Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

25.10.2013 v 10:54 | Nahoru | #1
Assassin, šak ja mám rotačkové diesle rád, tie motory bez námahy vedie chodiť okolo 5L, švagor má na tom 365t. km (260t. km natočil on) a menil akurát váhu vzduchu 3x a posledných 20t. km mu blbne RJ, tak nemá dobrý výkon.
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.

Naposledy editováno 25.10.2013 10:56:09

(reakce na) Výber auta

25.10.2013 v 11:18 | Nahoru | #2

jean192 píše: Assassin, šak ja mám rotačkové diesle rád, tie motory bez námahy vedie chodiť okolo 5L, švagor má na tom 365t. km (260t. km natočil on) a menil akurát váhu vzduchu 3x a posledných 20t. km mu blbne RJ, tak nemá dobrý výkon.
Keď si vezmem, v jakom traktore jazdím ja, tak rotačka je vrchol techniky, ale VW jednoducho nejaký líder vo vývoji techniky nie je. Akurát dokáže spraviť perfektný marketing, aby dostal do veľkej série to, na čom pohoreli iní v minulosti. Aj to je umenie.
Standamz, keby to odpínanie valcov bolo také terno, tak BMW to mohlo používať už dobrých 10 rokov pri Bivanos motoroch bez škrtiacej klapky.


Ale já jsem to odpojování uvedl pouze jako příklad. Nemá cenu se toho pořád chytat. Stejně tak jsem mohl uvést dvoustupňové olejové čerpadlo, sběrné výfukové potrubí integrované v hlavě, atd. Co z toho jsou dobré věci ukáže až čas. Šlo o to že s každou novou platformou jsou tam nové řešení, né jak u některých značek, kde je jeden motor s mírnými úpravami 15 let. Někdo ty nové nápady zkoušet musí.

Naposledy editováno 25.10.2013 12:50:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist