globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 13:15 | Nahoru | #1
J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 13:21 | Nahoru | #2

novej píše: J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?


Nejlépe: nekoncernový auto

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 14:00 | Nahoru | #3

novej píše: J.M.K.> no nevim, čiší z tebe negativismus. Jakej motor mi teda doporučíš do corncernovýho auta?



Bohužel jen ty starý atmosféry co se montovaly do GIV a Bora.a ještě ta obyč.1,8T.Taky v budoucnu plánuju LPG a pravě kvůli TSI to koncern nebude

(reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 15:06 | Nahoru | #4
novej> Bludevil de facto odpověděl za mě - koncerňák mi do baráku nesmí. A dá se souhlasit s tím, že poslední slušný motor byl ten 1300ccm používaný ve filckách, nebo ta nafta 1.9. To jsou držáky, ale novější motory ohledně životnosti a spolehlivosti, kam se na ně hrabou. A v bývalé práci se rozhodovalo o koupi nových služebních vozů, na názory většiny, že budou bohatě stačit ochcávky, nikdo nedal, vedení v Esterajchu řeklo jasně "ne, koupí se Sharany!" S velkou pompou se koupily 3 kusy - a u všech po cca 40000km motor na odpis! Za další, osobní zkušenost, kdy jsem s Puntem (1108ccm, 55k/80Nm) ve stoupání hravě ujel Fabii právě s motorem 1.2HTP, aniž bych držel auto pod krkem.
Žabožrouti to samé - málokdo z mého okolí s nimi má pozitivní zkušenost a třeba kamarádky rodiče mají nějakého pažouta a imrvére něco bez prominutí vysrané, hlavně elektrika. Už jsem je několikrát vlekl na laně a nebýt její brácha mechanik, tak se nedoplatí.

Naopak, když už padlo srovnání koncernových vozů třeba s korejskými, tak právě před 6 lety jsem měl funglovku Accenta v plné výbavě, s motorem 1.5CRDi (dle kolegy to byl v té době nejlepší dostupný diesel pro osobáky) a ještě s pár příplatkovými doplňky, to vše za cenu té nejosekanější ochcávky s nejlevnějším a nejslabším motorem. A ještě k tomu mám někde schované číslo Světa motorů, kde je srovnání i30 a ochcávky ve verzi "Tour" a opět prakticky stejná cena za dvě naprosto rozdílná auta. Což o něčem svědčí. Včíl mám doma ještě dalšího Accenta, tentokrát s motorem 1.4MPI DOHC a ten svým projevem a hlavně tichostí a klidem chodu strčí odpovídající koncernový motor 1.4MPI hravě do kapsy.
A to přitom nejsem zastáncem žádné konkrétní značky, jenže koncern zkrátka ve srovnání třeba s korejskými značkami už léta není schopen vyrobit za srovnatelnou cenu srovnatelné auto.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist