chodiť okolo 5L, švagor má na tom 365t. km (260t. km natočil on) a menil akurát váhu vzduchu 3x a posledných 20t. km mu blbne RJ, tak nemá dobrý výkon.
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.


Ale já jsem to odpojování uvedl pouze jako příklad. Nemá cenu se toho pořád chytat. Stejně tak jsem mohl uvést dvoustupňové olejové čerpadlo, sběrné výfukové potrubí integrované v hlavě, atd. Co z toho jsou dobré věci ukáže až čas. Šlo o to že s každou novou platformou jsou tam nové řešení, né jak u některých značek, kde je jeden motor s mírnými úpravami 15 let. Někdo ty nové nápady zkoušet musí.

Naposledy editováno 25.10.2013 12:50:19

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 11:19 | Nahoru | #108

Lion píše: standamz> kolik ten systém při spotřebě 6l ušetří? půl litru? ptám se kolik ten řemen vydržel v předchozí platformě... třeba u 1,4 55 kw


Výměná lhůta je tuším 150 tis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

6.11.2013 v 14:22 | Nahoru | #109

karf píše: Ono to máš těžký. Třeba jedeš na lyže, tak sklopíš opěrku v zadním sedadle a lyže protáhneš z kufru. To je něco, co nemá subaru outback, legaxy, nemaj to audi a4, a6 (nebo se za to připlácí a nikdo to nedělá), možná některý bmw to maj, nemá to hjundaj...
nebo si zvykneš, že při zamykání podržením tlačítka na dálkáči zavřeš všechny okna. má to škoda, vw, možná audi, některý fordy, některý peugeoty.
nebo si zvykneš, že se v zimě nemusíš doprošovat aby tě někdo zatlačil když nemáš 4x4
nebo si zvykneš, že máš po ruce hafo různejch schránek na kravinky, na nožejk, na propisku s blokem, na brejle, na kapesníky, na telefon, na vestu...
pak zjistíš, že ten "vrak s nápisem Škoda" je docela vymyšlenej a říkáš si, proč auto za milion nemá takovou a takovou blbost. oktávka/superb 1.8tsi 4x4 rozhodně neni špatný auto



- zavírání oken tlačítkem na dálkáči - standart i mimo koncernové vozy, včetně A6. Hjondé tím nemyslím....
- v zimě se nikoho nedoprošuju, mám 4x4 i bez toho jsem ve spoustě případů dojel dál než někteří v předohrabu. Tohle je jednoznačně v ridiči a zkušenostech, ne v autě.
- hafo schránek - ano, jsou auta těmito blbostmi lépe vybavená, ale nevisím na tom - kdo to má potom vše v těch tisících schránek hledat a zase tolik blbostí s sebou nevozím. Navíc si auto nekupuji kvůli schránek, ale kvůli jízdním vlastnostem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

6.11.2013 v 14:46 | Nahoru | #110
radimXVZ> Hmmm kua na nejakou dirku na lyze jsem ani nepomyslel. Je to tak tezky ze na to ze to hrabe prednima se stim daj vyjet neuveritelny veci, od doby co to mam jsem retezy neoblikal a na komplet zasnezeny dalnici kdyz jsme vloni jeli do Italie na lyze me bracha se 4 kolkou honda crv prosil abych nejezdil tak rychle, ze mu to nejak spatne sedi a ze se boji.

Akorat ten nedostatek prihradek me drti, tech je tam fakt malo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

6.11.2013 v 15:28 | Nahoru | #111

radimXVZ píše: ...ale kvůli jízdním vlastnostem...

a to je? subaru?

(reakce na) Výber auta

6.11.2013 v 16:22 | Nahoru | #112
karf> 530Xi

(reakce na) Výber auta

22.11.2013 v 10:44 | Nahoru | #113
Akorat ten nedostatek prihradek me drti, tech je tam fakt malo

[/quote]

....tak teď si mě dostal !!!

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

22.11.2013 v 11:17 | Nahoru | #114
Gugo: to je tvoje foto nebo z netu? Ma tam tele v barvě jakou sem vždy chtěl, je jich málo :)

(reakce na) Výber auta

22.11.2013 v 12:12 | Nahoru | #115
assassin> Je to z netu, hledal jsem vito a tohle jsem nasel jako prvni tak me to prislo decela ftipny. Fakt nechapu jak tam mohli ty dve motky nacpat, ikdzy ono ty SS nemaji riditka tak asi jo. Ja mam zeleny vito.

a co ze tam ma jaky tele ?

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

22.11.2013 v 12:21 | Nahoru | #116
To vlevo je tl1000s v candy lime yellow :) skoro bych vsadil ze je to rufern z tlzone :)

(reakce na) Výber auta

22.11.2013 v 12:46 | Nahoru | #117
assassin> ach tak.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist