globalmoto_duben_nolan





Téma: Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.
 
13.10.2013 v 18:13
Jelikož tady na motorkari.cz je snad největší koncentrace všeznalců na českém internetu, tak se poptam tady.
Sháním auto. Sedan. V naftě od dvoulitra výš. Bude jen na ježdění do práce atd...
Mladá má auto svoje a na tahání vleku a špinavou práci mám dvojkový mondeo v kombíku.

Zatím mám v merku Volvo S60,2.4 tdi, Passata 2.5 ( 132 kw po komplet GO motoru - vacky, turbo atd ) Highline Edition ( navigace, kuze atd )...
Nějaký jiný nápady?
Kromě mercedesu. V tyhle cenový relaci jsou pěkně hnusný.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:07 | Nahoru | #31
A co za 3.0 benzín? Za tyhle peníze? BME padá. Protože to bude vetsinou auto po mladasovi co mu daval kopr. A to u treba naftovyho volva moc nehrozí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:08 | Nahoru | #32
_monty>

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:12 | Nahoru | #33
auto

Naposledy editováno 13.10.2013 22:14:33

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:14 | Nahoru | #34
rybíz5> To auto znas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:18 | Nahoru | #35

Krawatasakin píše: A co za 3.0 benzín? Za tyhle peníze? BME padá. Protože to bude vetsinou auto po mladasovi co mu daval kopr. A to u treba naftovyho volva moc nehrozí



Tam je na to motor stavenej...kdyz ma údržbu je fuk jak s tim jedes, to ze auto dostávalo zahul od debila se na něm pozná.
Me přijde ze lidi závodí spis s tima ropákama - po dalnici
110tis mi přijde jako vetsi riziko u ropáku..
To ze 2,5 vw jede jako prase slyším poprvé, neni divny kdyz někdo udela generálku za půlku ceny toho auta a hned ho prodává?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:24 | Nahoru | #36

2LEKO píše: auto


Jaguáru S type se zdaleka vyhni! Poruchovější plečku nenajdeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:26 | Nahoru | #37

Číkus píše: Jaguáru S type se zdaleka vyhni! Poruchovější plečku nenajdeš.



...a je to tady! ....kolik si s tím najezdil a jak si ho dlouho měl!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:36 | Nahoru | #38

assassin píše: Tam je na to motor stavenej...kdyz ma údržbu je fuk jak s tim jedes, to ze auto dostávalo zahul od debila se na něm pozná.
Me přijde ze lidi závodí spis s tima ropákama - po dalnici
110tis mi přijde jako vetsi riziko u ropáku..
To ze 2,5 vw jede jako prase slyším poprvé, neni divny kdyz někdo udela generálku za půlku ceny toho auta a hned ho prodává?


Tak oproti 66kw v 1.8TD Mondeu těch 132 kW fakt jede.
Jelikož toho chlapa znam a vim proc prodava, tak mi to divny není. Ted jsem od nej koupil Peugeota 206 rv 2004 1.4 v benzínu za 30 000. Stav 1A. Komplet rozvody, brzdy, výfuk, novy zimní kola na hlinikach, bez koroze, novy tlumice, silentbloky atd... A to jen do nej tak 15 000 - 20 000 nacpal.
Jenže ono je to jako s motorkama. Kazdej mladas by chtěl R1 a na poradnou udrzbu a a servis ma malokterej. A ten motor je na to taky stavenej.

2LEKO> Je to automat.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:44 | Nahoru | #39
A kolik r1 si videl znicenejch tim ze na nich někdo jezdil rychle? Diesel ma drazsi údržbu - vetsi šance ze ji někdo ojebal, u toho bawa stačí menit olej. ale jinak samo ti to nutit nebudu, me to vyhovuje ze lidi chtěj tyhle ropaky a ty velky benziny pak koupím za par :)

I dieselu bych automat mnohem raději nez manuál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:47 | Nahoru | #40
Krawatasakin> když už ti assasin radí velký benziňák v plynu, tak kuk sem, ale je to kombajn A4 3,0i LPG quatro

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:48 | Nahoru | #41
assassin> příští auto si taky možná koupím v automatu...do města je to k nezaplacení...

