Sháním auto. Sedan. V naftě od dvoulitra výš. Bude jen na ježdění do práce atd...
Mladá má auto svoje a na tahání vleku a špinavou práci mám dvojkový mondeo v kombíku.
Zatím mám v merku Volvo S60,2.4 tdi, Passata 2.5 ( 132 kw po komplet GO motoru - vacky, turbo atd ) Highline Edition ( navigace, kuze atd )...
Nějaký jiný nápady?
Kromě mercedesu. V tyhle cenový relaci jsou pěkně hnusný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.
Krawatasakin píše: A co za 3.0 benzín? Za tyhle peníze? BME padá. Protože to bude vetsinou auto po mladasovi co mu daval kopr. A to u treba naftovyho volva moc nehrozí
Tam je na to motor stavenej...kdyz ma údržbu je fuk jak s tim jedes, to ze auto dostávalo zahul od debila se na něm pozná.
Me přijde ze lidi závodí spis s tima ropákama - po dalnici
110tis mi přijde jako vetsi riziko u ropáku..
To ze 2,5 vw jede jako prase slyším poprvé, neni divny kdyz někdo udela generálku za půlku ceny toho auta a hned ho prodává?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.
assassin píše: Tam je na to motor stavenej...kdyz ma údržbu je fuk jak s tim jedes, to ze auto dostávalo zahul od debila se na něm pozná.
Me přijde ze lidi závodí spis s tima ropákama - po dalnici
110tis mi přijde jako vetsi riziko u ropáku..
To ze 2,5 vw jede jako prase slyším poprvé, neni divny kdyz někdo udela generálku za půlku ceny toho auta a hned ho prodává?
Tak oproti 66kw v 1.8TD Mondeu těch 132 kW fakt jede.
Jelikož toho chlapa znam a vim proc prodava, tak mi to divny není. Ted jsem od nej koupil Peugeota 206 rv 2004 1.4 v benzínu za 30 000. Stav 1A. Komplet rozvody, brzdy, výfuk, novy zimní kola na hlinikach, bez koroze, novy tlumice, silentbloky atd... A to jen do nej tak 15 000 - 20 000 nacpal.
Jenže ono je to jako s motorkama. Kazdej mladas by chtěl R1 a na poradnou udrzbu a a servis ma malokterej. A ten motor je na to taky stavenej.
2LEKO> Je to automat.