Už dlouhou dobu se dívám na motorky a celkem dost jsem si toho přečetl. Šel jsem přes YZ ke RMZ a po hodinách čtění mi došlo, že moje peněženka by nestačila na kontroly potažmo obstarávání těchto strojů.
Tak jsem si objasnil co bych vlastně chtěl a jaké jsou moje požadavky. Rozhodně bych chtěl, aby mi motorka sloužila dlouhý čas (samozdřejmě nějaké poplatky se najdou, ale aby nebyli v řádech 10 tisíců).
Má jízda by byla spíše rekreační s troškou adrenalinu-tzn. že bych za ten heft tahal, ať ty louky trošku rozryju, ale zase kdybych chtěl jet na pohodičku, tak ať mi to motorka bere krásně od spodu. Díval jsem se i na XR400, jelikož mělo velmi dobré hodnocení co se týče oprav, jenže pro mě je to až moc takové "suché". Chtěl bych něco jako krosku, ale aby nebyla tak předimenzovaná, tím pádem se prodloužila spotřební doma=sportovní/závodní enduro. Vychází ze závodních speciálů, ale je to upraveno tak, aby to jezdilo, sice né jak staré XL600 atd, ale jezdit to bude. Můj výběr padl na KTM a jejich model EXC buď 400/525(dočetl jsem se, že ta 525 je celkem motoricky nenáročná na údržbu) nebo taky Yamahu WR400f/450(bohůžel na 450 peníze nemám, takže ta padá).
Našel jsem si kousek ode mě KTM 400 r.v 01(ano, je to už celkem staré, jenže:cituji" KTM 400 EXC r.v.2001 po kompletní GO!Investice do moto 25000kč!Nový píst+klika+ojka+rozvodový řetěz+ventily a pružiny pod ventily+ všechny ložiska a gufera+nová gelová baterie+2x nová čočka zadní tlumič+olej a 2 filtry+nemrzka se zvýšeným bodem varu+ložiska a gufera v obou kolech+nová řetězovka(kolečko,řetěz.rozeta)+udělané tlumiče+nové komplet polepy+nový KTM potah sedla+nová STK na 2 roky"-STK je pro mě podmínkou, chystám se totiž i na cesty.
Moje otázka tedy zní, nebude to až moc? Tím myslím, jestli si nekoupím nějakou popravenou vránu do které budu sypat prachy a stejně kde nic tu nic. Enduro typu TTR,Xl,DR nechci 1.vzhledově mě nepřitahují 2.chci nějaké lehké péro, se kterým si budu moci dělat co chci
Jestli by mi někdo mohl osvětlit a pomoci s mým problémem, byl bych velice rád.
Děkuji za odpovědi. Kaskordio
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
Jestli se ji chce zbavit tak asi vi proc a nepredpokladam ze by do ni narval pred prodejem skoro polovinu jeji ceny.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.
K zakladateli: Nevypadá zle a mrdka to být nemusí. Kdyby do ní majitel nenarval, tak by ji musel prodat tak za 30, takže investici chápu. Proto za ní taky chce takovej ranec. K věci. Osobně bych šel do povedenějšího modelu EXC 450. Měli vychytaný mouchy, co měla EXC 400 a těch prý bylo víc než dost.(karbec, zápalko atd) Druhý důvod, moc se jich neudělalo a tudíž časem budeš mít problém sehnat nějaké díly, nebo, v tom lepším případě, budou drahé. Exc 450 jezdí mrtě, je ostřejší, líp se vodí.... Čtyřkilo se musí trochu vytáčet aby jela, tudíž dostává větší pohul. Osobní skušenos mám s EXC 450 rok 06 a 03 a až na pár detailů jsou stejné. Je to vynikající stroj. Já už bych raději koukal po EXC 520, či 525 To je opravdovej stabilák. Kamarád má 400 mth a to bez závažnějšího zásahu do motoru. Dokonce i píst má origo. Přeju Šťastnou ruku při výběru.
Katroš píše: No je to kus od kusu máme tu nedaleko od sebe dvě motorky ,jedna je 450 husar 07 a druhá 550 husar 05 a ta starší je gold oproti té paštice z roku 07 a kupodivu babička má o 130 mth víc ,tak si udělej obrázek...Někteří jsou prostě prasata a při koupi musíš bejt detektiv a čuchat.A velký pozor na heslo JETÁ HOBBY při tomto nutno zbystřit na maximum...
Já koupil od starýho dědouška FE 501, jetá hoby, komplet po GO, že uj ji fizicky nezvládá..... Převodovka za měsíc na sračku, zjistilo se, že je to slátanina poskládaná ze všeho možnýho, tak šel do světa na díly, s prodělkem 25tkč. No a děda už má na inzerci druhýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.
Naposledy editováno 07.10.2013 23:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem.
Možná by jsem se ani nebál 300 2T, na údržbu míň náročný a dvoutakt je dvoutakt, není to takový peklo jako 250 2T, má to příjemnej spodek a kdyby se Ti zdálo že moc jede tak si to můžeš utlumit menší rozeou, což můžeš udělat na jakékoli jiné mašině.
Přeju dobrou koupi a ať nenalítneš
bez jakýchkoliv vůlí podvozku.Prostě úloženka.Motorka nikdy nebyla na dráze ani závodech.Maximálně tak louka a polní cesta a to ještě za sucha....ale jak říkám to je spíš vyjímka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vydřený nikasil ve válci KTM EXC 400 | Langy88 | 10 | Včera v 21:05 Kohlstein |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 10 | 2.6.2022 v 15:44 doktorM |