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:54 | Nahoru | #42
Co třeba 330? Malý a svižný Osobně teda, mlaďasové jsou na starší a neznám nikoho, kdo by měl silnější než tu 2.5ku v audině, především kvuli pojistce a spotřebě, jinak je to samá 1.9ka A hlavně se to právě z BMW přesunulo na Audiny

Naposledy editováno 13.10.2013 22:56:41

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 22:56 | Nahoru | #43

2stroke píše: Krawatasakin> když už ti assasin radí velký benziňák v plynu, tak kuk sem, ale je to kombajn A4 3,0i LPG quatro


Kombajn bych zkousl. Automat ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 23:31 | Nahoru | #44

2LEKO píše: ...a je to tady! ....kolik si s tím najezdil a jak si ho dlouho měl!?


Je doma 7 let a má najeto něco přes 200 tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 23:34 | Nahoru | #45

Číkus píše: Je doma 7 let a má najeto něco přes 200 tisíc.


A ta negativa? Kupovat ho nebudu ale zajímalo by mne to.
Nehlede na to, ze by mi lak vydrzel tak jeden den než by ho někdo vzal klíčem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

13.10.2013 v 23:48 | Nahoru | #46
Krawatasakin> Na 3.0 je to líný jak veš, žere to jako tank. Stabilizace EPS nadělá víc škody než užitku. Sere se na tom vše co může (převodovka, kardan, klima, elektrika). Baterie je v kufru a když chcípne baterka, je porod se k ní dostat (řešeno dvakrát). A plno dalších malých nemocí.

Je to pěkné reprezentativní a pohodlné auto, ale nevýhody značně převažují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:15 | Nahoru | #47
Číkus> Hele nechci bejt úplnej rejpal, ale co si tak představuješ pod pojmem "stabilizace EPS" ?
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:18 | Nahoru | #48
TomElefant750> ESP, stydím se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:24 | Nahoru | #49
Číkus> Taki bylo mi to jasný, jen jsem si musel rejpnout . A jinak je to píčovina která v autě nemá bejt - nebo maximálně na přání.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:31 | Nahoru | #50

TomElefant750 píše: Číkus> Taki bylo mi to jasný, jen jsem si musel rejpnout . A jinak je to píčovina která v autě nemá bejt - nebo maximálně na přání.
Čau, Tom


Taki? To máš za rejpanec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:33 | Nahoru | #51
Číkus> Jdu se zastřelit - ještě že kurva nemám čím.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:37 | Nahoru | #52
TomElefant750> Bych Ti něco půjčil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:42 | Nahoru | #53
Číkus> Naštěstí nejde .45" poslat mejlem
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:44 | Nahoru | #54
TomElefant750> .45 nemám, musel by sis vybrat z 7.65 Brw, 7.62x25, 7.62x39, 7.62x54R, 9mm Luger, .38 Spl. .357 Mag, .44 perkus, 16 GA

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:48 | Nahoru | #55
Číkus> Flusbroky pod cenťák ráže si nech . Kecám, vím o tom prd, ale jestli se někdy dostanu do střední Asie, tak se ti ozvu, popijem a třeba si zastřílíme.
Čau, Tom

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:56 | Nahoru | #56
Krawatasakin> Na VW V6 TDI se vyprdni a na to že je komplet po GO zapomeň. Někdo za komplet GO vydává i výměnu rozvodů a oleje. Na GO ..myslím OPRAVDU GO takového motoru by ti nestačilo 100 tis Kč. Proč by někdo nalil do auta takové prachy a pak ho prodal?

To už je lepší volba VOLVO,pokud se o něj někdo stará tak je to nesmrtelné.

(reakce na) Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 00:56 | Nahoru | #57
TomElefant750> Jsem pro, zastřílení si je vždy výborná kratochvíle.

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 01:03 | Nahoru | #58
A co Mazda 6 ?? :)... já s ní jsem spokojený - luxusní svezení. Něco se sere,ale kde ne? S dvoulitrem ropákem jezdím s těžkou nohou za 6,5...

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 07:25 | Nahoru | #59
Proc ne automat? Vždyť si vybiras auta/motory kterejm vyloženě sedi, se sportovni jízdou totiz nemaj nic spolecnyho...

Výběr auta. Nafta nad 2000 ccm do max 110 000.

14.10.2013 v 09:40 | Nahoru | #60
Proč kupuješ naftu, když neřešíš spotřebu?

Jak píše LEKO, vzal bych nějaký třílitr benzín, já mám teda zkušenost pouze s BMW, ale 3.0 nebo 2.8 jsou fakt super motory co vydrží a spotřeba je parádní
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist