globalmoto_duben_nolan





Téma: Výber auta
 
19.10.2013 v 21:50
Ahoj Všichni

Vybírám nové ( v uvozovkách) Auto
Potřeboval bych poradit z vašich osobních zkušeností.
Nejsem rozhodnutý jaký tip a styl auta.
Cenu bych si představoval do 15o,ooo Kč.
Auto si zřejmně nechám přivést z DE.
Jen bych doplnil že s Octavií I. mám nejlepší možné zkušenosti
moji favoriti jsou :

Škoda - Superb - nejradši
- Octavia Druhé generace


Seat - Altea
- Altea XL
- Toledo

Volkswagen - Pasat


Barva - Nejraději černá ( samozřejmně není podmínkou)

Motor - 1,9 Tdi - 2,0 Tdi

Výbava - Klimatizace ( digitální)
-Komplet v elektrice
-Rád bych si dopřál i litá kola - nejlépe ( originální koncernové)
-Kůže ( není podmínkou )
-Pokud možno ce nejlepší výbavu


Převodovka- u Seata manuální u Škody Superb a Octavia II. může být automatická ( skoro bych jí i radši)


Tak a těd Babo rad´skutečně nevím .

Altea je dost rodiná což zatím není aktuální ale snad se časem dočkám =)

Za případné chyby se omlouvám sem disgrafik =(

Díky woky
Anketa: Jáky
Altea
4%
2
ALtea Xl
4%
2
Toledo
4%
2
Superb s automatem
9%
4
Superb s manuálem
29%
13
Octavia II s automatem
4%
2
Octavia II s manualem
44%
20
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Výber auta

19.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #1
tak jsem se zběžně mrknul a:

šlo by o úplně první generaci superbu??... což myslím, že až do faceliftu (2006) nešlo sklopit zadní sedadla, což kór u sedanu je opruz

automat tiptronic... to bych spíše bral manuál

motor 1.9Tdi by byl asi nejlepší vzhledem k spotřebě pokud najezdíš dost, s 1.8T počítej cca 8-8,5 litru, ale může i 9+, i za sedm... naftový dvoulitr kolem sedmi litrů, ale ty motory byly nový, počítej že teď to reálně muže mít 400+

passat je o 2 cm kratší ale jinak je to to samý

Naposledy editováno 19.10.2013 22:42:17

Výber auta

19.10.2013 v 22:42 | Nahoru | #2
Jak jsem psal víše , nejradši bych Superba , je nejhezčí aspon podle mojeho.
S octavii jedna jezdím v průmněru za 5,6 ( dlouhodobě )

Výber auta

19.10.2013 v 22:52 | Nahoru | #3
tak se mrkni v německu na superba 2006 a výše s motorem 1.8T

nebo ještě rok počkat a přišetřit na 2009, tam je automat super, ale zas nafta dpf a tsi rozvody

Naposledy editováno 19.10.2013 22:56:56

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

19.10.2013 v 23:29 | Nahoru | #4
takže ty naftu zavrhuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

19.10.2013 v 23:52 | Nahoru | #5
Woky> tak obecně je to o tom kolik najezdíš km ročně... ale i tak doby kdy ty 1.9 jezdily za pět jsou dávno pryč... novější dvoulitry ve srovnání s benzínem trochu pokulhávají... rozdíl mezi benzínem a naftou je dle mých zkušeností 1-2 litry... a máš ticho, neřešíš zimní starty, že někde naleješ blbou naftu a tak...

nový dpf filtr stojí cca 40 tisíc, výměnu bys měl dělat co 120 tisíc km... samo se to dá vyříznout, zaslepit... u tsi ti zas povolí napínák (taky výměna co 120 tisíc km) a potká se ti to... nejlepší poměr cena/výkon je dle mě 1.8T, ale jak říkám, díval bych se po modelu 2006+, od 2009 je to úplně jiný auto (motory, převodovka dsg, twindoor, facelift)... a pokud bys ještě chvíli vydržel s oktávkou tak bys na to mohl dosáhnout

Výber auta

19.10.2013 v 23:56 | Nahoru | #6
DÍKY za rady , ještě popřemejělím.
A počkám co tady ještě napíšou ostatní

Výber auta

19.10.2013 v 23:57 | Nahoru | #7
TÍM NECHCI ZNEVAŽOVAT TVOJE RADY. Ba naopak vážím si toho že se mi snažíš poradit

Výber auta

20.10.2013 v 07:52 | Nahoru | #8
Koukal bych na vsechno, at mas lepsi vyber..jenom bych se vyhnul motoru 2.0 a 2.5 tdi..tiptronic ne, dsg jo..superb z nich bude nejmin praktickej..cernou uz bych nechtel..

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

20.10.2013 v 08:22 | Nahoru | #9
Jedničkový Superb je hnusný a když automat,tak jedině DSG,tiptroniky a multitroniky staly za hovno.
Takže zůstává ta altheha,případně Alhambra pokud chceš něco pro rodinné cestování,nebo octavia2 -už to sice není takový nezmar jako jednička,ale zase je to o třídu výše a pořád relativně levné opravy.

Výber auta

20.10.2013 v 09:28 | Nahoru | #10
Pokud naftu, tak klasický 1,9tdi, nesmrtelnej motor a bomba spotřeba.
Jinak koncernovej 1,8T (+LPG).
V jedničkový octávce je ale málo místa, pak jedině starej superb. Je velkej, ale ne každýmu se líbí.
Kolik najezdíš a jaký trasy?

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 09:49 | Nahoru | #11

Lion píše: Woky> tak obecně je to o tom kolik najezdíš km ročně... ale i tak doby kdy ty 1.9 jezdily za pět jsou dávno pryč... novější dvoulitry ve srovnání s benzínem trochu pokulhávají... rozdíl mezi benzínem a naftou je dle mých zkušeností 1-2 litry... a máš ticho, neřešíš zimní starty, že někde naleješ blbou naftu a tak...

nový dpf filtr stojí cca 40 tisíc, výměnu bys měl dělat co 120 tisíc km... samo se to dá vyříznout, zaslepit... u tsi ti zas povolí napínák (taky výměna co 120 tisíc km) a potká se ti to... nejlepší poměr cena/výkon je dle mě 1.8T, ale jak říkám, díval bych se po modelu 2006+, od 2009 je to úplně jiný auto (motory, převodovka dsg, twindoor, facelift)... a pokud bys ještě chvíli vydržel s oktávkou tak bys na to mohl dosáhnout



Výber auta

20.10.2013 v 10:00 | Nahoru | #12
nejlepsi motory jsou velkoobjemovy atmosfericky benzinaky od bmw

Neresis zasrany trysky, turbo a rozvod je pohaneny retezem.

Mrdat TDI PD i TDI CR.

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

20.10.2013 v 10:08 | Nahoru | #13
Najezdím 15 tisíc plus dobný , většinou mimo města .
LPG vážně nechci.

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 10:10 | Nahoru | #14

Woky píše: Najezdím 15 tisíc plus dobný , většinou mimo města .
LPG vážně nechci.



..vyřešeno..kup benzín!..a v klidu i "silnější"!

jen na ukázku jako příklad

Naposledy editováno 20.10.2013 10:13:57

Výber auta

20.10.2013 v 10:35 | Nahoru | #15
Okta+dsg

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 11:16 | Nahoru | #16

Dolph-cz píše: ...nebo octavia2 ... a pořád relativně levné opravy.


Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).

A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.

Naposledy editováno 20.10.2013 11:18:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 11:32 | Nahoru | #17

Krovak píše: Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).

A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.



To moc k tematu není Koupíš SUP II. do 150tis.Kč?

Výber auta

20.10.2013 v 11:34 | Nahoru | #18
Chmm... koncern, v naftě a s automatem... ? Všecko špatně

Výber auta

20.10.2013 v 11:52 | Nahoru | #19
já bych šel cestou okty s manuálním 6 kvaltem a ideálně s haldexem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 11:56 | Nahoru | #20

Krovak píše: Já já já, já tu chci flame To je slušnej mýtus s těma levnýma opravama, koukám, že hodně lidí pamatuje na š105 a najetých 4tkm ročně, to pak byl vážně nezmar
Levný díly jsou prakticky na všechny auta (pokud nepočítám značky typu Porsche apod.) jelikož jsou toho plné vrakoviště. A autorizáky jsou všechny stejně drahý napříč značkama, takže tam je to taky buřt. A co se týká ceny nových dílů, tak tam je to taky všechno krutě dole, stačí vědět, kde nakupovat (viz minulý týden rozvody na 1.9 dCi za 1800,-Kč včetně vodní pumpy, to mluví za vše, toho bych se fakt před pěti lety nenadál ).

A k tématu- jediná šáde kterou bych koupil by byl superb II, sice má sedan hnusnej zadek, ale to auto je konečně použitelnej, prostornej a vybavenej vůz.



tak se koukni,kolik stojí náprava(čepy) na oktávku2 a kolik na superba. o renaultu se tady nebavíme-otázka zněla sup,oct,seat-tak tady nemotej hruška s jablkama.

2 reakcí na tento příspěvek Výber auta

20.10.2013 v 13:04 | Nahoru | #21
Já bych chtěl jen podotknout,že ..-JMK-.. aka Kvaltkisna doporučuje Felicii 1.9D manuál . Prej moderní nezmar co jede za 5 a opravíš ho kladivem na parkovišti a když jí seženeš ve výbabě laura a klement tak má i okna v elektrice a centrál ikdyž se výbava prý nedoporučuje kvůli možným technickým problémům. Verze s posilovačem prý také nejsou dobré protože řidiče rozmazlují, uspávají a dělají práci za něho a hrozí zvýšené riziko DN. A tento názor bych nebral na lehkou váhu pač JMK si uměl vejtřasku opravit na parkovišti kladivem narozdíl od dnešních mladých šoférů co se bojí a neumí servisovat poslední scánii!

Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 13:51 | Nahoru | #22

Scrappy.Bored píše: Já bych chtěl jen podotknout,že ..-JMK-.. aka Kvaltkisna doporučuje Felicii 1.9D manuál . Prej moderní nezmar co jede za 5 a opravíš ho kladivem na parkovišti a když jí seženeš ve výbabě laura a klement tak má i okna v elektrice a centrál ikdyž se výbava prý nedoporučuje kvůli možným technickým problémům. Verze s posilovačem prý také nejsou dobré protože řidiče rozmazlují, uspávají a dělají práci za něho a hrozí zvýšené riziko DN. A tento názor bych nebral na lehkou váhu pač JMK si uměl vejtřasku opravit na parkovišti kladivem narozdíl od dnešních mladých šoférů co se bojí a neumí servisovat poslední scánii!

Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.



To se mi nezda, ze by rikal..felicie uz je tezka moderna..

Výber auta

20.10.2013 v 14:11 | Nahoru | #23
Na spritmonitor vychazi rozdil benzin - diesel na 3 litry..to mas uz hodne penez, ktery muzes dat do udrzby..skoro bych rek, ze za penize, co das u benzinu za tankovani, uzivis diesla celkove..

Výber auta

20.10.2013 v 15:43 | Nahoru | #24
Všem děkuju za jejich rady a názory, dneska jsem se byl podívat na jednoho superba v tdi .
Ale byl totálně vybydlenej...

nicméně začal mně trochu hlodat i ten benzím

2 reakcí na tento příspěvek Výber auta

20.10.2013 v 15:50 | Nahoru | #25
Vyhnout se 2,0TDI - praskaji hlavy, 2,5TDI - total pruser
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 15:55 | Nahoru | #26

KubaLC8 píše: Vyhnout se 2,0TDI - praskaji hlavy, 2,5TDI - total pruser
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc



Ve firmě mám cca 30 octávií s 2.0 TDi a ještě na nich nepraskla jediná hlava ;)

Výber auta

20.10.2013 v 15:55 | Nahoru | #27
Scrappy pobavil

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 17:40 | Nahoru | #28

KubaLC8 píše: Vyhnout se 2,0TDI - praskaji hlavy, 2,5TDI - total pruser
a vyhnout se DSG - pokud se nemenil olej po 60tkm, je zadelano na prusvih. Vymena spojek 25 - 35000kc



ty hlavy jsou asi tak časté jako vylítlá ojnice z HTP.jo,občas se stane,jedna z x tisíc...

a co se týká toho oleje-to už by si nemohl koupit nic-všechno včetně motoru vyžaduje výměnu oleje."nemažete-klepe to"
podle mně je DSG nejlepší automat od koncernu..

(reakce na) Výber auta

20.10.2013 v 18:16 | Nahoru | #29

Scrappy.Bored píše: Já bych chtěl jen podotknout,že ..-JMK-.. aka Kvaltkisna doporučuje Felicii 1.9D manuál . Prej moderní nezmar co jede za 5 a opravíš ho kladivem na parkovišti a když jí seženeš ve výbabě laura a klement tak má i okna v elektrice a centrál ikdyž se výbava prý nedoporučuje kvůli možným technickým problémům. Verze s posilovačem prý také nejsou dobré protože řidiče rozmazlují, uspávají a dělají práci za něho a hrozí zvýšené riziko DN. A tento názor bych nebral na lehkou váhu pač JMK si uměl vejtřasku opravit na parkovišti kladivem narozdíl od dnešních mladých šoférů co se bojí a neumí servisovat poslední scánii!

Kdo ví, ví, kdo neví mlčí.



Čéče až na první větu se dá říct, že co věta, to perla

1 reakcí na tento příspěvek Výber auta

20.10.2013 v 19:21 | Nahoru | #30
...přestaň se rozhodovat mezi těmito žebřiňáky a kup si raději nějaké AUTO.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist