předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Kamikadze-Ace píše: ostatně kdyby BC měl lepší přístup k zákazníkům a jeho zaměstnanci měli v náplni práce také surfování po moto fórech tak se toto nemuselo vůbec stát :) je to o přístupu
ps.: v minulé práci kdy jsem dělal pár let v moto shopu jsem velmi často o reklamaci věděl dřív než zákazník psal/volal ( když tady řešil zda to je na reklamaci) a je to snadné tady to fórum projet a hotovo
jenže to by už zaměstnanci museli udělat "něco" navíc, což v současné době ti nikdo dělat nechce, vidím to u nás, poprosíš ho, ať něco udělá a on ti odpoví, že to nemá v náplni práce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
ps.: ve kterém podniku, že to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
JardelT píše: jenže to by už zaměstnanci museli udělat "něco" navíc, což v současné době ti nikdo dělat nechce, vidím to u nás, poprosíš ho, ať něco udělá a on ti odpoví, že to nemá v náplni práce
Je to ale taky o motivaci. Pokud zaměstnanec vydělá minimální mzdu,která mu nezajistí ani základní životní potřeby, tak od něj nemůžeš očekávat, že se snahou přetrhne. Na druhou stranu chápu, že když některá firma nevydělává, tak víc dostat nemůže. Začarovaný kruh.