Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

19.10.2013 v 14:47 | Nahoru | #1
A do třetice, co hrozí když nemáte nálepku LPG na zadním skle? Nikde jsem to nenašel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

20.10.2013 v 22:58 | Nahoru | #2

ptaak píše: A do třetice, co hrozí když nemáte nálepku LPG na zadním skle? Nikde jsem to nenašel



asi záleží na koho narazíš. Od zákazníků vím, že byli pouze upozorněni policii při kontrole, že by měla být vylepena.
Udajně by te při bouračce s lpg nálepkou měli z auta vytáhnout přednostně. Nevím co je na tom pravdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist