globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

17.10.2013 v 18:50 | Nahoru | #1
V Bikeru C. jsem byl, ale zboží na netu na prodejně nemají, velikosti už vůbec a ochota "prodavaček", který tam o weekendu "chrápou" je na úrovni pravěku. Osobně jsem byl VELICE zklamán a bylo to naposledy, co jsem tam hrnul na motce.. Nakupuju jinde a tak to zůstane.. Myslím, že by si majitel měl lépe hlídat zaměstnance i když toho má jistě mnoho v hledáčku dne. Popravdě úroveň prodávajících v moto shopech je (co jsem projel) žalostná.. A to tam člověk nechává ne stovky, ale desítky tisíc za vybavení..

Nevím o co jde, ale pokud se mažou na m.cz témata na "politické" objednání, pak jsem s této informace doslova sražen Už se tu vyjádřil někdo kompetentní z m.cz? Nečetl jsem to celé..

TM

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

17.10.2013 v 20:41 | Nahoru | #2
ThomsonMotorson> Myslim, ze ze strany m.cz se tady nic nemazalo a smazal to zakladatel tematu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist