globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

2 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 09:26 | Nahoru | #1
Jmk: ad srovnání skoda vs hyundai přijde mi mimo řešit jen cenu, ono stejne vybavené porsche bude stát o 2mio víc nez accent a neznamena to ze to auto je nesrovnatelné horší a ze si ho koupi jen patriot :)

Ad faeton - takze varis z vody a nemáš ani páru.

Ad LPG - jo taky mi přijde dost nepraktické ze se auto zastaví po vyčerpání nádrže, ale to jeste névyresili ani Korejci, jo a kdyz se zasekne plovak u auta bez LPG tak volat odtah nemusis? Proste argumenty o nicem.

Priklady aut co najelo s velkou slávou 250tis taky nejsou dukazem úžasné spolehlivosti starejch krapu, to maj u nás ve firme témeř všechny sluzebni auta vic km a jsou jen par let stary...

(reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 09:32 | Nahoru | #2
assassin> Co se týče toho zastavení "moderního LPGů, když v nádrži není benzín- jde čistě o nastavení toho systému a toho, jak se dohodnete při montáži, aby to bylo nastavené. Každopádně u motorů, co potřebují chladit trysky benzínem je možné, že vám tu tohle "bezpečnostní udělátko" odpojí jen proti potvrzení, že nenesou záruku za poškození motoru.

Můj LPG systém STAG 300 taky oficinálně potřebuje VŽDY startovat na benzín, ale dá se udělat override, abys v nouzi nastartoval jen na plyn, jen se na to musíš zeptat a ta fuknce není jen tak přístupná (dokonce se každý takový start zapíše do ŘJ plynu a když máš nasbírané tři, tak tě to na další nepustí a musíš do servisu, kde ti to vymažou, prý takový start dosti škodí zplynovači).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 10:57 | Nahoru | #3
assassin> Není to argument o ničem. Když Ti kvůli zaseknutí plováku dojde benzin v autě bez LPG, tak co naděláš, odtah si sehnat musíš, jiné palivo na palubě nemáš. Ale netvrď, že ve zde probíraném případě Tě nebude s prominutím srát, že musíš shánět odtah, když v bombě máš ještě plynu na ujetí vic, než 100km. A když Tě nikdo nezapřáhne, tak vysolíš majlant za odtahovku a to zbytečně, když v půlce cesty, jakou bys na plyn urazil, už pumpa bude.
Ostatní bych dál nerozebíral, to už je úplně mimo téma.

Padla tu i zmínka o CNG... tam to v poslední době vypadá, že fabrická vestavba CNG je daleko lepší, jak dodatečná montáž LPG. Ale problém je v řídké síti plnicích stanic a sice je možné pořídit domácí "plničku", ale ta zase na to, že je to v podstatě jen kompresor, je pekelně drahá a není-li možnost připojit se rovnou na středotlaký rozvod (před reduktorem na vstupu do baráku), je plnění i dost pomalé. A pořídit dodatečný zásobník připojený za kompresorem (z kterého se pak nádrže v autě rychle naplní) jsou další náklady navíc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist