globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 10:57 | Nahoru | #1
assassin> Není to argument o ničem. Když Ti kvůli zaseknutí plováku dojde benzin v autě bez LPG, tak co naděláš, odtah si sehnat musíš, jiné palivo na palubě nemáš. Ale netvrď, že ve zde probíraném případě Tě nebude s prominutím srát, že musíš shánět odtah, když v bombě máš ještě plynu na ujetí vic, než 100km. A když Tě nikdo nezapřáhne, tak vysolíš majlant za odtahovku a to zbytečně, když v půlce cesty, jakou bys na plyn urazil, už pumpa bude.
Ostatní bych dál nerozebíral, to už je úplně mimo téma.

Padla tu i zmínka o CNG... tam to v poslední době vypadá, že fabrická vestavba CNG je daleko lepší, jak dodatečná montáž LPG. Ale problém je v řídké síti plnicích stanic a sice je možné pořídit domácí "plničku", ale ta zase na to, že je to v podstatě jen kompresor, je pekelně drahá a není-li možnost připojit se rovnou na středotlaký rozvod (před reduktorem na vstupu do baráku), je plnění i dost pomalé. A pořídit dodatečný zásobník připojený za kompresorem (z kterého se pak nádrže v autě rychle naplní) jsou další náklady navíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 15:04 | Nahoru | #2
J.M.K.> upřímně, ve chvíli, když víš že se to děje - pojedeš nádrž do dna? To bys byl debil.
Za tady řešíš vykonstruovanou cobydyby sračku jen abys potvrdil svůj názor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist