globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc s výběrem.
7.10.2013 v 21:04
Zdravím Vás.

Už dlouhou dobu se dívám na motorky a celkem dost jsem si toho přečetl. Šel jsem přes YZ ke RMZ a po hodinách čtění mi došlo, že moje peněženka by nestačila na kontroly potažmo obstarávání těchto strojů.
Tak jsem si objasnil co bych vlastně chtěl a jaké jsou moje požadavky. Rozhodně bych chtěl, aby mi motorka sloužila dlouhý čas (samozdřejmě nějaké poplatky se najdou, ale aby nebyli v řádech 10 tisíců).

Má jízda by byla spíše rekreační s troškou adrenalinu-tzn. že bych za ten heft tahal, ať ty louky trošku rozryju, ale zase kdybych chtěl jet na pohodičku, tak ať mi to motorka bere krásně od spodu. Díval jsem se i na XR400, jelikož mělo velmi dobré hodnocení co se týče oprav, jenže pro mě je to až moc takové "suché". Chtěl bych něco jako krosku, ale aby nebyla tak předimenzovaná, tím pádem se prodloužila spotřební doma=sportovní/závodní enduro. Vychází ze závodních speciálů, ale je to upraveno tak, aby to jezdilo, sice né jak staré XL600 atd, ale jezdit to bude. Můj výběr padl na KTM a jejich model EXC buď 400/525(dočetl jsem se, že ta 525 je celkem motoricky nenáročná na údržbu) nebo taky Yamahu WR400f/450(bohůžel na 450 peníze nemám, takže ta padá).

Našel jsem si kousek ode mě KTM 400 r.v 01(ano, je to už celkem staré, jenže:cituji" KTM 400 EXC r.v.2001 po kompletní GO!Investice do moto 25000kč!Nový píst+klika+ojka+rozvodový řetěz+ventily a pružiny pod ventily+ všechny ložiska a gufera+nová gelová baterie+2x nová čočka zadní tlumič+olej a 2 filtry+nemrzka se zvýšeným bodem varu+ložiska a gufera v obou kolech+nová řetězovka(kolečko,řetěz.rozeta)+udělané tlumiče+nové komplet polepy+nový KTM potah sedla+nová STK na 2 roky"-STK je pro mě podmínkou, chystám se totiž i na cesty.

Moje otázka tedy zní, nebude to až moc? Tím myslím, jestli si nekoupím nějakou popravenou vránu do které budu sypat prachy a stejně kde nic tu nic. Enduro typu TTR,Xl,DR nechci 1.vzhledově mě nepřitahují 2.chci nějaké lehké péro, se kterým si budu moci dělat co chci

Jestli by mi někdo mohl osvětlit a pomoci s mým problémem, byl bych velice rád.

Děkuji za odpovědi. Kaskordio

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #1
myslis ze by nekdo prodaval motorku po celkove repasi motoru?

(reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 21:13 | Nahoru | #2
KubaLC8> Řeknu ti to asi tak:http://motorky.bazos.cz/inzerat/27049178/Prodam-motocykl-KTM-400-EXC.php to co píše, tak si osobně kdyžtak nechám doložit fakturami. Každopádně, jestli se chce motorky zbavit, tak proč by ji neprodal? Můj názor je ten, že motorka už byla v katastrofálním stavu, tak ji spravil nahotovo a chce se ji zbavit. Toť můj úsudek.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 21:29 | Nahoru | #3
Na miste nepoznas i kdyz to dolozi fakturama co s tim bylo a nebylo delane.
Jestli se ji chce zbavit tak asi vi proc a nepredpokladam ze by do ni narval pred prodejem skoro polovinu jeji ceny.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 22:08 | Nahoru | #4
No je to kus od kusu máme tu nedaleko od sebe dvě motorky ,jedna je 450 husar 07 a druhá 550 husar 05 a ta starší je gold oproti té paštice z roku 07 a kupodivu babička má o 130 mth víc ,tak si udělej obrázek...Někteří jsou prostě prasata a při koupi musíš bejt detektiv a čuchat.A velký pozor na heslo JETÁ HOBBY při tomto nutno zbystřit na maximum...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 22:09 | Nahoru | #5
KubaLC8> Ty vole, ty umíš dát radu! Místo nějakých poznatků, mu tu cpeš do hlavy, že to bude tutově mrdka.

K zakladateli: Nevypadá zle a mrdka to být nemusí. Kdyby do ní majitel nenarval, tak by ji musel prodat tak za 30, takže investici chápu. Proto za ní taky chce takovej ranec. K věci. Osobně bych šel do povedenějšího modelu EXC 450. Měli vychytaný mouchy, co měla EXC 400 a těch prý bylo víc než dost.(karbec, zápalko atd) Druhý důvod, moc se jich neudělalo a tudíž časem budeš mít problém sehnat nějaké díly, nebo, v tom lepším případě, budou drahé. Exc 450 jezdí mrtě, je ostřejší, líp se vodí.... Čtyřkilo se musí trochu vytáčet aby jela, tudíž dostává větší pohul. Osobní skušenos mám s EXC 450 rok 06 a 03 a až na pár detailů jsou stejné. Je to vynikající stroj. Já už bych raději koukal po EXC 520, či 525 To je opravdovej stabilák. Kamarád má 400 mth a to bez závažnějšího zásahu do motoru. Dokonce i píst má origo. Přeju Šťastnou ruku při výběru.

(reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 22:13 | Nahoru | #6

Katroš píše: No je to kus od kusu máme tu nedaleko od sebe dvě motorky ,jedna je 450 husar 07 a druhá 550 husar 05 a ta starší je gold oproti té paštice z roku 07 a kupodivu babička má o 130 mth víc ,tak si udělej obrázek...Někteří jsou prostě prasata a při koupi musíš bejt detektiv a čuchat.A velký pozor na heslo JETÁ HOBBY při tomto nutno zbystřit na maximum...



Já koupil od starýho dědouška FE 501, jetá hoby, komplet po GO, že uj ji fizicky nezvládá..... Převodovka za měsíc na sračku, zjistilo se, že je to slátanina poskládaná ze všeho možnýho, tak šel do světa na díly, s prodělkem 25tkč. No a děda už má na inzerci druhýho

Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 22:51 | Nahoru | #7
Ty vole Beru to zdravým rozumem!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 22:53 | Nahoru | #8
chiro2> Tak co se týče 525, tak na tu jsem se díval. Jenže cena kolem 70 už je pro mě moc. Jsem schopný tolerovat ještě něco málo přes těch 50. Jinak říkáš, že 520 jsou hodně dobré. No tak jsem zabrousil někde v okolí a padla mě do oka i tahle: http://motorky.bazo...2643/KTM-520-EXC.php Nepíše o ni nic detajlnějšího, takže nedokážu si udělat obrázek jak na tom je. Každopádně cena se dá, motor když mu vydržel, potažmo stále drží 400mth tak by to mohlo vydržet i tohle. Jinak, ptal jsem se ještě na WR. Ta nepřichází v úvahu? Nebo se na ni jen opomnělo.

Naposledy editováno 07.10.2013 23:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:00 | Nahoru | #9
Kaskordio> Ano ano. Na WRko jsem opoměl. Šwagr má, sice WR 400 z roku 98. Ty wole, stará škatule, ale spokojenej jako želvička Ta motorka je snad nesmrtelná!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:05 | Nahoru | #10
chiro2> Taky jsem měl vyhlédlou. WR400f r.v.2001. Cena byla pokud se nelíbím něco přes 40k. Na papírech, vzhledově pěkná(co se týče motoru tak byl údajně taky v dobrém stavu),jenže než jsem se rozhoupal tak ji borec prodal. No, snad příště. Snažím se vybírat rozumem. Většinou si o tipu, co se mi zamlouvá něco počtu, poptám se známých a pak přemýšlím. Jinak na ty 525/520 jsem se díval a jak jsem již psal, uživatelé těchto strojů si většinou pochvalují hlavně výdrž a spolehlivost. Jinak od té EXC400 bývám asi 3km, takže myslím že by mohl dostat strach, že kdyby se něco vysralo tak mu ji dovezu zpět a budu požadovat o vrácení peněz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:12 | Nahoru | #11
Kaskordio> Já koupil Husara 10 km od chalupy. Na to nespoléhej.

(reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:14 | Nahoru | #12
chiro2> Jasné. Tak taky záleží na jakého prodejce narazíš. Každopádně ty máš nějaké poznatky k té 520? Co jsem se dočetl, tak celkově 520/525 jsou opravdové držáky a připlatit, v tomto případě ušetřit za ně se vyplatí.

Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:19 | Nahoru | #13
Já 520 nebo 525 nikdy neměl. Ale dva kámoši ano a jsou to opravdu stabiláky. Neslišel jsem křivýho slova. Proto si drží cenu. Přes zimu přišetři a je to.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:22 | Nahoru | #14
Jinak na tu 520 ze vsetína bych se jel klidně kouknout. Vem někoho sebou. Máš to kousek.

(reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:39 | Nahoru | #15
chiro2> No právě. Mám to kousek a známého co s motorkami opravdu dělá. Né že se jen sem tam na něčem projede, takže tomu rozumí. Když na to dojde takové lidi znám dva-o to líp pro mě. Jestli by ste tedy doporučili tu 520, tak od té 400 upustit? zase aby mi to neutrhlo ruky.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:50 | Nahoru | #16
Nemysli si. 520 je hodná. Má jen o trošku víkonu víc než ta 450, ale v podstatně vědším obsahu. Plynulejší zátah už od spodu. Dal bych přednost tý 520

(reakce na) Pomoc s výběrem.

7.10.2013 v 23:57 | Nahoru | #17
chiro2> No taky se mi pozdává více. Už jen proto, že tááákkooovvýýý výkon je v tááákkkooovééémm motoru a né téměř stejný výkon v taakoovéém motoru. Netušil jsem jak to ukázat, tak mě to napadlo tak. Každopádně zajedu se podívat i na tu 400, nestane se mi nic a mám to při cestě.

Pomoc s výběrem.

8.10.2013 v 06:33 | Nahoru | #18
Určitě omrkni obě Pak dej vědět , jak jsi pořídil.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.

8.10.2013 v 22:17 | Nahoru | #19
Nechci tady hned házet flintu do žita, ale na 12 let starý EXC nebo WR by jsem se asi vybod, nebo by jsem kooupil za pár peněz - pokud seženeš něco před smrtí a přes zimu si to dal do kupy, to je záruka toho, že budeš mít na pár let vystaráno, na druhý straně pokud přemýšlíš o 520 nebo 525 tak sice by nemusela být motoricky ko, protože dostat z ní ten potenciál je docela dřina, ale na takovýhle ruchadle si spíš osvojíš jenom zlozvyky a bude tě to utahávat když za ní zatáhneš. Jak nikdo říkal že tam skoro není rozdíl mezi 450 a 520 tak sorry ale je to pěkná hovadina. Spíš by jsem něco pošetřil nebo koupil a zrepasoval přes zimu něco co má větší smysl než stoletý olítaný ostrý enduro.
Možná by jsem se ani nebál 300 2T, na údržbu míň náročný a dvoutakt je dvoutakt, není to takový peklo jako 250 2T, má to příjemnej spodek a kdyby se Ti zdálo že moc jede tak si to můžeš utlumit menší rozeou, což můžeš udělat na jakékoli jiné mašině.
Přeju dobrou koupi a ať nenalítneš

(reakce na) Pomoc s výběrem.

9.10.2013 v 08:39 | Nahoru | #20
screw13> Neplěť si SX 520 a EXC 520! Mezi EXc 450 a 520 je opravdu rozdíl minimální. SX 520 je raketa! Za mne taky 300 2T, ale to zase není moc na cestovku po silnici. EXC 520 mi příjde takovej lehkej univerzál. Měl jsem pod zadkem svého času jak 450 , tak 520 a opravdu tam ten rozdíl není markantní. Pouze v terénu poznáš, že 520 má větší spodek. Dnes na Enduro preferuji taky 2T . Lehkost, obratnost a jednoduchost

Pomoc s výběrem.

13.11.2013 v 18:42 | Nahoru | #21
Já koupil třeba v létě tuto 400exc/2001(jeden movitější majitel) ale je to spíš rarita než realita.Najeto 2750km.Původní řetězovka DID 15/45,kotouče,destičky,chromy,dráty,silniční výbava plně funkční,lak motoru i odspodu 99%,
bez jakýchkoliv vůlí podvozku.Prostě úloženka.Motorka nikdy nebyla na dráze ani závodech.Maximálně tak louka a polní cesta a to ještě za sucha....ale jak říkám to je spíš vyjímka.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vydřený nikasil ve válci KTM EXC 400 Langy88 10 Včera v 21:05 Kohlstein
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM


TOPlist