globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 12:59 | Nahoru | #1
Bludevil> To bude ono, děkuju.

novej píše: 1,2 tsi je špatnej, 1,4 tsi je špatnej - to by mně teda zajímalo proč odborníci vychvalujou tsi že je to nejpovedenější motor dob koncernu? je vyvinutej v čechách a už pět let získává nejrůznější ocenění na různých salonech. Tak co
se Vám na nich furt nezdá?



...aneb když ptáčka lapají, vždycky mu zpívají. Konstruktér a kor prodejce vždy bude své vychvalovat, potřebuje holt odbyt. O motoru 1.2HTP také přece tvrdili, jak je to super, hyper, revoluční motor, dokonce to označení HTP znamená High Torque Performance... a jaká je praxe! Uřvaný, nevýkonný a nepříliš spolehlivý nenažranec.
A že získává od "odborníků" na salonech ocenění - nenechme se vysmát, peníze (korupce) mají moc převelikou. A to není plácnutí do vody, znám se s maníky z jednoho pneuservisu u nás a vím od nich, že třeba co jezdí do Němec na školení, tak tam se z "první ruky" dověděli, že i u skutečně renomovaných testů, v jejich případě hlavně pneu, vždy v testu zvítězí ten, kdo si to zaplatí . A to prosím v dajčlandu. Tož co potom u nás třeba dTest - k pousmání.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 13:15 | Nahoru | #2
J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #3
J.M.K.> ty máš statistiku poruchovosti?? sem s ní...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist