globalmoto_kveten





Téma: dnešní systémy LPG
 
16.10.2013 v 00:57
Zdarec-najde se tu nějakej specialista přes LPG?

v předchozím autě jsem měl starší systém LPG s tzv. směšovačem s ručním přepínáním a jelikož chci novější káru zase na LPG, měl bych k tomu dotaz, pokud by někdo věděl...

LPG systémy v dnešních moderních motorech se přepínjí na LPG sami (po zahřátí motoru na cca 35-40 st.) a údajně pracují již pouze s přistříkáváním benzínu(v určitých intervalech-cca každý 7-10 cyklus), kvůli chlazení trysek, ,takže k reálné spotřebě na LPG je třeba připočíst ještě cca 10+% spotřebu benzínu...

Když vezmu v potaz ranní studený starty a krátký popojížďky v zimním období, kdy motor poběží pouze na benzín, nezdá se mi dnešní LPG již tak výhodný...

Otázka zní:
je pravda, že dnešní nové LPG systémy (po zahřátí motoru a přepnutí na LPG) fungují všechny s přístřikem benzínu(kvůli chlazení), nebo je to individuální ( podle použitého výrobce LPG a typu motoru) a tudíž s nimi lze jezdit pouze na LPG bez přístřiku benzínu?

díky za objasnění

2 reakcí na tento příspěvek dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 08:30 | Nahoru | #1
Máš štestí že jdu kolem.

U motorů s přímým vstřikem(to je dle tebe asi moderní motor), je opravdu nutné tyto vstřiky chladit přívstřikem benzínu. Takže takovým motorům se vyhnout.

Přívstřik benzínu se také používá k ochraně ventilových sedel u aut, která je mají nekvalitní .(Dnes bohužel stále více)

Pokuď si koupíš auto s nepřímým vstřikem a kvalitní hlavou např. Škoda Octavia 1.6 i 75kw, tak přivstřik benzínu se nepoužívá.

Co by jsi chtěl za nové auto???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnešní systémy LPG

16.10.2013 v 08:56 | Nahoru | #2

AndělČK píše: Máš štestí že jdu kolem.

U motorů s přímým vstřikem(to je dle tebe asi moderní motor), je opravdu nutné tyto vstřiky chladit přívstřikem benzínu. Takže takovým motorům se vyhnout.

Přívstřik benzínu se také používá k ochraně ventilových sedel u aut, která je mají nekvalitní .(Dnes bohužel stále více)

Pokuď si koupíš auto s nepřímým vstřikem a kvalitní hlavou např. Škoda Octavia 1.6 i 75kw, tak přivstřik benzínu se nepoužívá.

Co by jsi chtěl za nové auto???



Volba padla na Roomster 1.4,ale zvažuju i tu Octavku.Je mezi těmito motory v souvislosti s LPG velkej rozdíl? a motor 1.6, co se používá taktéž v Roomsteru toho s 1.6-kou z Oktávky asi nemá mnoho společnýho, nebo se pletu?

Pokud by to bylo, jak píšou ostatní, asi by stálo za úvahu zvážit 1.3 TSi, ale až od r.2011, kdy by měl bejt údajně už vychytanej ten nešťastnej rozvoďák.Otázkou je, za kolik ten motor reálně jezdí v městským provozu a na krátké popojížďky...

díky

(reakce na) dnešní systémy LPG

17.10.2013 v 10:31 | Nahoru | #3
Celou diskusi se mi nechtělo číst, tak jen něco málo ode mě - mám starou A4 1,8i 20 V 92 kW - LPG systém je Landi Renzo IGS - tzn. takzvaný kontinuální vstřik, už jsem to s tím autem tak koupil....no ale každopádně proč to píšu - tento systém neumí přívstřik benzínu - nemá totiž vstřikovače a tím pádem je není třeba mazat - už jsem s tím najezdil cca 40 000 a motor jede pořád stejně, jak na plyn, tak i na bezín...
Obecně se píše, že VW motory plyn snášejí velmi dobře
Přívstřik benzínu se dá u sekvenčního vstřikování samozřejmě nastavit, tím pádem asi i vypnout - stačí kouknout na nějaké LPG fórum - někomu sekvence bere benzínu hodně, někomu málo...mám pocit, že většinou se nastavuje, že každý 10 vstřik má být benzín...chce to to auto kupovat podle toho, jaké jsou zkušenosti majitelů se stejným autem provozovaným na LPG...a pak samozřejmě dobrý LPG systém a šikovného člověka, co to tam namontuje a pak to i dobře nastaví...
No třeba já teď trochu lituju toho, že jsem si nekoupil spíš A4 2,8i quatro a v plynu, žralo by to stejně jako ta má 1,8, ale hlavně by to jelo trochu lépe...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist