globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
10.10.2013 v 09:22
Hezký den, prosím o radu či zkušenosti. V "??" jsem koupila v srpnu 2012 dámskou kombinézu, užívanou dle sezóny cca 5 měsíců. Začal se rozjíždět zip na levé nohavici, prostě vadný zip. Reklamace byla podána dne 28.08.2013. Slečnu jsem upozornila, že chci zip vyměnit. Po třech týdnech mi volali, že je reklamace opravená zpátky. Jedno zapnutí, a zip se rozjel znova. Takže to opět poslali zpátky. Dnes, přesně 30 den reklamace, mi volali, zda chci zip vyměnit (kalhoty byly v Ch*****), a to jen jeden, s tím, že bude jiný, nebo oba dva (aby byly stejné)s tím, že oprava bude trvat další dva měsíce. Tak jsem odvětila, že pokud zítra nebude reklamace vyřízena, budu požadovat vrácení peněz. Za hodinu mi slečna volala, že reklamace je zamítnuta, odůvodnění dle protokolu: "opotřebení obvyklým užíváním, zip je spotřební materiál". Slečna navíc sdělila, ač je zodpovědná vedoucí, že nic řešit nemůže, ať si to vyřídím v Ch*****. Takže během hodiny se mé kalhoty dostaly z Ch***** z reklamačního do Jihl*** i s protokolem o zamítnutí. Celá kombinéza je nepoškozená, na zipu není znát žádné mechanické poškození. Můj dotaz (nikde to nemohu najít) - je zip opravdu spotřební materiál, když na celou kombinézu je dva roky záruka? Případně jak teď postupovat? ČOI, vyžádat si dle obchodního zákoníku posouzení od znalce? Vím, že se tu podobné věci řešili, a ani já bych to neřešila, kdyby mi ihned sdělili, že zip jako reklamaci neuznají.... Ale jsem měsíc bez kalhot, a výsledek žádný. Díky za zkušenosti.

předchozí téma bylo na popud "??" smazáno

http://www.motorkari...ft=150743&fid=34

Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.

Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30

1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 22:53 | Nahoru | #1
Z Bikers Crown mám jenom lékárničku a závažíčka.Nějak mě jako obchod za ty léta nabídkou zboží moc neoslovili...Nicméně u nás v Písku lidi ochotný Jak tady ale čtu tak ne všude je přístup k zákazníkovi v pořádku..Ochota řešit problém by měla být v obchodě až na prvním místě

Naposledy editováno 11.10.2013 23:04:35

(reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown

11.10.2013 v 23:13 | Nahoru | #2

JohnyBaroch píše: Z Bikers Crown mám jenom lékárničku, nějak mě jako obchod za ty léta neoslovili...Nicméně u nás v Písku lidi ochotný Je ale pravda že jsem zatím nic nereklamoval a jak tady čtu tak asi přístup k zákazníkovi není všude v pořádku..



Tak abys nedopad jak můj táta před 40 lety, když vytáh u silniční kontroly mokrou zaolejovanou lékarničku z pod světla na pinckovi a policajt mu řek, ať to rychle schová, že timhle by toho člověka spíš dorazil než zachránil

Já tam kupuju jen olej, protože jezdím kolem a kanystr vyjde na stejný peníze jako z eshopu s poštovnym, je to pro mě snažší než se nahánět s kurýrem. Ale jako atmosféra je tam vždycky na hovno, asi kdybych měl vyholenou hlavu a potetovaný pracky od prstů k ramenům by to bylo lepší. Takhle jsem jen další kus, kterej tam nechá prachy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist