v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...
LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...
Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...
Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?
díky za objasnění
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG
novej píše: J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?
Nejlépe: nekoncernový auto
novej píše: J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?
Bohužel jen ty starý atmosféry co se montovaly do GIV a Bora.a ještě ta obyč.1,8T.Taky v budoucnu plánuju LPG a pravě kvůli TSI to koncern nebude
Žabožrouti to samé - málokdo z mého okolí s nimi má pozitivní zkušenost a třeba kamarádky rodiče mají nějakého pažouta a imrvére něco bez prominutí vysrané, hlavně elektrika. Už jsem je několikrát vlekl na laně a nebýt její brácha mechanik, tak se nedoplatí.
Naopak, když už padlo srovnání koncernových vozů třeba s korejskými, tak právě před 6 lety jsem měl funglovku Accenta v plné výbavě, s motorem 1.5CRDi (dle kolegy to byl v té době nejlepší dostupný diesel pro osobáky) a ještě s pár příplatkovými doplňky, to vše za cenu té nejosekanější ochcávky s nejlevnějším a nejslabším motorem. A ještě k tomu mám někde schované číslo Světa motorů, kde je srovnání i30 a ochcávky ve verzi "Tour" a opět prakticky stejná cena za dvě naprosto rozdílná auta. Což o něčem svědčí. Včíl mám doma ještě dalšího Accenta, tentokrát s motorem 1.4MPI DOHC a ten svým projevem a hlavně tichostí a klidem chodu strčí odpovídající koncernový motor 1.4MPI hravě do kapsy.
A to přitom nejsem zastáncem žádné konkrétní značky, jenže koncern zkrátka ve srovnání třeba s korejskými značkami už léta není schopen vyrobit za srovnatelnou cenu srovnatelné auto.