globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou motorku?
Za chvíli mi bude 16 a tím pádem přichází na se začínam shánět po nějaké motorce.
Trošku jsem se po nějakých koukal ale stejně si nedokážu vybrat, tak bych poprosil o radu jakou bych si měl vybrat motorku na začátek.
Samozřejmé bych chtěl aby jezdila dobře a aby nebyla lína, ale zase chci aby to nemělo velkou spotřebu a aby nebyly velké náklady na údržbu.
Také bych chtěl aby v rámci možností nějak vypadala, proto jsem sem zařadil i Raptora, protože ten se mi líbí ze všech nejvíc.
Díky moc
Anketa: Jakou motorku?
Honda NSR 125
29%
10
Cagiva Raptor 125
6%
2
Honda CBR 125
49%
17
Cagiva MITO 125
17%
6
Yamaha TZR 125
0%
0

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

28.9.2013 v 21:50 | Nahoru | #31

JohnnySX píše: No nevím kam všichni chytráci chodíte na to že cebro jezdí 80 . I když je cebro mala motorka tak většinou předjížím já někoho. To že by někdo předjížděl mě se moc často nestává. Ano NSR (otevřené) je trochu někde jinde výkonem ale i spotřebou a celkovou finanční náročností. A pokud by to NSR otevřené neměl , tak se není vůbec o čem bavit a bral bych cbr. Nehledně na to , že kdybych měl NSR tak bych měl někde v záloze min 10 000 kdyby náhodou , myslím že nezkušenej zadře a ani neví jak .


To je zajimavy, jak tady najednou vsechny cebra jedou 130+.
Kdyz se podivam do fora mesic zpatky, kolik je tu vlaken ze vsechny tyhle malorazky 4T nejedou ani kilo a kazdej se pta, jak poladit! A ono veteina kamionu ma na tom kile omezovac. Jak takovej kamión potom predjedes????
To se u NSR nebo Aprilky RS nejak nestava...... Jak jsem tu navecer psal, kdyz mas na opici, musis mit na banany!

(reakce na) Jakou motorku?

28.9.2013 v 22:09 | Nahoru | #32
pesastor> Naprosto souhlasím všechny cbr letejí 130 ale to jenom když kluci leštěj flinty nad youtube :D pak zakladají téma proč jim to jede jenom 100. Za mě 2t protože jsem sním spokojen ;) a požitek z jízdy je uplně jinde

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?

29.9.2013 v 09:24 | Nahoru | #33
To že jede 130 samozřejmě netvrdím . Moje normální rychlost se pohybuje kolem těch 110 , ale na předjetí 90% účastníků silničního provozu mi to stačí . A ano pokud to není opravdu někde natěstno tak kamion bez sebemenších problémů předjedu . Stejně se rozhodne podle toho na co prostě bude mít , každej si ve studentských létech nemůže dovolit jezdit za 6-7l (a ted se mi zas nesnažte namluvit že NSR jezdi za 3l) na 100 a navíc lejt olej. Samozřejmě cbr se výkonově s otevřeným NSR nemuze srovnat , ale provozní náklady jsou prostě někde jinde . Jezdím na cebru abych se naučil a příští rok mohl přesedlat na něco silnějšího což bych asi z NSR nemohl , protože bych na novou mašinu v životě neušetřil.

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 09:33 | Nahoru | #34
pesastor>

Jakou motorku?

29.9.2013 v 10:54 | Nahoru | #35
Možná bych přidal ještě VARADERO 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 11:20 | Nahoru | #36
JohnnySX> úplně s tebou souhlasím je to prostě jenom o tom ,že 2t si může dovolit jenom ten co má bokem nějákěj příjem třeba si někde vydělává nebo ten komu cpou rodiče pořád peníze ale normální student co živí motorku z kapesnýho prostě 2t neuživí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 12:38 | Nahoru | #37

Telďas píše: JohnnySX> úplně s tebou souhlasím je to prostě jenom o tom ,že 2t si může dovolit jenom ten co má bokem nějákěj příjem třeba si někde vydělává nebo ten komu cpou rodiče pořád peníze ale normální student co živí motorku z kapesnýho prostě 2t neuživí...



Kravina, bylo mi 17, brigády jen mizerně a od našich nic.. a do NSR jsem lil jen olej a benzín. Pak základní údržba: řetěz, vyčistit filtr, dolívat Motul. Dá se to naprosto vpohodě, když člověk nekoupí totální vyježděnej vrak. Moje NSRo bylo zavřený, výkon i tak super, hlavně ta spolehlivost a spotřeba maximálně 5 litrů. Teď už mám jen auto a stojí mi vlasy na hlavě, když stím mám někam vyjet. Na NSRu jsem jezdil furt, tam za celou nádrž nedám 2 tisíce.

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 12:59 | Nahoru | #38
Márty->

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 13:39 | Nahoru | #39

pesastor píše: To je zajimavy, jak tady najednou vsechny cebra jedou 130+.
Kdyz se podivam do fora mesic zpatky, kolik je tu vlaken ze vsechny tyhle malorazky 4T nejedou ani kilo a kazdej se pta, jak poladit! A ono veteina kamionu ma na tom kile omezovac. Jak takovej kamión potom predjedes????
To se u NSR nebo Aprilky RS nejak nestava...... Jak jsem tu navecer psal, kdyz mas na opici, musis mit na banany!


CBRko opravdu ale nejede špatně.. Díky tomu že je to tak malý, a s těma malýma kolečkama to fakt jede dost pěkně na 4 takt, 2t je sice 2t ale se mnou to CBRko po rovině jelo 120 jak nic bylo to na vytočenou pětku, z kopce nebo s větrem v zádech, nebo mi možná pomohla dát trošičku silnější převod, aby to tu šestku utáhlo tak nevidím problém v tom, že by to nemohlo jet 130, z kopce by to na šestku dalo i víc samozřejmě pokud bude motor a celkově motorka v dobré kondici. Ovšem když se CBR žene co to jde tak je spotřeba taky kolem 4 litrů, né li i trochu větší. A s tou výdrží a servisem je to pak taky na debatu.. Když CBR bude někdo pořád takhle honit tak ten motor půjde taky do kopru a bude dělat generálku stejně jak 2T, ale za daleko větší prachy.

2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:01 | Nahoru | #40
Taky nsr živím jenom z kapesnýho a třeba jednou měsíčně nějaký menší přivýdělek. A pořizovací cena 4t je většinou ještě větší. Takže ve vysledku to za ty 2 až 3 roky ježdění výjde stejně. Jo a takhle to dopadá když není výkon :D

[img]

Já v předu v pravo na nsr, kamarád na xt a proti němu ten favorit kterej ještě pro jistotu zajel do odstavnýhy aby ho nesundal

Naposledy editováno 29.09.2013 14:01:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:07 | Nahoru | #41
cita29> jenze to je presne ono: 3/4 mladochu zna u 4T dvacy jen dve polohy pravyho heftu - volnobeh a full gas. Každej to ma na dve roky a klepe se na sestikilo, takze udrzba a servis = nula.....
To je u 2T prece jen trosku jiny, zanedbas a kousnes to, vic to jede, nemusis to tak honit. Ono i spotreba cebra honenyho v plnejch bude podobna jako u 2T.
Proto pisu, ze kdyz nekitovanou dvacu, tak NSR, Aprilku nebo podobnej 2T.
Edit:
Proste vykonu v krizovce neni nikdy dost. A j-li nahodou dost vykonu, plati ta prvni veta!

Naposledy editováno 29.09.2013 14:10:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:11 | Nahoru | #42
kdyrja> ten tvůj kámoš je ale kurva střelec to chce odvahu nasrat se doprostřed a čekat předpokládám ,že z toho víc nedostal než těch 111 ale odvaha se cení přístě mu řekni ať víc zalehne nebo se na to vysere

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:16 | Nahoru | #43
jinak je teda pravda ,že pokud se koupí kvalitní dobře udržovanej 2t typu (dt,nsr) tak souhlasím ,že najede klidně přes 30 000 ale doma jsme měli ktm exc 125 a každou chvíli se to sralo nejdřív hned po koupi píst + nicasil,potom spojkovej koš ten stál asi čtyřku a pak další rok zase píst a spotřebák na tom odcházel jak na pásu takže tak a apirlia a italky na tom jsou se živostností prej taky bídně prostě 2t 125ccm uměj dělat jen japonci asi jako všechno

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:17 | Nahoru | #44
Telďas> kdyz vic zalehne dostane z toho mozna 112. A kamiony maji omezovace ke na tachometrovejch, ale doceoa skurecnejch 100!

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 14:29 | Nahoru | #45

Telďas píše: jinak je teda pravda ,že pokud se koupí kvalitní dobře udržovanej 2t typu (dt,nsr) tak souhlasím ,že najede klidně přes 30 000 ale doma jsme měli ktm exc 125 a každou chvíli se to sralo nejdřív hned po koupi píst + nicasil,potom spojkovej koš ten stál asi čtyřku a pak další rok zase píst a spotřebák na tom odcházel jak na pásu takže tak a apirlia a italky na tom jsou se živostností prej taky bídně prostě 2t 125ccm uměj dělat jen japonci asi jako všechno


EXC je taky ostrej vykoňovanej závoďák, to s tím nemůžeš srovnávat. Taky to potřebuje uplně jinačí údržbu a když to koupíš po praseti tak se není čemu divit že se začne srát. Já teda musim zaklepat, že jsem exc 300 vybral dobře a nic se na tom zatím nesere

1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?

29.9.2013 v 18:08 | Nahoru | #46
Chceš jezdit,nebo opravovat? Jestli jezdit tak CBR 125. Žádný zázrak,ale funguje pořád

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 18:15 | Nahoru | #47
trigr> Nemusí být pravidlo.. Já s tím měl víc starostí jak s dvoutaktem TDR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 18:56 | Nahoru | #48

NSR-DAWE píše: A cbrko ? To je motokolo Když někam jedem tak musíme furt na něj čekat :) Taky se my stalo že sme jely autem 60km/h a začalo nas předjíždět cbrko tak sme přidaly na 70km/h a cbrko nas prostě nedalo tak sme přibrzdily a pustily ho ale mazec :) A na nsku ? to jen podkopneš a máš tam hned 130 :)


Ono upřímě, když budu rejpal, tak tohle ja na přesdržku. Buď jeď rychle ať tě nemusí nikdo předjíždět, nebo jed pomalu a když tě chce někdo předjet, tak mu to nepřišlapuj! To platí kdykoliv a u jakýkoliv mašiny a auta.

pesastor> když pojede na dváce těch 90-100, tak ho kamion předjíždět nebude. A Je mu jedno jestli pojede na dváce 100 nebo na šestce či litru 100, když bude kamionak magor tak ho bude předjíždět tak jako tak.

Jinak co ti můžu k tématu. Pokud si vybereš cbr chybu neuděláš, budeš jezdit za plěnou spotřebu(+-3l), maximálka budě někde kolem 120. A za 2 roky to prodáš a koupíš si něco většího. Nebo si koupíš 2T budeš jezdit za větší spotřebu ale budeš mít větší výkon a budeš muset do toh cpát víc peněz. A ty kecy co ti říkaj že jezdí i za 4 je blbost, když ten výkon budeš mít tak za to budeš víc tahat. Ne to jenom lechtat.

Přeju dobrou koupi. A vybírej srdcem. Když se ti líbí Raptor kup si ho:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 18:59 | Nahoru | #49

kdyrja píše: Taky nsr živím jenom z kapesnýho a třeba jednou měsíčně nějaký menší přivýdělek. A pořizovací cena 4t je většinou ještě větší. Takže ve vysledku to za ty 2 až 3 roky ježdění výjde stejně. Jo a takhle to dopadá když není výkon :D

[img]

Já v předu v pravo na nsr, kamarád na xt a proti němu ten favorit kterej ještě pro jistotu zajel do odstavnýhy aby ho nesundal


Já se kolikrát uhejbám i těm kteří maj výkon abych je nesudnal. A taky musíš vzít v potaz to že jede poslední předjedou 2 a ten třetí to nestíhá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 19:36 | Nahoru | #50
Dodo_Terra> Vidím že s tím dvoutaktem máš svou vlastní zkušenost ohledně té spotřeby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 19:40 | Nahoru | #51
cita29> Já zase vidím to, že seš jasnovědec, že víš na čem všem jsem jezdil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:07 | Nahoru | #52
Dodo_Terra> Tak kolik máš na dvoutaktní dváce naježděno, že tu píšeš takový moudra o tom že se za 4 litry jet nedá? Já jsem na TDR takhle dokázal jezdit běžně, i dalši kámoš co má TDR jezdí do 4 litrů když to nehoní, a přitom jede stejně rychle jak místní závodníci na 4T.
Ovšem nesmí to bejt olítaná sebo špatně seřízená vražda.

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:14 | Nahoru | #53

pesastor píše: Ono i spotreba cebra honenyho v plnejch bude podobna jako u 2T.

Nemám zkušenost s CeBRem, ale s Varaderem, taky 125, jenom o pár kilo těžší.
Jel sem na Varanovi na Grossglockner (ten motor z varana jede od 8 tisíc otáček výš), za sebou 2 plný brašny s věcma a spotřeba byla 3,7 litru. A co jsem jezdil do autoškoly a věčně sem nestíhal (takže za každou vesnicí full gas a rychlost tachometrovejch 110) byla moje spotřeba 3,6. Takže tady nějakej rozdíl mezi jízdou a "palbou" v červeným poli otáčkoměru není. A myslím že ani u toho cebra ta spotřeba moc kolísat nebude.

Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:16 | Nahoru | #54
Vsem cebrakum to HUBOU jezdi 120+ a henzin jim za jizdy v bande neubejva, ale pribejva.
Pak takovyho sexperta potkas v Mohelnicaku jak radi dokola 4/5 a v ocich smrt to zene v odstavnym dobre petasedesar!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:18 | Nahoru | #55
cita29> tak ted sis odpověděl. Proč mít 2T do ktereho leješ olej, ne vždycky ale většinou se i daleko víc kurví než 4T když jezdíš za 4l stejnou rychlostí jako 4T (který stejně nejede ani za ty 4l) .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:24 | Nahoru | #56
JohnnySX> kolils mel 2T ze tak zasvecene kydakujes nesmysly???

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:47 | Nahoru | #57
JohnnySX> Zajimavy že u CBR jsem musel dělat kroužky a gufera na ventilech, a u TDR jsem s motorem dělat nemusel nic a zas takovej rozdíl v provozu to fakt není

pesastor> jo mohelničák to je zlo nerad tama jezdím, ona totiž i ta 2T dváca tam dostane docela zabrat

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 20:49 | Nahoru | #58
pesastor> ano , máš pravdu 2T nejezdim , protože když bych chtěl 2T tak bych určitě volil otevřenej. A vzhledem k tomu že studuju a jezdím do školy na moto tak potřebuju něco na čem budu jezdit za rozumnou spotřebu. Ale rád bych si vyslechl v čem vydíš ty nesmysly ? v tom že leješ do 2T olej ? v tom že s 2T opravdu nemůžeš jezdit jezdit za spotřebu jako 4T ? V tom že se sere ? jasný , tohle je prostě hlavně o tom jak se o to člověk stará ale muj dojem je že 2T je náchylnější (např. k zadření). výkonově je 2T prostě jinde (pokud je otevřenej) o tom žádná ale je to za cenu spotřeby a rizika že prostě na otevřenej nemá člověk co jezdí dvácu papíry. A asi neznám nikoho kdo má noty na větší a jezdí dvácu

(reakce na) Jakou motorku?

29.9.2013 v 22:31 | Nahoru | #59
pesastor> on reagoval na odpověď city29, kterej psal "Já jsem na TDR takhle dokázal jezdit běžně, i dalši kámoš co má TDR jezdí do 4 litrů když to nehoní, a přitom jede stejně rychle jak místní závodníci na 4T."
A ptal se, proč teda má 2T, když jezdí stejně rychle jako 4T, ale s o něco vyšší spotřebou.
Nepsal nic o vlastních zkušenostech, jen se ptal na věci zmíněné v té odpovědi.

Jakou motorku?

30.9.2013 v 05:36 | Nahoru | #60
Tak nejedu jak oni za 3,5 ale za 4 litry, ale s tím že mám k dispozici ten výkon k předjetí kterej oni ne, což je výhoda která se hodí hodně často, nebo když se chci potom jednou za čas projet, tak se svezu sice za 6 ale aspon pořádně a ne jak slimák.. To je o čem je tu řeč.. Pak si někdo koupí 4T že to málo žere a stejně to jede a bude stačit a po chvíli jsou tady témata jakej vybrat ladák a jak na tom zvýšit výkon
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2887 1.5.2024 v 12:12 Ariete
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76


TOPlist