v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...
LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...
Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...
Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?
díky za objasnění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
Ostatní bych dál nerozebíral, to už je úplně mimo téma.
Padla tu i zmínka o CNG... tam to v poslední době vypadá, že fabrická vestavba CNG je daleko lepší, jak dodatečná montáž LPG. Ale problém je v řídké síti plnicích stanic a sice je možné pořídit domácí "plničku", ale ta zase na to, že je to v podstatě jen kompresor, je pekelně drahá a není-li možnost připojit se rovnou na středotlaký rozvod (před reduktorem na vstupu do baráku), je plnění i dost pomalé. A pořídit dodatečný zásobník připojený za kompresorem (z kterého se pak nádrže v autě rychle naplní) jsou další náklady navíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
Za tady řešíš vykonstruovanou cobydyby sračku jen abys potvrdil svůj názor.